נגישות
נגישות

הבית היפני שלכם: יאן סושי האוס – מסעדה יפנית מומלצת בתל אביב

יאן סושי האוס לכל סוגי הסועדים: אוהבי יפן ואסיה, רגישים לגלוטן וטבעוניים. רק תבואו ותמצאו תפריט ששומר על הטכניקה היפנית ומותאם לחך הישראלי, במיוחד בשבילכם

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 12/02/2022, 11:39 תאריך עדכון: 12/02/2022, 11:40
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מתי לאחרונה תרגלתם את אחיזת הצ'ופסטיקס שלכם? לא שבכוונתנו להאיץ בכם או להלחיץ אתכם, פשוט שישנה מסעדה יפנית מומלצת בתל אביב שבה מקלות האכילה מחליפות את הסכו"ם: YAN SUSHI HOUSE! אז מה דעתכם על תפריט יפני-אסיאתי מוקפד, המתובל באווירה התוססת של תל אביב?

סיפורה של האסיאתית התל אביבית התחיל לפני כ-7 שנים, אז קמה כפנינה קולינארית-יפנית ברחוב בן גוריון-פינת דיזינגוף. כיום, שבע שנים אחרי, אפשר לומר כי "יאן סושי האוס" הצליחה לפצח את הנוסחה שבזכותה היא נותרה רלוונטית: סושי שנאמן לטכניקה היפנית-מסורתית, המותאם לטעמו של הקהל ישראלי-מקומי. בזכות ההיצמדות לשיטת ההכנה האותנטית, לתוכה נשזרו באלגנטיות ורגישות ה"עדכני" ו"הישראלי", נוצרה חוויה קולינארית-אסיאתית חדשה. ואתם? מוכרחים לנגוס בה!

צילום: יאן סושי האוסצילום: יאן סושי האוס

היצמדות לטכניקה היפנית, התאמה לחך הישראלי

הסושי היפני רחוק מלהיות מתוחכם, כאשר מרכיביו כוללים בסך הכל אורז, דג, ירק ואצה. עם זאת, שלא תטעו לרגע: במקרה זה לא רק שהפשטות אינה מקלה, אלא שהיא מחייבת (!) שימוש בחומרי גלם מעולים וביצוע מוקפד. ביפנית התל אביבית מקבלים על בסיס יומי אספקה של דגים טריים – מהסלמון, דרך המוסר ועד הטונה, כאשר ההקפדה הבלתי מתפשרת על האיכות והטריות, מבטיחה הרמוניית טעמים עדינה ומרגשת. והאורז? מטופל לפי "חוקי הספר" - נשטף מספר פעמים לטובת הוצאת העמילן, כאשר בישולו מתבצע על הגז בלבד, כי מסורת יפנית היא מסורת יפנית.

למרות שההקפדה הבלתי מתפשרת מותנית בהשקעת משאבים רבים, ב-YAN SUSHI HOUSE מתעקשים לשמור על תמחור הוגן ומתן תמורה ראויה ללקוחות.

בשורה טעימה לנמנעים מגלוטן: סושי יפני-טרי ללא גלוטן!

המשותף לרוטב הסויה הקלאסי, חומצים ורטבים המזוהים עם המטבח היפני-אסיאתי? נכון, רובם מכילים את חלבון החיטה - גלוטן. עם זאת, הצליאקים שבחבורה ואלו הנמנעים מגלוטן מבחירה, לא צריכים לגנוז את "חלומות הקומבינציה" שלהם: ב"יאן סושי האוס" מוגש סושי GF. חומרי הגלם בהם משתמשים במסעדה לטובת הכנת הסושי אינם מכילים גלוטן, כך שטכנית ניתן להזמין כל רול המוצע בתפריט (תוך התחשבות בתוספות השונות).

צילום: יאן סושי האוסצילום: יאן סושי האוס

BIG IN JAPAN-TEL AVIV: מה אוכלים ב"יאן סושי האוס"?

יש לכם חשק למרק וספרינג רול, השתוקקות לבאנים חמימים עם סלמון או "קרייב" לפאד תאי? התפריט העשיר-והמגוון של YAN SUSHI HOUSE מתאים לכל "מוד" אסיאתי-יפני. מוכנים לנגוס באסיה בלב תל אביב? תפריט הראשונות כולל מגוון קלאסיקות אהובות כדוגמת אגאדשי טופו (36 שקלים) עם טופו פריך, פטריות נמקו ובצל ירוק. פתיחים נוספים שראויים להיות אלו שיעוררו את תאבונכם: גיוזה לוקוס עם כמהין (48 שקלים) וגם שרימפס טמפורה (44 שקלים).

תפריט הסושי עשיר וכולל רולים בודדים - רול טונה וחלפיניו (57 שקלים), צ'יז רול (48 שקלים), מאשרום קראנץ' (48 שקלים), לצד ניגירי, סשימי, סושי בייטס, קונוסים, סנדביצי'ם וקומבינציות מפוארות. ואם כבר הזכרנו קומבינציות, דעו כי ב"יאן סושי האוס" מתאימים עצמם להעדפות האישיות והחשקים הקולינאריים שלכם, מה זה אומר בפועל? שבקשות לשינויים במרכיבי הקומבינציות מתקבלות בברכה, תרצו להחליף את הקמפיו בבטטה, את הגזר במלפפון ואת הטונה במוסר? רק תבקשו ותיענו בחיוב.

בנוסף, ב"יאן סושי האוס" שואפים להיות בית הסושי האולטימטיבי גם עבור קהל הטבעוניים. בתפריט תוכלו למצוא בקלות רולים המבוססים על מרכיבים מן הצומח בלבד כדוגמת Swett roll (38 שקלים) וגם קומבינציית Vegi Combo (85 שקלים). משיאגלה!

צילום: יאן סושי האוסצילום: יאן סושי האוס

יאן סושי האוס, שד' בן גוריון 40, דיזנגוף, תל אביב. 053-9377266

ימים ושעות פתיחה של "יאן סושי האוס"

ראשון עד חמישי 12:00 עד 00:00

שישי – 12:00-23:00

שבת – 12:00-00:00

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
יאן סושי האוס בתל אביב
053-9377266

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום