נגישות
נגישות

נהנתנים, התפקדו: ארבעה כריכי שחיתות שחובה לטעום!

הם אשפים בסגירת פינה, מחזיקים אותם בשתי ידיים והם תמיד באים בטוב: כריכים. לשמחתכם ולצערה של הדיאטה, יש לנו המלצות על ארבעה כריכי שחיתות ששווים ביס (ויותר!).

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 14/06/2022, 15:18
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

התעוררתם הבוקר במצב רוח נהנתני, וכל שמתחשק לכם הוא לחגוג ב"צ'יט מיל"? עשינו עבורכם את שיעורי הבית, כך שכל שנותר לכם הוא להתענג ולרייר על מצעד כריכי השחיתות. התנאים לקריאת ההמלצות: לא סופרים קלוריות ומשתיקים את מזמוזי המצפון שלכם!

המבורגר בקר 320 גרם, "סול בורגר"

ההמבורגר הקלאסי ראוי למקום של כבוד בכל מצעד מושחת. ב"סול בורגר" שבעכו, נצמדים לגרסה ה"נקייה"– האהובה והמוכרת: המבורגר מבשר בקר במשקל 320 גרם (62 שקלים) עם הטריו המנצח: חסה, עגבנייה ובצל. את האחריות על השחיתות מפקידים בידיכם עם תפריט של לא פחות מ-16 (!) תוספות שונות. בין היתר, תמצאו בו כבד אווז (33 שקלים), פלפל חלפיניו מטוגן בטמפורה (7 שקלים), גבינת צ'דר (13 שקלים) והרשימה עוד ארוכה.

מה אוכלים ליד? הבטחנו שחיתות ולכן נקיים. אז לפני שאתם מתמסרים לצ'יפס, הכירו את מנת צ'יפס עם בשר (42 שקלים) המוגשת עם גבינת צ'דר. הדיאטה? מחר יום מצוין להתחיל אותה.

"סול בורגר", עכו. טלפון: 053-9383487

צילום: סול בורגר

קריספי צ'יקן, "ביף בעמק"

אז מה טוב יותר מעוף? עוף מטוגן כמובן. ב"ביף בעמק" מגישים את המנה האייקונית שתמצאו בכל מזללה ודיינר בארצות הברית: כריך קריספי צ'יקן (49 שקלים). מרכיבי המנה אמנם פשוטים, אך טיגון הצ'יקן לדיוק והרכבת הכריך, דורשים רגישות ומיומנות. רעבים לספוילר? דמיינו לעצמכם את הביס הבא: לחמנייה פריכה מבחוץ ורכה מבפנים, שניצלונים רותחים ופריכים וירקות טריים ומוחמצים.

מה אוכלים ליד? לרוב, מתמהמהים עם בחירת מנה ראשונה או מנת צד, אך אצל "ביף בעמק", הבחירה פשוטה למדי: אין לכם מה להתחבט, אלא רק להזמין את חלת הבצל (30 שקלים).

"ביף בעמק", בית שאן. טלפון: 053-9375833

צילום: גלעד הר שלג

Dios Mio, "צ'ארליז"

גם אם אתם אוכלים לאט, אכילת כריך לא לוקחת לכם יותר מרבע שעה (אגב, זה הזמן לתקן אותנו למקרה שהערכת הזמנים שלנו שגויה). אז כריכים אולי מחוסלים בכמה דקות, אך ב"צ'ארליז" שבמושב ניר, תמצאו כריך שדורש הכנה של 8 שעות. אז הכירו את כריך השחיתות הבא במצעד שלנו: Dios Mio (59 שקלים) העשוי מג'בטה איטלקית, ובתוכה בשר אסאדו מפורק בבישול ארוך. לא מספיק מושחת לכם? בצל מטוגן (7 שקלים), חזה אווז (12 שקלים) או אקסטרה אסאדו (12 שקלים) - יעשו את העבודה.

מה אוכלים ליד? למרות תפריט הסלטים מעורר התיאבון, את השולחן בו מתארחת ארוחת ה"צ'יט מיל" שלכם -  צריך להשחית. נסו את טבעות הבצל האמיתיות (20 שקלים / 36 שקלים), שללא ספק יחמיאו לכריך ויעלו על פניכם חיוך.

"צ'ארליז", מושב ניר בנים. טלפון: 053-9349465

צילום: צ'ארליז

בורגר אטומי, "האמבר בורגר קומבר"

קציצה במשקל 200 גרם קטנה עליכם? טורפים 300 גרם, גם כשאתם לא רעבים? ב"האמבר בורגר קומבר" לוקחים את השחיתות צעד אחד קדימה עם בורגר אטומי (83 שקלים). מוכנים לזה? קציצה העשויה מ-400 גרם בשר טרי, כבד אווז וריבת בצל. למקרה שמצפונכם יתעורר, הרגיעו אותו, כי הכריך מוגש גם עם ירקות טריים.

מה אוכלים ליד? המנות הנלוות לכריכים מסוג זה, עשויות לרוב מתפוחי אדמה – צ'יפס, הום פרייז וכדומה. ב"האמבר בורגר קומבר" משחיתים את מנת הצד אפילו יותר, במטרה לענות על הצורך עם ארוחת נחמה מספקת ושמחה. לבחירתכם, שלושה סוגים שונים של קומבר (30-42 שקלים) – תפוח אדמה אפוי במילויים שונים, כדוגמת שלושה סוגי גבינות, חזה עוף ושרימפס.

"האמבר בורגר קומבר", נחף, הגליל העליון. טלפון: 053-9418281

צילום: Hamber burger comber

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
HAMBER BURGER COMBER - נחף בנחף
053-9418281
Soul Burger Bar בעכו
053-9347017
ביף בעמק בבית שאן
053-9375833
צ'ארליז בתל אביב
053-4477529

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום