נגישות
נגישות

מסעדת "קפטן הוק" ביפו שטה אל חגיגת דגים ערבית

הכירו את "קפטן הוק" – המקום בו תוכלו לחטוף על הדרך מנת דגים פרשית וקלילה, אך גם לעשות בו עצירה קולינארית בניחוח ים לפני, במהלך או אחרי הסיבוב בשוק הססגוני

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 08/06/2022, 19:43
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שוק הפשפשים הצבעוני והקסום מבושם בשנה האחרונה בניחוחות מן הים, הודות למסעדת "קפטן הוק" המגישה מנות דגים ופירות ים עם טוויסט ערבי מקומי. "האהבה שלי לאוכל הובילה אותי לפתוח את המקום", מספר לנו הבעלים והשף של "קפטן הוק", בלאל. למקרה שתהיתם, הוא גם מי שבחר את השם למקום. "חשתי חיבור למילה שעוררה אצלי קונוטציות של ים ויפו. את העבודה על המקום הפועל מתוך מבנה אותנטי המשקיף על השוק התחלנו שבועות ספורים לפני שנגיף הקורונה התפרץ בארץ. במשך שנה עמלנו על שיפוצו וכיום הוא פעיל באופן קבוע קצת יותר משנה. החזון שלי היה להאכיל אנשים במנות אותנטיות המוכנות בזריזות ומוגשות בתוך דקות. יש אצלנו שפע אפשרויות לבחירה והתמחור נוח בכדי להתאים לכל אחד ובכל גיל".

מנות דגים ופירות ים בסגנון ערבי ממטבחו של רב החובל

ב"קפטן הוק" שואפים להעניק חווית מאכלי ים שונה מזו המוכרת, ועושים זאת באמצעות טעמיו וניחוחותיו של המטבח הערבי. "היה חשוב לי להביא סגנון חדש, תוך שמירה על האותנטיות והייחוד של המטבח הערבי", מספר לנו בלאל. "בתפריט ניתן למצוא מנות ערביות מפורסמות שבמקור מבוססות על סוגי בשרים שונים, אך אצלנו הן מוכנות עם דגים ופירות ים". ואכן, בתפריט תוכלו למצוא מקלובה (84/88 שקלים) עם דגים או פירות ים, עראיס (66 שקלים) הממולא בבורי ובמוסר ים, ואפילו שווארמה (69 שקלים) העשויה דג מושט.

צילום: קפטן הוק

כמצופה ממסעדת דגים ופירות ים, גם כאן תמצאו את מנת הרחוב המפורסמת פיש אנד צ'יפס מסלמון או דג קוד (56/62 שקלים). מקורה באנגליה, היא עשויה מדג נורווגי אך ב"קפטן הוק" היא זוכה לטוויסט ערבי בזכות התבלינים הערביים המסורתיים. לצד המנות המטוגנות בבלילת בירה ובשמן עמוק, ישנן שלל אופציות לקהל שתפריטו נטול גלוטן. "יש לנו מבחר רחב של דגים כדוגמת סלמון, לברק ומוסר העשויים על הפלנצ'ה, בין היתר בכדי לתת מענה לאנשים הנמנעים מגלוטן".

גם בקינוחים המוכנים במקום שזורים אלמנטים ערביים מובהקים: את קרם הברולה (28 שקלים) מכינים על בסיס טחינה גולמית ומגישים עם שערות חלבה, פיסטוק וחמוציות. למרות הטוויסט שמפיח במנה חיים וטעמים חדשים, הסטנדרט הצרפתי נשמר עם שימוש בווניל אמיתי-איכותי.

צילום: קפטן הוק

לא תרימו "לחיים" עם הקפטן? בוודאי שתרימו!

בכדי שחלילה לא תהיו צמאים, ב"קפטן הוק" – מסעדת דגים ופירות ים, חוגגים Happy Hour בימים שני עד חמישי בין השעות 17:00-19:00. אז איך נשמעים לכם 50% הנחה על המשקאות האלכוהוליים? ואם זה לא מספיק לכם בכדי להרים כוסית, דעו כי במקום מצטיינים גם ברקיחת קוקטיילים ייחודיים. "יש לנו כמה סוגי ג'ין ואוזו שאנחנו משרים בעצמנו על מנת לספק חווית טעמים ייחודית. כך לדוגמא, ג'ין המושרה בג'ינג'ר ובמרווה ואוזו מתובל ברוזמרין ובזיליקום".

קפטן הוק, עמיעד 13, תל אביב-יפו. 053-6211974

ימים ושעות פתיחה: שני עד שבת – 11:15-24:00

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
קפטן הוק בתל אביב

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום