נגישות
נגישות

שפדוני היא סיבה נוספת לבקר בשוק מחנה יהודה

איך נשמעת לכם חגיגת בשרים בהשתתפות שיפודים, נתחים מובחרים ופוקצ'ה במילוי אסאדו? בזמן שאתם מדמיינים את סאונד הצלייה והניחוחות המענגים, נכיר לכם את "שפדוני" – מסעדת גריל שף בשוק מחנה יהודה.

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 21/06/2022, 7:52
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדת הגריל-שף הממוקמת בשוק מחנה יהודה, נפתחה ב-2021. למרות שבשנה זו נגיף הקורונה הכתיב את סדר היום, גם הוא לא הצליח להניא את הבעלים מלפתוח את המקום. "אני מגיע מענף המסעדנות וגם ניהלתי שני אולמות אירועים. בערה בי תמיד התשוקה לפתיחת מסעדה, שאגשים בה את החזון שלי ואגיש את מטעמיי", מספר לנו אלמוג אורגד, הבעלים והמנהל של "שפדוני". "את המקום פתחתי בשיאו של משבר הקורונה. אני זוכר שאנשי המקצוע שעבדתי איתם ייעצו לי להמתין מעט עם הפתיחה, אך אני התעקשתי להמשיך כרגיל וכך היה. בין הסגרים שיפצתי את המקום, עמלתי על גיוס צוות וגיבוש תפריט, ואפשר לומר שהגשמתי חלום", הוא מספר לנו.

השידוך שבין ה"גריל" ל"שף" הינו מתכון בטוח לחוויה קולינארית מוקפדת, עשירה ומענגת, ואותה שואפים ב"שפדוני" להעניק לסועדים. בעוד הגריל והפחמים אמונים על עומק הטעמים, השף נועד להבטיח מרקמים מדויקים, צילחות מרהיב ומתן תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר.

את "שפדוני" תוכלו לחוות באווירת שף-בוטיקית, אך גם באווירה ירושלמית-אותנטית, שכן מסעדת הגריל השוכנת בשוק מחנה יהודה, מחולקת לשני אזורי הושבה: פנימי וחיצוני. הקירות המחופים בבריקים, הכורסאות המרופדות קטיפה ופרקט הפיש-פון, משווים לאזור ההושבה הפנימי מראה שיקי-טרנדי, כמצופה ממסעדות שף. מנגד, אווירת האירוח שבחוץ, מעוצבת על ידי תפאורת פסי הרכבת והקצב התוסס של השוק המפורסם ביותר בישראל.

צילום: דרור ורשבסקי

אז מה אוכלים במסעדת גריל שף?

בתפריט המסעדה תמצאו מגוון רחב של שיפודים – מכבד עוף (85 שקלים) ועד פילה בקר (125 שקלים), כאשר כולם מוגשים עם פלטת סלטי הבית ולאפות מהטאבון. ב"שפדוני" מוגשות גם עיקריות, וביניהן מדליוני פילה בקר מיושן (169 שקלים) במשקל 300 גרם ובליווי קרם ירקות שורש ותוספת לבחירה. המנה המזוהה ביותר עם המקום, וזו שאלמוג גם ממליץ עליה באופן אישי - היא פוקצ'ה במילוי אסאדו (82 שקלים), שכמו יתר הבשרים במסעדה, גם הוא מבושל על פחמים.

"מנות רבות מהתפריט עשויות מבשר שאנחנו מייבאים מארגנטינה, ומיישנים במקום ארבעים יום", הוא מספר לנו. "בנוסף, המנות הנלוות לעיקריות הן הכל, רק לא שגרתיות. דוגמה לכך, היא תוספת ה'צאנקים – תפוחי אדמה הנצלים על האש ומוגשים עם צ'ימיצ'ורי ופסטו". הרצון להעניק חווית גריל ייחודית, בא לידי ביטוי גם בשזירת טוויסט עדכני במנות קלאסיות. כך לדוגמה, עם ההמבורגר המוגש בלחמנייה שחורה.

מגיעים לשוק הירושלמי באמצע השבוע ובאמצע היום? דעו כי בימים ראשון עד חמישי, החל מהשעה 12:00 ועד לשעה 17:00, "שפדוני" מציעה דיל עסקיות משתלם במיוחד, הכולל: מנת שיפודים, תוספת לבחירה, 12 סוגי סלטים, לאפות חמות ושתייה קלה.

צילום: דרור ורשבסקי

חוגגים אירוע? אל תשכחו לכלול את "שפדוני" ברשימת המוזמנים

במסעדה הירושלמית, אתם מוזמנים תמיד להתארח, אך גם לארח. ב"שפדוני" - קומת אירועים מעוצבת ומוארת המשקיפה אל שוק מחנה יהודה התוסס. בקומה הפרטית, ניתן לחגוג עם עד כ-100 אורחים, כאשר בנוסף ישנו חדר VIP המותאם לאירועים אינטימיים של עד 30 איש. לבחירתכם, שני תפריטי אירועים: תפריט קלאסי ותפריט פרמיום.

"שפדוני" שוק מחנה יהודה, רחוב יפו 110, ירושלים. טלפון: 053-936-9518

ימים ושעות פתיחה: ראשון עד חמישי – 10:00-23:45

שישי - 10:00-14:00

שבת – 19:30-00:30

כשרות בד"ץ בית יוסף

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
שפדוני גריל שף בירושלים
053-9369518

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום