נגישות
נגישות

דרינק, דינר וריקודים: "אמש" מעירה את הלילה עם חוויה מתגלגלת

תמיד תהיתם לעצמכם איך כובשים את העיר בערב, וחווים את כל שיש לה להציע במקום אחד? "אמש" התל אביבית תלמד אתכם איך לעשות את זה. בלוקיישן היסטרי-מרכזי ובחלל טרנדי המחולק לשלושה אזורי אירוח שונים, תזכו לחוויית בילוי משולשת הנשענת על אוכל מצוין

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 13/07/2022, 7:34 תאריך עדכון: 13/07/2022, 10:27
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מכירים את זה שבמהלך ערב אחד אתם מדלגים בין כמה מקומות בילוי שונים - מתחילים בבר, קופצים לאכול משהו ואז מסיימים במועדון? בזמן שאתם מנסים להיזכר בפעם האחרונה ש"דילגתם" ממקום למקום, הרשו לנו להכיר לכם את "אמש", הממוקמת בלב תל אביב ומחולקת למספר אזורי בילוי-אירוח שונים - חצר, מסעדה ובר. חלוקת המקום לאזורים נועדה לאפשר לאורחים לחוות את המקום באופן שונה מביקור לביקור, אך בעיקר, להבטיח באותו הבילוי חוויה דינמית-ורסטילית. "אמש" היא ההוכחה, שבמקום אחד ניתן לפתוח את הערב בדרינק שקיעה בחצר, להמשיך לארוחה "מפונפנת" בחלל המסעדה ולחתום את הערב על רחבת הריקודים.

בכל יום בשבוע, תזכו לחוות את הטעמים והאווירה שבמקום, אך יומיים בשבוע נחגגים בקונספטים ייחודיים ששווים גיחה: בימי שלישי מתנגנת במקום מוסיקת מיינסטרים, בעיקר מוזיקה שחורה והיפ הופ, כך שלאלו מביניכם חובבי הז'אנר מצפה ערב קצבי במיוחד. ביום שבת, נפתחות דלתות "אמש" כבר בשעה 14:00, כך שהבילוי המתגלגל שלכם יוכל להתחיל כבר משעות הצוהריים, עם אווירת מינגלינג, קוקטיילים קיציים ואור שמש מלטף, ולגלוש אל תוך הלילה.

צילום: דור מויאל

חיים את הרגע? אכלו את ה"אמש"!

גם אם אתם מאמינים שצריך לחיות את הרגע, אתם עשויים לגלות כי עדיף הרבה יותר לחיות את "אמש". מי שיגלה לכם זאת הוא המנצח על המטבח - שף כפיר ינין, שגיבש תפריט מגוון שמתאים לכל הרכב, לכל שעה ולכל מידת רעב. בסקשן הפתיחים למשל, תמצאו נשנושים משמחים, כדוגמת ארנצ'יני פטריות ומוצרלה (45 שקלים) ולחם בריוש עם מוצרלה וחמאת שום (38 שקלים) המוגש עם סחוג ירוק וקרם פרש. תפריט מנות הביניים, כולל: גבינת בוראטה איטלקית (69 שקלים) המוגשת עם פסטו עשבים וקרם שרי צלויות, לצד טורטליני בטטה (76 שקלים) עם גבינת בושה מקורמלת וקרם בטטה לבנה.

צילום: דור מויאל

חובבי הים, יוכלו להתענג על מנות דגים נאים ומטוגנים, כמו גם על מוסר ים (106 שקלים) בחמאה חומה, ציר ים ופירה העשוי מתפוחי אדמה מזן באטר. ומה קורה אם היבשה היא האזור המועדף עליכם קולינארית? בתפריט של "אמש" ישנן שפע אפשרויות: מקרפצ'יו, דרך גירוס ועד סטייק סינטה (98 שקלים).

צילום: דור מויאל

צילום: דור מויאל

לא משנה מה אתם חוגגים, אלא היכן אתם חוגגים: אירועים ב-Emesh

זה לא שחלל אירוח אחד אינו מספיק, אלא שאין סיבה שתסתפקו בו. ב"אמש" כאמור, מוצעים לכם שלושה מתחמים שונים לאירוח (ועוד קומת גלריה לאירועים פרטיים) הנבדלים בעיצוב, ב-VIBE ובגודלם. את האירוע שלכם, תוכלו לערוך ולארח באחד מהם, או בשלושתם יחד. יום הולדת עם 20 חברים בחצר, או אירוע חברה סגור עם 250 אורחים בכל המתחם – ב"אמש" ישדכו לכם את הפתרון האידיאלי לאירוע בלתי נשכח.

צילום: דור מויאל

צילום: דור מויאל

בנוסף, יוכלו לבצע עבורכם התאמות ייחודיות בתפריט לפי דרישה: מהגשת המזון לאורחים בשיטת בופה, ועד הכשרת המטבח במיוחד לאירוע שלכם. כמו כן, ניתן לקבוע מראש דיל של תפריט סגור במחיר ידוע מראש. יש לציין, כי מלבד קומת הגלריה העליונה, המתחם כולו נגיש.

"אמש", לילינבלום 30, תל אביב. טל'- 0536113580

ימים ושעות פתיחה: שני-שישי – 19:00 ועד אחרון הלקוחות

שבת – 14:00 ועד אחרון הלקוחות

*שפע חניה בסמוך למקום בחניון ברח' רוטשילד 1

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אמש - EMESH בתל אביב
053-6113580

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום