נגישות
נגישות

יורדים לאילת? אל תפספסו את פסטורי

מזל שיש לנו את אילת – קפצנו לביקור בעיר הכי 'נורמלית' באזור, בתקופה האחרונה ומצאנו חצר קסומה שהגבירה לנו את הגעגוע לאיטליה ופינקה אותנו בכל הטוב הקולינרי שיש לטוסקנה להציע לנו, כאן בישראל

מסעדות בדרום המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 22/08/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 נרגעים בחצר של פסטורי. צילום: באדיבות המקום

תיירות הפנים חוגגת, הים באילת כחול מתמיד והאטרקציות רק מחכות שתבואו, עם תעודת מתחסן ובדיקת קורונה שלילית כמובן. כולנו תקווה שההגבלות והסגרים מתרחקים מאתנו אבל מה שבטוח, שהעיר אילת עוד תישאר יעד תיירותי מרכזי לעוד הרבה זמן ובכלל. בין גלישה לגלידה מצאנו נקודת עצירה מושלמת לכל המשפחה עם המון אוכל טוב ושקט מפתיע.

עצירה קולינרית בלב אילת

במרכז ההמולה של אילת, בין מלון נפטון למלון קיסר, שוכנת לה בשלווה חצר איטלקייה קסומה עם מגוון בשרים ומאכלי ים בניחוח טוסקנה. פסטורי נטועה עמוק בנוף המקומי עם 30 שנות אירוח מאחוריה וחיבור עמוק לתרבות האיטלקית. המטבח הפתוח מוסיף גם הוא את קסמו לוויב הכללי ואפשר די בקלות להתמכר לרגע ולהרגיש דגדוג קל בקצות האצבעות של חופשה אמיתית נטולת דאגות.

התפריט כאן רחב במיוחד במטרה לתת מענה לכולם. תמיד. בואו נעשה קצת סדר בצלחת. התוצאה הסופית, כבר מראש אנחנו יכולים להבטיח, פרצופים מרוצים בכל השולחן עם טעם מתוק בפה וקמצוץ של געגוע לאיטליה ההיא, המקורית. התחלנו.

 קולקציה מגוונת הישר מהים. צילום: באדיבות המקום

פירות ים בניחוח טוסקני

פירות הים מיוצגים כאן לתפארת עם שילובים מקפיצים ומותאמים לכל רמות הרעב. מרק פירות ים (שרימפס, קלמארי, מולים וירקות בציר דגים, יין לבן ונגיעת שמנת), ריזוטו די מארה (שרימפס, קלמארי, קוקי סאן ז'אק ומולים ביין לבן וחמאת עגבניות על ריזוטו). אם בא לכם מהגריל, יש לכם גמברי די וורונה (שרימפסים מוקפצים ברוטב שום, שמנת ועשבי תיבול) ואפילו יין ביתי מוצג כאן לראווה תחת שם התואר 'יקב סוסון ים'.

 גם בשר יש כאן ובשפע. צילום: באדיבות המקום

וואו! פיצות

זה לא מה שאתם חושבים. אפילו יש בזה מידה של עוול לטעמנו לקרוא למאפי התנור של פסטורי, פיצות. בכל מקרה,  אל תסתכל במגש אלא במה שיש בו. ובכן, קולקציית הפיצות כאן כוללת להיטים כמו פיצה ספינאצ'ה, עם מוצרלה, תרד, גבינת עיזים, ריבת בצל, צנוברים ואורגנו טרי. פיצה תפוחי אדמה וערמונים עם בשמל כמהין, מוצרלה, תפו"א, ערמונים, שמנת חמוצה ועוד ועוד. חגיגה איטלקית קסומה לכל המשפחה.

פסטה & יין לבן

השילוב של פסטה ויין מייצר תרכובות נפלאות. כאן בפסטורי תוכלו למזג ביניהם עם אופציות מגוונות לכל הכיוונים. במחלקת הפסטות תפגשו קלאסיקות כמו פרפדלה די מארה, פסטה שחורה רחבה עם שרימפס, קלמארי ומולים בשמן זית, לימון, שום, יין לבן ועשבי תיבול. אם תרצו את היין בנוסף ובנפרד, נמליץ לכם על כוס יין צרפתי, קוט דו רון, שילוב מרענן לארוחה קלילה. את הפסטה הבאה תפגשו במנת לזניה די קארנה שכוללת דפי פסטה טרייה עם בשר בקר, שמנת וגבינת מוצרלה ברוטב עגבניות ביתי. המנה הזאת תשתלב נהדר עם כוס שרדונה תבור ישראלית, עשירה ומלטפת.

 חופשה קסומה וטעימה! צילום: באדיבות המקום

חוגגים עם מתוק

הבטחנו טעם מתוק בסוף החוויה. קבלו את נבחרת הקינוחים שתשלים לכם את החיוך עם המון שוקולד, קרמים וסוכר. אם בא לכם את הסיום קצת אחר, לכו על טארט טאטן תפוחים עם קרם קרמל בליווי גלידה וניל.

מחפשים מקום לאירועים בניחוח אירופאי? פסטורי תטיס את כל האורחים לטוסקנה. כמעט. התפריט העשיר יקל עליכם להרכיב תפריט מותאם אישית לאירוע שלכם. ניתן לבחור בין חדר מפואר למרפסת נוף פתוחה עד 25 איש.

א'-שבת: 13:00-16:30. 18:00-22:30.

פסטורי - pastory - תרשיש 7, אילת, 0539387423

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
חוף ציון - המסעדה מאילת שממציאה את עצמה מחדש
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת
מסעדות כשרות לפסח בדרום – יציאת מצרים כהלכתה