נגישות
נגישות

איך אומרים דניס ביוונית? דוניס – מסעדת דגים כשרה

חשבתם שרק מסעדות חוף מגישות דגים טריים? כדאי שתחשבו שוב! "דוניס" - מסעדת דגים כשרה בגבעת שמואל, שמביאה את הים למרכז העיר – בעיצוב, בניחוחות ובטעמים

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 02/05/2022, 13:21
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדת "דוניס – דגים ויין", נפתחה בינואר 2021 על ידי בן שהרבני שבבעלותו רשת שווארמיות, ועידן טאובר שלמרות גילו הצעיר הספיק לצבור ניסיון מעשי-עשיר בתחום. "אני אמנם רק בן 26, אך עובד בעולם המסעדנות, האוכל והאירוח כבר 12 שנה. נחשפתי לעולם הזה בגיל מאד צעיר, כאשר במהלך הקריירה שלי עבדתי במסעדנות בטורקיה וב-5 השנים האחרונות כשף", הוא מספר לנו.

"רבים מאמינים שמסעדת דגים חייבת להיות בהכרח מול הים, ולדעתי זו הסיבה שאנחנו הראשונים בבקעת אונו לפתוח מסעדת דגים", משתף אותנו שף טאובר. "למרות שאנחנו לא ממוקמים ליד הים, כל הדגים המוגשים אצלנו במסעדה טריים". אז נכון, הים אולי רחוק מ"דוניס", אך באותה הנשימה נוכח בה בזכות חומרי הגלם הטריים, המנות שעושות לו כבוד והאלמנטים לפיהם מעוצב המקום. המסעדה מעוצבת בגוונים של אפור וכחול, במרכזה ישנו קיר אלמוגים וגם מפרשים התלויים מהתקרה. גם סגירת החורף אגב רחוקה מלהיות פונקציונאלית בלבד, ועושה כבוד לים עם צורתה המעוגלת המדמה מראה של ספינה.

צילום: עוז אוחיון

ביוונית: דוניס. בעברית: חגיגת דגים טרייה וססגונית!

תפריט המסעדה מרוענן ומשודרג בכל שלושה חודשים, תוך שמירה על מנות הדגל המוכרות והאהובות. "כשף, חשוב לי לגוון ולהפתיע את הסועדים שלנו. מדי פעם, אנחנו מביאים גם דגים מחו"ל ואף נענים לבקשות מיוחדות של לקוחות. זה לא מופרך שלקוח יתקשר להזמין מאיתנו ספיישל דג מסוים, ובעת שיגיע להתארח נגיש לו אותו". עידן מספר שלמרות שבהגדרתה "דוניס" היא מסעדת שף, חשוב לו שחווית האירוח תהיה כמה שיותר חמימה ומשפחתית.

צילום:עוז אוחיון

אז מה אוכלים ב"דוניס"? אחת המנות המזוהות ביותר עם המסעדה היא sea gar (56 שקלים) העשויה מבצק פילו במילוי לוקוס, יוגורט וירוקים. ובמסעדה שנקראת על דג הדניס? אין זה מפתיע שאחת המנות הנמכרות בה ביותר היא פילה דניס בחמאת שום (105 שקלים) המוגש עם קרם של תפוחי אדמה, שעועית ירוקה וקישואים צלויים. בנוסף למנות הדגים, התפריט כולל גם פסטות כדוגמת רביולי גבינות וכמהין (85 שקלים) עם פטריות, תרד, שמנת, גבינת פרמז'ן ושמן כמהין.

צילום: Donis דגים ויין

צילום:עוז אוחיון

בתפריט הקינוחים תמצאו שפע מנות מושחתות – מפודינג לחם ועד עוגת גבינה. למקרה שאתם משתוקקים להמלצת השף, דעו כי שף טאובר ממליץ בעיקר על מלבי התאילנדי (45 שקלים) המיוצר במקום על בסיס חלב קוקוס.

בימי ראשון עד חמישי בין השעות 12:00-19:00, מוגש תפריט הארוחות העסקיות (69 שקלים / 89 שקלים / 109 שקלים). בנוסף, בימי שני וחמישי החל מהשעה 20:00, נערכים במקום ערבי קונספט מיוחדים עם נגני בוזוקי ותקליטנים.

דוניס, הערבה 1, גבעת שמואל,  053-621-6642 המסעדה כשרה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום