נגישות
נגישות

"בייקר סלון" גאים להציג: בר קוקטיילים כשר

אנחנו מקווים שאין לכם תכניות הערב, כי יש מקום חדש שבו תוכלו להרים "צ'ירז!" עם המשקה האלכוהולי המועדף עליכם: הכירו את "בייקר סלון" – בר קוקטיילים כשר בפתח תקווה!

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 17/05/2022, 13:45 תאריך עדכון: 24/05/2022, 11:23
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בר הקוקטיילים "בייקר סלון" חוגג בימים אלו שנה, והדרך הראויה ביותר לחגוג לו היא עם משקאות משובחים ואוכל מצוין. "את המסע שלנו התחלנו בנובמבר 2018, כשפתחנו את בית הקפה והבייקרי שלנו – "דרימרי"", מספרת לנו הבעלים, בר מימון. "כעבור שנתיים וחצי, במאי 2021, פתחנו את ה"בייקר סלון" והיה ברור לנו שאנחנו רוצים לספק ללקוחותינו חוויה מרגשת הנשענת על אווירה ייחודית, עיצוב מוקפד ומשקאות מעולים".

ואכן, ההשקעה בעיצוב המקום המאופיין באפלוליות מסתורית, מסקרנת ומרגשת, נראית ומורגשת מיד עם הכניסה לתוכו: האסתטיקה העיצובית ניכרת ברצפת הפיש-בון, מערכות הישיבה בגוון הבורדו, התמונות המקשטות את קירות הבריקים, חיפויי התקרה, השנדלירים ואיך לא – הבר המרכזי המרהיב בנראותו. "העיצוב שלנו שואב השראה מבירתה של בריטניה, לונדון, בדגש על אלמנטים המזוהים עם שנות העשרים", מספרת לנו בר.

ממתוקים ועד חריפים: ערב קוקטיילים כשר נוסח "בייקר סלון"

בכדי להבטיח שציפיותיהם לספק חוויה ייחודית ומרגשת יתממשו, פנו ב"בייקר סלון" לחבר'ה העומדים מאחורי קבוצת ה"אימפריאל" לטובת ייעוץ מקצועי בנישת הקוקטיילים. התוצאה? בתפריט המשקאות המגוון ימצאו עצמם כולם – אלו שנוטים לקוקטיילים המתוקים, אלו שהטעם המועדף עליהם הוא חמצמץ, וכמובן שגם חובבי המנעד מריר-חריף.

"התאמנו את עצמנו למיקום הגיאוגרפי ולאוכלוסייה המקומית, ועם הפתיחה הופתענו לגלות כמה הקהל המקפיד על אורח החיים הכשר היה צמא לחוויית האירוח שאנו מציעים", בר מוסיפה. אז מה אתם שותים? בין המשקאות המוצעים בתפריט תמצאו את קוקטייל PORTBERRY (48 שקלים) עם יין פורט, קונסומה של פירות יער, קלבדוס ולימון, K-rush (46 שקלים) עם וודקה, קאמפרי, תמצית הל וליים, וגם LUCE DEL SOLE (48 שקלים) על בסיס רום בקרדי, קרם קוקוס, סירופ שקדים, פסיפלורה ואננס.

ביד אחת? קוקטייל. וביד השנייה? מזלג כמובן

אלו לא רק המשקאות המצדיקים בילוי ב"בייקר סלון", אלא גם תפריט האוכל שתמצאו בו מנות פרשיות כדוגמת קרפצ'יו מוסר ים (54 שקלים) עם יוגורט, זרעי עגבנייה, לימון ושמן זית וגם טאטאקי טונה (72 שקלים) עם אטריות זכוכית, שעועית ירוקה, כוסברה, מלפפון, עגבניות שרי בתיבול של ויניגרט עשבים.

במרכז הבר פועל טאבון איטלקי אותנטי, מתוכו משוגרות פיצות כדוגמת פיצה ביאנקה (66 שקלים) עם קרם פרש, מוצרלה, פרמז'ן וכמהין. הטאבון חתום על מנה נוספת: כרובית צלויה (48 שקלים) המוגשת עם טחינה יוגורט, צנונית, ארוגולה ועשבי תיבול. במהלך השבוע החל מהשעה 13:00 ועד השעה 17:00 תקבלו כ-15% הנחה במסגרת תפריט העסקיות. בין השעות 17:00-20:00 חוגגים Happy Hour עם 1+1 על קוקטיילים, בירות ומגוון משקאות נוספים. שתו לרוויה!

בייקר סלון, הסיבים 49, פתח תקווה,  053-527-8844

ימים ראשון עד חמישי: 13:00 ועד אחרון הלקוחות

כשר

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
בייקר סלון בפתח תקווה
053-5278844

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום