נגישות
נגישות

חוויה קולינארית-תרבותית בלב הגליל: מסעדת "המערה"

על המורשת, המסורת והתרבות הערבית העשירה תוכלו ללמוד מהספרים, אך הכי כיף ללמוד עליה באמצעות אוכל משובח! את הסודות הקולינאריים של המטבח העתיק לוחשים לסועדים במסעדת "המערה" - מסעדה ערבית בגליל

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 13/04/2022, 21:17
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ב"המערה" שבעיר עראבה בלב הגליל, מדגישים את התרבות והמסורת הערבית לא רק דרך הצלחת, אלא גם על ידי הקונספט העיצובי והאווירה שנבחרו למקום: מהמחצלות בצבעי האדמה החמימים, דרך מערכות הישיבה הנמוכות ועד פינת נרגילות לחובבי הז'אנר. אז איך נשמעים לכם אוכל ערבי אותנטי הנאמן למקורות, הכנסת אורחים חמימה והצצה לתרבות המרתקת?

"המערה": אוכל ערבי משובח המתובל בערך מוסף

עם הגעתכם למסעדה, תתקשו להאמין כי רק עד לפני שנה המקום ממנו היא פועלת, עמד נטוש. מי שעורר בו חיים ואפף אותו בריחות משגעים של תבשילים מנחמים הוא סאמאר נאצר, שאביו מחמוד הוא המקים של מוזיאון "המערה" הסמוך. למרות שהציפייה ממסעדה היא לספק אך ורק חוויה קולינארית, ב"המערה" - מסעדה ערבית בגליל, שואפים להעשיר את חווית המבקרים בערך מוסף.

צילום: שאטרסטוק

זה מתחיל בקירות המסעדה שאינם מחופים באריחים מודרניים, אלא חושפים רובד אותנטי נוסף ומרגש בפני עצמו: בניית אבן.  בנוסף, המסעדה נמצאת במיקום סופר-אסטרטגי, ממנו ניתן לצאת לסיור מעגלי בגרעין הכפר. העיר עראבה שנמצאת בלב הגליל, גדושה באוצרות היסטוריים ואתרים מרתקים, ומהווה מוקד משיכה לקבוצות מטיילים מהארץ ומהעולם. הסיור הרגלי בגרעין הכפר מעניק מסגרת סיפורית-תרבותית לאוכל המוגש במסעדה, ובמידה רבה "מתבל" ומעשיר אותו. סיור שלאחריו ארוחה או ארוחה שתקדים סיור? רק אתם מחליטים.

חוויה ערבית אותנטית בלב הגליל

בתחילת דרכה, פקדו את המסעדה המתמחה באוכל ערבי-אותנטי בעיקר מטיילים סקרנים ו"רעבים" לטעמי המטבח הערבי-ססגוני. היה זה רק עניין של זמן עד שהאוכלוסייה המקומית תיכנע לבושם התבשילים, וכיום מתארחים בה גם מקומיים שחוגגים את המטעמים והתרבות.

המטבח הערבי ידוע בזכות השימוש בתבלינים ארומטיים, טכניקות עשייה ייחודיות ושעות בישול ארוכות, אך גם בזכות אירוח נדיב הנשען על שפע אדיר. מסעדת "המערה" הגלילית המגישה ארוחות בוקר, צוהריים וערב, מתמחה בקלאסיקות הערביות האהובות הנעשות כולן במקום: קובות מטוגנות, פריקי, עלי גפן, מג'דרה, חומוס, אורז עם בשר, צלעות והרשימה עוד ארוכה.

המקום ערוך לאירוח קבוצות מטיילים עד 100 איש, תוך התאמת פתרונות אישיים לאופי וצורכי הקבוצה – מתפריט ייחודי ועד סגנון הגשה מועדף (הגשה עצמית / הגשה לשולחן על ידי מלצרים). במידה שאתם מגיעים לאזור ומעוניינים בסיור פרטי/קבוצתי, עדכנו את החברים ב"המערה" וישמחו להצמיד לכם מדריך.

צילום: שאטרסטוק

מסעדת "המערה", עראבה, לב הגליל

ימים ראשון עד שבת: 10:00-22:00

טלפון: 053-5262255

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום