נגישות
נגישות

ערב קריר בירושלים, כאן תמצאו את המרק המושלם

מרגישים את החורף שבפתח? אם כן - אז עונת המרקים החלה! אז איפה מוצאים את המרק המושלם בערב קריר בירושלים? מרקים קרמיים, מרקים עם הקרמה של גבינה צהובה מעולה, מרקים צחים עם חתיכות בשר והרשימה

המלצות קולינריות המסעדות של rest
עמית ביבר
עמית ביבר
תאריך פרסום: 30/09/2021, 11:00 תאריך עדכון: 30/09/2021, 11:02
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יש לא מעט אנשים בינינו שיעידו שהם אנשים של קיץ ובכל זאת, אם יש דבר אחד בחורף שמנצח את הקיץ אלו המרקים. אנחנו מתים על אוכל חם, מתים על  מרקים בכלל. כל פעם כשהקיץ מתחיל להיעלם והסתיו מגיע, הדבר הראשון שבא לנו זו קערת מרק לוהטת.

אז בואו נדבר על מרקים, כי אין סוף לסוגים השונים, לטעמים, למרקמים: מרקים למנה ראשונה, או כאלו שמשביעים ליום שלם, מרקים סמיכים, מרקים צחים ונוזליים, עם תוספות, עם ירקות, עם בשר, או בלי, מרקים עם שמנת, או מוקרמים, כל מרק בצבע ואת כולם אנחנו אוהבים. אבל כאן בחרנו להכניס את המרקים המנצחים שמצאנו בירושלים הקרירה וחיממו לנו את הערב.

מרק קרם פורצ'יני וערמונים
את המרק הזה טעמנו ב JOYA, מסעדה עם טעמים וניחוחות איטלקיים מעולים. מרק קרם הפורצ'יני הוא מרק סמיך, שממלא את הבטן ואמנם הוא חלק מהמנות הראשונות שלהם אבל הוא די משביע יחסית למרק כמנת פתיחה. המרק עצמו מכיל קרם פרש וטעמי כמהין, ערמונים וטעמים שאי אפשר להסביר במילים, כל כף שטעמנו ממנו התאהבנו מחדש.
ג'ויה, נעמי 4, ירושלים

מרק בקר כפרי
לאלו שאוהבים דווקא את הטעמים הבשריים, את החתיכות במרק, מנה כזו שהיא לא רק נוזלים, גם הרבה תוכן טוב, לכו על מרק הבקר של רודריגז. הוא בניחוחות כפריים וטובים, טעמים בשריים ובכל ביס עולה על הכף משהו אחר: ירקות שורש, נתחי בקר, שעועית אדומה והמון אהבה, אבל באמת מרגישים שהוא הוכן באהבה.
רודריגז, קרית מדע 3, הר החוצבים, ירושלים

מרק אסייתי עם נודלס
גם במטבח האסייתי המרקים מככבים, הם תמיד יגיעו עם נודלס או סוג כלשהו של אטריות שיתרמו לשובע ויהפכו את המרק למנה שלמה, טעימה ומשביעה.האסייתיים אוהבים להכניס למרק ירקות ותוספת חלבון בשרית, מהים, או מהצומח. הפעם בחרנו במרק הנודלס בקר של שיאן, שם מגישים לא רק מנות אסייתיות, אבל גם או אפילו בעיקר. מרק הנודלס שלהם עשיר בטעמי בשר וירקות ושווה טעימה שתחמם לכם את הערב.
שיאן, רמב"ן 8, ירושלים

מרק בצל עם קרוטונים
טוב, כאן בתפריט קטגוריית מרקים שלמה, אבל אם נגיד את האמת, אנחנו התלבטנו בין 2 מנצחים: מרק בצל או מרק בטטות, שני המרקים האהובים עלינו בתפריט אחד... וואלה, חגיגה! אז הלכנו בסוף על מרק הבצל ובחיינו שלא התחרטנו לרגע, מרק פשוט מעולה. מה צריך יותר מטעמי בצל מתקתקים וקרוטונים? ממליצים בחום. אה כן, וכמעט שכחנו את הגבינה הצהובה המותכת שמגיעה שם עם המרק הלוהט.
קפית, עמק רפאים 36, ירושלים

בונוס: מרק היום
טוב, אנחנו יודעים שאנחנו מדברים כאן על מרקים, אבל הנה מקום שכשלעצמו עשה לנו חם בלב – מסעדת שלוה. מדובר במסעדה שמעודדת שילוב של שילוב בעלי מוגבלויות בחברה והם עושים את זה מדהים. אז אם בא לכם חם בקיבה וגם בלב, תעשו לעצמכם טובה ותקפצו למסעדת שלוה, מבטיחים שהאוכל שם מעולה וכך גם השירות! והמרק שלהם? משתנה מיום ליום, האמת, שגם להיות מופתעים זה כיף לפעמים, הרי בסופו של דבר כל המרקים טובים.
שלוה, דרך שלוה 1, ירושלים

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
קפית בירושלים
053-9438321
Joya - ג'ויה ירושלים בירושלים
053-2487381

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמית ביבר

איפה אוכלים את הסטייק המושלם בצפון?
קרניבורים אתם כאן? מסעדות בשר מומלצות בצפון
אוכל ביתי מומלץ: תרגישו בבית ותאכלו משהו!
פחמימה של נחמה: כאן תמצאו את המאפה המושלם
ככה פותחים בוקר: ארוחות בוקר משביעות ועשירות
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח