נגישות
נגישות

"ורנדה" הירושלמית במלון "מצודת דוד" מציגה: גריל עילי

יש רק דבר אחד מרגש יותר מנוף חומות העיר התיקה: ארוחת בשרים בקונספט גריל עילי מולו. "ורנדה" – מסעדת שף כשרה הממוקמת במלון "מצודת דוד" בירושלים, מתגאה בתפריט יצירתי ומגוון שמנותיו פוגשות באש ופחמים, צלייה ועישון.

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 30/06/2022, 12:16
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שמה של המסעדה – "ורנדה", נלקח מתרגום מארמית: מרפסת. ורנדה, שנפתחה רק לפני ימים ספורים, מספרת בשמה על אופייה ועל חוויית האירוח הצפויה לסועדים. "למסעדה חלל אירוח אחד בלבד – הטראסה. מדובר על חלל רחב ידיים, הצופה אל נוף עוצר נשימה של מגדל דוד וחומותיה ושעריה של העיר ירושלים", מספר לנו תומר מזרחי, מנהל המסעדה.

כפי שאתם כבר בטח מבינים, המסעדה עטופה בהיסטוריה מרתקת ובנופים מרהיבים ונדירים, ועיצובה מתבסס בעיקר עליהם. עם זאת, ירושלים לא נמצאת רק מחוץ ל"ורנדה", אלא גם ממש בתוכה: "מצודת דוד", מלון היוקרה בו המסעדה ממוקמת, מעוצב אמנם בקווים מודרניים, אך שזורים בו מוטיבים ירושלמיים מובהקים, כדוגמת האבן הירושלמית. על הפן האדריכלי אחראי משה ספדי, ועל עיצוב הפנים של החדרים - מעצב העל האיטלקי, פיירו ליסוני.

תמונה של מסעדת ורנדה - Veranda - 5צילום: מסעדת ורנדה

מהשדה, דרך הים ועד האש: הטעמים של "ורנדה" – מסעדת שף כשרה

מסעדת "ורנדה" הינה מסעדת FINE GRILL (גריל עילי), כאשר הקונספט הוא מנות מעושנות או צלויות על גחלים בג'וספר. בין היתר, תוכלו למצוא בתפריט מנות בניחוח אסייאתי מובהק, כמו גם מנות גריל אמריקאיות. השף כפיר מיסניקוב, יצר תפריט ייחודי, שנועד להבטיח עבור הסועדים חוויה מוקפדת ומרגשת, המעוצבת בין היתר על ידי הצילחות האסתטי-יצירתי.

עד שתטעמו את התפריט בעצמכם, הנה טעימה ממנו: מהשדה - סטייק דלעת (75 שקלים) בניחוח של פחמי עץ, המוגש עם קולי קורמה תירס וראגו של עדשים שחורות; מהים - סטייק סלמון (140 שקלים) הצלוי בתנור הפחמים עם עשבי תיבול ומוגש עם מיקס ירוקים; איולי של לימון מעושן ובטטה ותוספת לבחירה, ובנוסף, ישנה קלאסיקת "ורנדה" - קרואסון אסאדו (75 שקלים) עם איולי של פלפלים מעושנים, חסה, בצל מוחמץ, קריספי כרישה וצ'ימיצ'ורי.

סקשן "תנור, אש וגחלים" כולל שפע מנות בשריות, כדוגמת סטייק טומהוק (70 שקלים ל-100 גרם) הנצלה בג'וספר ומוגש עם רוטב צ'ימיצ'ורי ותוספת לבחירה; צלעות טלה מעושנות (249 שקלים) המוגשות עם רוטב פלפלים מעושנים, בוקצ'וי צלוי ותוספת. כמו כן, בתפריט שיצר השף כפיר מיסניקוב, תוכלו למצוא גם מנות המותאמת לקבוצת סועדים. מנה שכזו, היא כתף הטלה (70 שקלים ל-100 גרם), המושרה ל-48 שעות ולאחר מכן עובר תהליך עישון של 12 שעות נוספות. המנה מוגשת עם לחמניות מאודות ומגוון מטבלים.

בתפריט הקינוחים העשיר, תמצאו טארט לימון, פבלובה, קרמבל תפוחים וגם מיני שולחן בלגן (75 שקלים). בקיצור - את החוויה הזו אתם פשוט חייבים לעצמכם.

"ורנדה", המלך דוד 7, ירושלים (מלון "מצודת דוד")

ימים ושעות פתיחה: ראשון עד חמישי – 18:00-23:00

בשישי ובשבת – סגור.

053-9347464

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום