נגישות
נגישות

יורדים הקיץ לאילת? תרימו עם מסעדת החוף ניין ביץ'

רוצים לשדרג את החוויה בעיר נופש האולטימטיבית? ניין ביץ' אילת מקפיצה לכם את הקולינריה הדרומית לרמות שישאירו אתכם עם הרבה מממ... וטעם של עוד

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 15/06/2022, 13:38
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

איך נשמע לכם יום אילתי שמשי שמתחיל בארוחת בוקר מול הים וממשיך בשחייה בו? בזמן שאתם חושבים על התשובה, נכיר לכם את ניין ביץ' – מסעדת חוף באילת, המספקת חווית בילוי שנשענת על אוכל מצוין, אווירה תוססת אך שלווה, נוף מרהיב ומרחק פסיעה מהים האדום.

במסעדת החוף ניין ביץ' תמצאו קרוב ל-100 (!) מנות עיקריות. התפריט הנדיר והנדיב בגודלו, נועד להבטיח כי כל אחד – מקטן ועד גדול, מטבעוני ועד קרניבור, ימצא מנה מדויקת לחשקיו והעדפותיו. המנות במקום מוכנות במטבחים מופרדים, כאשר מי שאחראי על החוויה הקולינארית בחוף המפורסם - הוא שף שי קומר, שלמד בישול בצרפת ומתמחה במטבחי פיוז'ן.

צילום: ניין ביץ' 

ניין ביץ' - מסעדת חוף באילת שפתוחה כל השנה

מסעדת החוף האילתית ניין ביץ' פתוחה כבר עשר שנים ומתגאה בצוות ותיק, שבראשו המנהל שרון ברשן. במסעדה, שני אזורי אירוח – פנימי וחיצוני, המאופיינים בקווי עיצוב שונים: רצפת הבר והמסעדה מחופות בפרקט, בעוד המתחם החיצוני ירוק מדשא. בפנים, ישנם מזגנים וגג עץ, ואילו הישיבה בחוץ הינה תחת כיפת השמיים. החלל הפנימי עטוף בגוון אדמתי-חמים, וצבעיה הדומיננטיים של המרפסת החיצונית הינם לבן, ירוק ותכלת. למרות חוויות האירוח השונות המזמנים החללים, בשניהם מורגש, זורח ונראה קסמו של הים.

הבר והמסעדה המקורים והממוזגים, כמו גם מזג האוויר החלומי בעיר אילת, משאירים את ניין ביץ' פתוח בכל ימות השנה לאירוח נופשים ומקומיים. ואם השלווה וההתרגשות שמספק נוף הים האדום - אינן מספיקות לכם, דעו כי במסעדת החוף האילתית מתקיימות מדי פעם הופעות של מיטב האמנים וההרכבים המוסיקליים ללא תשלום.

צילום: ניין ביץ'

צילום: ניין ביץ' 

כל מנה מתובלת בתבלין סודי: נוף הים האדום

בכל שעה שתגיעו לחוף, תמצאו מענה קולינרי ראוי – מארוחות בוקר מזינות או מושחתות ועד ארוחות ערב שלמות. אז עד שתשבו תחת כיפת השמיים באחד החופים המפורסמים ביותר באילת, קבלנו מאיתנו טעימה: לבוקר מפונפן או צהריים קלילים - יתאימו כריך טוניסאי (51 שקלים) עם טונה, תפוחי אדמה, ביצה קשה ולימון כבוש, וגם סלט גבינת בורטה (63 שקלים) עם ארטישוק, מיקס חסות ועגבניות שרי, וקרם בלסמי מצומצם.

לאלו מבינכם הרוצים לחוות את חווית הים בשלמותה, מומלץ לנסות סטייק טונה אדומה (108 שקלים) המוגש עם סלט, ירקות עונתיים ותוספת לבחירה, או פלטת דגים ניין ביץ' (241 שקלים) המבוססת על דג אמנון, ברבוניות שלמות ופילה ברבוניות. הפלטה מוגשת עם טוגנים פריכים ושני סלטים לבחירה. המסעדה מתמחה גם בבשרים, ומגישה מנות אהובות כדוגמת: חזה עוף על הגריל, שניצל מטוגן, קבב הבית ומנות מהודרות יותר כדוגמת מדליוני פילה בקר (130 שקלים) עם רוטב פלפלת וקרם תפוחי אדמה. בנוסף לאלו, תמצאו גם מנות ילדים אהובות, פסטות, פיצות ושפע מנות טבעוניות על בסיס מרכיבים מן הצומח בלבד.

בניין ביץ' יש את כל שתוכלו לבקש ואף יותר: תפריט נדיב בגודלו המתאים לכל אחד ובכל שעה ביום, מקומות ישיבה מסודרים, חוף נגיש וגישה ישירה אליו. יורדים לאילת? תרימו לעצמכם עם בילוי במסעדת החוף המפורסמת.

ניין ביץ', דרך פעמי השלום, אילת. 053-6130229

ימים ושעות פתיחה: ראשון עד שבת –מ- 09:00 ועד אחרון הלקוחות.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
ניין ביץ' 9beach באילת
053-6130229

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום