נגישות
נגישות

דרום איטליה-ישראל: "לה פיאצה נאפולי" מביאה בשורה איטלקית לאילת

אז מה מושך בכל שנה תיירים רבים לעיר אילת? מלונות מכוכבים, אינספור אטרקציות, חופים מרהיבים וטיילת שוקקת. מעתה, מצטרפת לרשימה היוקרתית הזו גם מסעדת "לה פיאצה נאפולי" – מסעדה איטלקית באילת, שמביאה את מטעמיה של דרום איטליה אל עיר הנופש הדרומית

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 12/07/2022, 10:04
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ספי סטפנו, מי שעומד מאחורי "לה פיאצה נאפולי" – מסעדה איטלקית באילת, נולד וגדל באיטליה. בשנת 1996 (בחישוב זריז: לפני כ-26 שנים), החליט לעזוב את ארץ המגף לטובת עלייה לישראל. את השנים מאז עלייתו ארצה, העביר במקום ובעיסוק שאהב מאד: קברניט בים. בדיוק כשחשב שאין מים עמוקים יותר לשחות בהם, החליט לעזוב את אהבתו למען אהבתו הישנה: המטבח האיטלקי.

"כאיטלקי, חשתי השתוקקות וגעגועים לאוכל המסורתי-האותנטי שהכרתי", מספר לנו ספי. "במשך שנים כאבתי את העובדה, שאין באילת מסעדה המגישה אוכל איטלקי אמיתי, וכבשלן ביתי, השתעשעתי לא מעט במחשבה לפתוח מקום כזה". זה אמנם לקח לא מעט זמן, אך בסוף זה קרה: המחשבות על המקום הפכו לטרטוריה איטלקית בשם "לה פיאצה נאפולי". למרות שהמסעדה הביתית פתוחה רק כחודש, הניחוח האיטלקי האופף אותה הגיע אל אפם וליבם של המקומיים והתיירים - הפוקדים אותה מאז בכל ערב.

צילום: לה פיאצה נאפולי

התרבות האיטלקית בעיר הדרומית: "לה פיאצה נאפולי"

"לה פיאצה נאפולי" מתוארת כטרטוריה, ואלו מביניכם שכבר ביקרו בארץ המגף, יודעים כי לתיאור הזה ישנה משמעות רבה. שיעור קצרצר באיטלקית-קולינארית: לצד המסעדות הגדולות, ישנן גם מסעדות שכונתיות-אינטימיות, המגישות אוכל ביתי. אלו הן הטרטוריות, וכזו היא האיטלקית החדשה בעיר אילת. "כאן במסעדה, אנחנו שואפים להגיש אוכל ביתי חם ומנחם, בדיוק כפי שמגישות המאמות והסבתות האיטלקיות"- מוסיף סטפנו. 

ואכן, המנות המוגשות בטרטוריה, מבוססות על מתכונים של סבתות מדרום איטליה, כאשר את בצק הפיצה והרטבים השונים מכין ספי במקום. הרצון להעביר את הסועדים בחוויה איטלקית-אותנטית, הביא את ספי לבחור את הספקים השונים בקפידה, ולברור את חומרי הגלם ברגישות ובתשומת לב אדירה. הפסטות, שמן הזית ואפילו הקמח – כולם איטלקיים.

צילום: שאטרסטוק

צ'או נאפולי, בון אפטיטו אילת

טרטוריות איטלקיות-מסורתיות מגישות אוכל נגיש במחירים נגישים. כך גם ב"לה פיאצה נאפולי", הנצמדת לנוסחת ה"פשוט וטעים" ולתמחור הוגן עבור כל מנות התפריט. תשמחו לדעת, כי תוכלו להרכיב לעצמכם את מנת החלומות האיטלקית שלכם עם בחירת סוג הפסטה – מספגטי ועד רביולי, ושידוכה לרוטב החביב עליכם – מעגבניות שרי טריות עם שום, בזיליקום ושמן זית (46 שקלים) ועד שמנת ופטריות פורצ'יני (65 שקלים).

כיאה למסעדה איטלקית אותנטית, גם בליבה של "לה פיאצה נאפולי" ממוקם טאבון. "הטאבון נבנה עבורי בהתאמה אישית. הצגתי את הדרישות שלי לצד הוראות מדויקות – מהקוטר ועד עובי הדפנות, כך שהוא יעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. בנייתו לקחה אמנם יותר מחודש, אך התמורה בהחלט שווה את זה", מספר לנו ספי.

אז אלו מביניכם - שאיטליה עבורם היא (גם) פיצה, ישמחו לגלות כי התפריט כולל לא פחות מ-13 סוגי פיצות, ביניהם: פיצה עם טונה, מוצרלה, עגבניות ובזיליקום (60 שקלים) ופיצה גבינת גורגונזולה (65 שקלים) עם עגבניות, מוצרלה ובזיליקום.  

בימים אלו, מתגבש תפריט הקינוחים המלא. עד אז, תוכלו לחתום את המסע האיטלקי שלכם באילת בגלידות איטלקיות ובטירמיסו המוכנים במקום.

צילום: שאטרסטוק

"לה פיאצה נאפולי", האגס 24, אילת. טל'- 086332071

ראשון עד חמישי – 17:00-23:00

שישי – סגור

שבת – מצאת השבת ועד 23:00

כשר

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום