נגישות
נגישות

מחפשים מסעדת דגים כשרה? קבלו מאיתנו 4 המלצות

מסעדת דגים כשרה? יש חיה כזאת. מצאנו לכם 4 המלצות למסעדות דגים במרכז, בשרון ובדרום, שיספקו את כל הטוב שבעולם הדגים, מהים אל הצלחת שלכם

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 17/02/2022, 11:48 תאריך עדכון: 17/02/2022, 11:53
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

עד עכשיו הכנתם בעצמכם בבית סביצ'ה וטרטר, צליתם דגים שלמים והכנתם בלילות לטיגון פילטים? תנו לנו לנחש: הסיבה היא לא תשוקתכם העזה להכנת דגים, אלא העובדה כי לא מצאתם מסעדה שעונה על הצורך שלכם: מסעדת דגים כשרה. מבלי להאריך במילים, קבלנו מאתנו 4 המלצות רותחות על מסעדות דגים כשרות – במרכז, בשרון ובדרום.

ברבוניה, תל אביב

כן, אתם קוראים נכון: מסעדת "ברבוניה" התל אביבית הפכה לאחרונה כשרה! מעתה, גם אלו מכם המקפידים על כשרות, יוכלו ליהנות ממטעמיה של מסעדת הדגים התל אביבית הוותיקה. והקונספט? נותר זהה: עם הזמנת מנה עיקרית, מוגשת לשולחן מניפת סלטים עשירה. תרצו ליהנות מארוחה קלילה על טהרת הסלטים? תוכלו בתמורה ל-40 שקלים בלבד.

אז מה אוכלים במסעדת "ברבוניה"? מתחממים עם ראשונות פרשיות כדוגמת סלט יווני קלאסי (26/35 שקלים) וטרטר סלמון (52 שקלים) המוגש עם צנונית, עירית ובצל סגול. מיד אחר כך, ממשיכים הלאה לעיקריות הדגים המפורסמות, בין היתר: ברבוניות מטוגנות פריכות (110 שקלים), מוסר (104 שקלים) בשיטת הכנה לבחירתכם – גריל או טיגון, וגם קציצות דגים (76 שקלים) ברוטב עגבניות חריף.

צילום: ברבוניה הכשרה - Barbuniaצילום: ברבוניה הכשרה - Barbunia

ברבוניה הכשרה, בן יהודה 163, תל אביב. 053-942-4941

Farida – מסעדת דגים ובשרים בנתניה

סיבה אחת טובה להגיע ל"בירת השרון" נתניה? מסעדת "פארידה"! במסעדה מתגאים במודל תמחור ייחודי ומשתלם במיוחד: המנות העיקריות שבתפריט מוצעות בהטבת 1+1! כך לדוגמא, תוכלו ליהנות ממנת פילה סלמון ופילה דג בטמפורה בעלות של 128 שקלים לשתי המנות! התפריט כולל גם מנות המיועדות לילדים: שניצל וצ'יפס או דג פריך וצ'יפס בעלות של 68 שקלים כולל שתייה. מסעדת דגים כשרה בתמחור נגיש? "פארידה"

צילום: פארידהצילום: פארידה

פארידה, גיבורי ישראל 17, נתניה. 053-934-5069

Fish Market באילת

המתכון לחופשה מנצחת? אוכל טוב! במידה שאתם מתכננים להדרים בקרוב לעיר הנופש של ישראל, אילת, אנו ממליצים לכם להזמין כבר עכשיו שולחן למסעדת "פיש מרקט". אם שמה מצלצל לכם מוכר, דעו כי מסעדת הדגים הינה אחותה הקטנה של meatos.

לצד מנות הדגים הקלאסיות כדוגמת פילה לברק (119 שקלים) ופילה סלמון (109 שקלים), ב"פיש מרקט" תמצאו שפע מנות "מתוחכמות" ועדכניות כדוגמת שווארמה דג ים על פיתה דרוזית (99 שקלים). למרות שמה של המסעדה המתאר אותה כ"שוק דגים", מוצעות בה גם מנות שאוצרות הים אינם כלולים בהן: מחציל מדורה (42 שקלים) המוגש עם טחינה, יוגורט וסלט ארוגולה, דרך גבינת בוראטה (58 שקלים) עם מיקס עגבניות, זיתים ובלסמי מצומצם, ועד ניקוי פטריות וערמונים (79 שקלים).

צילום: פיש מרקטצילום: פיש מרקט

פיש מרקט, טיילת מלון דן. 053-937-6993

ורקאדה, אילת

טריות חומרי הגלם משפיעה על ריחן, טעמן ומרקמן של מנות. ומדוע אנחנו מציינים בפניכם את מה שאתם לבטח כבר יודעים? בכדי לספר לכם על הסטנדרט של Varkada: בכל יום, המסעדה האילתית בניצוחו של שף שלומי פרץ, מקבלת סחורה טרייה מדייגים מקומיים!

אז האם תוכלו לבקש יותר ממנת דג טובה? התשובה היא שכן: מנת דג טובה המוגשת עם מגוון סלטים ססגוניים – בנראותם וטעמם, ולחמים חמים הנאפים במקום. והעלות? כ-25 שקלים בלבד לסועד.

התפריט של "ורקאדה" כולל מגוון פתיחים כדוגמת סשימי טונה (58 שקלים) עם רימון, גילופי מלפפון, שמן שומשום וגספ'צו מלפפון, פולנטה (46 שקלים) עם ראגו פטריות, פרמז'ן, זוקיני ושמן כמהין, קלאסיקות מטוגנות כדוגמת ברבוניות (86 שקלים) המוגשות עם תפוחי אדמה, ומגוון עיקריות – מבורי שלם (88 שקלים) ועד לוקוס (כ-36 שקלים ל-100 גרם).

צילום: ורקאדהצילום: ורקאדה

ורקאדה, תרשיש 12, אילת. 053-710-5268

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום