נגישות
נגישות

המסעדות המומלצות שלנו ברמת הגולן

על פסגת ההר הנכסף מתחיל להיערם שלג. אבל אף אחד לא מתכוון להתלבש בשכבות ולכוון את הוויז צפונה לפני שהוא מחפש מסעדות ליד החרמון שיעשו לכם את הטיול.

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 06/12/2021, 15:55
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אמנם ההר המושלג עדיין אינו לבן, אבל אנחנו כבר כוססים את האצבעות. מזג האוויר המתעתע מעורר בנו ציפייה דרוכה – מתי החרמון כבר יתמלא בשלג. כי כשההר מתכסה בשמיכה לבנה, זה הסימן שלנו לעטות על עצמנו מעילים, צעיפים וכפפות ולצאת לחופשה חורפית וטעימה במיוחד.

איך אתם מדמיינים את הטיול החורפי שלכם לחרמון? יש לנו תחושה שאנחנו יודיעים. הוא בטח יתחיל בארוחת צהריים במסעדה אותנטית שתעניק התחלה מעוררת, ימשיך לטיול בין עצים שנוטפים גבישי קרח לבנים שרק מעוררים מחדש את הערב ויגרום לכם להתיישב לנוח במסעדה מזרחית מפנקת כמיטב המסורת. אחר כך תצטרכו מנוחה ובה בוודאי תתכננו את יום המחר, בו תאכלו ארוחת בוקר בכפר הסמוך, תעלו על ההר, המגלשיים והרכבל ותוכלו לצפות בכל היופי של ארצנו מלמעלה, שבעים ומאושרים.

מסעדות ליד החרמון – האותנטית

הנה לוקיישן אולטימטיבי לפתוח בו את הטיול. למסעדת אל יאסמין הממוקמת בבית אבן כפרי שנבנה במאה ה – 19, נכנסים מחצר פנימית שבמרכזה ניצבת מזרקה. את פניכם תקבל סואעד, בעלת המסעדה כשידיה עמוסות לעייפה במגשים שעליהם צלחות קרמיקה עדינות ובתוכן מאכלים ביתיים מהבילים – מרק חם וסמיך, סלטים מעשבי העונה, תבשילים דרוזיים אותנטיים, עלי גפן ממולאים, מנות בשר נימוחות ומה לא. אם החלון יהיה פתוח, תוכלו לשאוף מלוא הריאות גם אוויר צלול ונקי של החרמון. האוכל טרי, עשוי במקום וכאילו יצא מהמטבח הביתי. גם האירוח הוא כמיטב המסורת הדרוזית. ארוחת צהריים שתגרום לכם לרצות לגור שם. עצירה שהיא בגדר חובה לארוחת צהריים או ערב בטיול שלכם.

אל יאסמין, מג'דל שמס.צילום: אל יאסמין, מג'דל שמס.
אל יאסמין, מג'דל שמס, רמת הגולן. 053-9369097

פותחים שולחן ברמת הגולן

במג'דל שמס מתבלטת גם מסעדת הגולן. בה, תוכלו לספק את תאוותיכם המובנות מאליהן – לפתוח שולחן, עם כל מה שמשתמע מכך, במקום הכי קרוב אל הקצה. אם כבר התחלתם את מסלול ההליכה או אפילו הספקתם לעשות קצת סקי, בטוח תהיו רעבים בדיוק לסגנון הארוחה הזו. במסעדת הגולן, השולחנות נצבעים במגוון מטורף של פתיחים: חומוס, סלק, חצילים, טחינה, כרוב, פלפלים, סלט ירקות ומה לא. אבל חכו רגע עם הפיתות, אל תעשו טעויות של טירונים, חייבים לשמור מקום לעיקריות שבדרך: הבשרים במסעדה הם בדיוק כמו שציפיתם. המגוון רחב ותמצאו בתוכו סטייק אנטריקוט מדמם, פילה עגל עסיסי, שיפודי כבש, המבורגר נוטף וגם שניצלים ומגוון ענק של דגים והכל בליווי תוספות טריות ופחמימות מחממות. לכו לשם, הרי אי אפשר לעלות לחרמון ולא לפתוח שולחן כהלכתו.

צילום: מסעדת הגולן, מג'דל שמס.צילום: מסעדת הגולן, מג'דל שמס.

מסעדת הגולן, מג'דל שמס, רמת הגולן. 053-7106457

סמבוסק רותח ליד החרמון
אם כבר מדברים על אותנטיות, אי אפשר שלא לעצור בסמבוסק הארז. אין לכם הרי כוונה לחזור הביתה מבלי שסיפקתם לנשמה שלכם קצת בצקים לנחמה. יש סניף במג'דל שמס, אבל אם כבר התרחקתם, אל דאגה, תוכלו למצוא סניף גם בחורפיש. הנוף מהמסעדות מהפנט. עם שלג או בלעדיו. בסמבוסק הארז תוכלו לנגב חומוס ביתי מעולה, ואפילו לאכול קבב אותנטי בלאפה. אבל גולת הכותרת היא הסמבוסקים שלא נגזים אם נאמר שמדובר בסמבוסק הכי מוצלח שטעמנו, באזור הזה לפחות. המילויים של הסמבוסק מגוונים ומעוררי התלבטות וקשה לבחור ביניהם. מה בא לכם עכשיו? סמבוסק במילוי כבש, עוף, פיצה או לאבנה וזעתר? אז רגע לפני שאתם מכוונים את הוויז לאזורים חמימים יותר – תעשו לעצמכם טובה ותעצרו שם.

צילום: סמבוסק הארז, מג'דל שמס.סמבוסק הארז. צילום:דרור ורשבסקי.

סמבוסק הארז, מג'דל שמס, רמת הגולן. 053-6317314

אפשר כבר לפנטז על טיול לחרמון ולמסעדות שליד החרמון. גם אם בינתיים, השלג הוא חלום רחוק.

לכל המסעדות ברמת הגולן

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום