נגישות
נגישות

לנדוור בנימינה: בית קפה ביתי בניחוח של פעם

מקומות עם קפה ואוכל איכותי יש בשפע - אך מקומות שכונתיים ב"טעם של פעם" עם אווירה חמימה ומשפחתית הם זן הולך ונעלם. הכירו את לנדוור בנימינה

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 07/04/2022, 18:11 תאריך עדכון: 10/04/2022, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

"לנדוור" בנימינה: מסעדה שכונתית לכולם: לפני כשבע שנים נפתח סניף בנימינה של הרשת הישראלית האהובה, ומאז מעגל הלקוחות הקבועים רק הולך ומתרחב. מנהל הסניף בועז תרם, מתאר אותו בפנינו כ"מקום של כולם". ומה הופך אותו לכזה? ב"לנדוור" מארחים ומתארחים כל (!) הקהלים: מנערים וחבר'ה צעירים ועד משפחות ואנשים מבוגרים. אל "המקום של כולם" לא מגיעים רק תושבי המועצה, אלא גם לקוחות מאור עקיבא, פרדס חנה וערים שכנות נוספות.

"הסניף שלנו ידוע באווירה משפחתית-אינטימית. העובדים שלנו – מהמלצרים, דרך הברמנים ועד אחראי המשמרת, הם גם הלקוחות שלנו. ישנם מקרים בהם אחים עובדים יחד באותה המשמרת, ואלו משרתים את חבריהם ובני משפחתם", מספר לנו בועז, שבתיאורו מדגיש את משמעות ה"משפחתי".

המקום מעניק מצד אחד ערך של חוויה ובילוי מחוץ לבית, אך מצד שני מרגיש כבית: "אנחנו מכירים ברמה האישית את הלקוחות שלנו. מלצר שמזהה לקוח קבוע כבר יודע לפנות אליו בשמו ואף להזמין עבורו את הקפה הספציפי שהוא שותה והמנה האהובה עליו מהתפריט", הוא מוסיף.

צילום: לנדוור

היכן תרצו לשבת: בחוץ או בפנים?

"לנדוור" בבנימינה מחולק לשני אזורי ישיבה: אזור פנימי ואזור חיצוני. החלל הפנימי מעוצב בסגנון רטרו-אקלקטי, שבא לידי ביטוי בכיסאות המאופיינים בעיצוב, ריפוד וצבע שונים, תמונות הנבדלות זו מזו בגודלן ומסגורן, וכך גם חיפויי הקיר – מעץ ועד בריקים. בועז מוסיף: "הסניף שלנו נשאר נאמן לקונספט העיצובי שאפיין את סניפי "לנדוור" הראשונים. הסגנון אצלנו נשען על השידוך שבין ישן לחדש, וינטאז' ומודרני, ברזל ועץ ומניפה עשירה של צבעים – מירוק ועד אדום". אלו ביניכם שמתרגשים יותר מאווירת כפר תחת כיפת השמיים, יוכלו להתארח בחצר העשירה בצמחייה שמעוטרת על ידי גרילנדות.

אז מה אוכלים ליד הקפה האיכותי של "לנדוור"?

למרות שכמעט על כל שיש מטבח בישראל ישנה מכונת קפה, הישראלים שותים קפה גם מחוץ לבית. מיד עם הכניסה לסניף "לנדוור" בבנימינה, ניתן להריח את בושם הקפה הטחון הטרי המשגע! לצד הקפה של היצרנית הראשונה בישראל, תוכלו ליהנות משפע מנות התפריט שנרקחו על ידי השפית יהלומה לוי.

צילום: שאטרסטוק

נדמה כי ב"לנדוור" לא רק משננים את הנוסחה כי "סלט טוב צריך לחם טוב", אלא גם מיישמים אותה עם סלט האיכרים. אז תשכחו מסלט המוגש בצלחת, שכן סלט זה מוגש (שימו לב) על פוקצ'ה טרייה, עליה מונחים שפע ירקות טריים, פלפלים קלויים, כדורי גבינת מוצרלה ורוטב של בלסמי ושמן זית.

ומי אמר שפיצות עשויות רק על בסיס רוטב מרינרה אדום או רוטב לבן מגבינות? ב"לנדוור" תמצאו פיצה ירוקה, המשלימה את הטריקולור האיטלקי! פיצה פסטו גבינות עשויה מארבעה סוגי גבינות: מוצרלה, פרמז'ן, פטה ועיזים, כאשר כל הטוב הזה נתמך על ידי פסטו איטלקי.

לנדוור בנימינה, השריג 2, בנימינה, 053-9379240

ראשון עד חמישי – 08:30 – 22:00

שישי – 08:00-15:00

שבת – 09:30-22:00

טלפון: 053-937-9240

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום