נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ארוחת בוקר במסעדת כיופים (צילום: באדיבות המקום) ארוחת בוקר במסעדת כיופים (צילום: עידן גור)

מסעדת כיופים באה לעולם לפני כרבע מאה, אי אז בשנת 1994. לאורך השנים שחלפו מאז, חלו במקום לא מעט שינויים - המסעדה הכפרית עברה לא מעט גלגולים, החליפה מספר בעלים והלכה והתרחבה באופן הדרגתי. עם זאת, הקסם המקורי שלה עדיין מורגש היטב ולמרות הזמן הרב שחלף מאז הפתיחה, היא נותרה רעננה ועדכנית. אז מה השתנה במקום הפופולארי ומה צופן לנו העתיד?

יוצאים לקניות במסעדת כיופים
מסעדת כיופים נקראה במשך תקופה ארוכה "כיופים סנטר". זאת כיוון שהיא פועלת בצמוד לחנות המתפקדת גם על תקן גלריה לעיצוב הבית. החנות רחבת הידיים, המתפרשת על שטח של כ-250 מ"ר, מציעה מבחר מסנוור של וילונות, ראנרים ומפות מעוצבות, שטיחים, כיסויי מיטה ומגוון מוצרי ספא, שלל מוצרי יודאיקה, חפצי נוי לגינה ומתנות מיוחדות והרשימה עוד ארוכה. החנות והמסעדה מנהלות ביניהן יחסי גומלין ולא אחת ניתן לראות סועדים שהגיעו כדי ליהנות מארוחת צוהריים ועזבו את המקום עם שעון חדש לסלון.  

הודעה חשובה לכל החוגגים
בימיה הראשונים כיופים התפרשה על שטח צנוע יחסית וכללה חלל אחד בלבד. היום לעומת זאת, מסעדת כיופים ידועה לא מעט בזכות מתחמי האירועים שלה, המוכרים בכל רחבי פתח תקווה. בחלל ההסעדה המרכזי של המסעדה ניתן להושיב כ-80 סועדים, ובנוסף מפעילה המסעדה זוג חדרי VIP מאובזרים - החדר הקטן מתאים לאירועים אינטימיים בהיקף של עד 20 סועדים והחדר הנוסף לאירועים בהיקף של עד 50 סועדים. בנוסף תמצאו בכיופים גם גינה פתוחה המתאימה לאירועים בהיקף של עד 100 סועדים ועוד גינה מקורה הצמודה לגינה הפתוחה, שמתאימה לאירועים בהיקף של עד 100 סועדים.

מסעדת כיופים, פתח תקווה (צילום: באדיבות המקום) ירוק ופורח במרכז הארץ. מסעדת כיופים, פתח תקווה (צילום: עידן גור)

בגינה המקורה מפיקים באופן קבוע ערבי הרצאות, הופעות מוזיקליות, ימי עיון, כנסים ומגוון אירועים מיוחדים נוספים. כך לדוגמה בחודשים האחרונים נהנו הסועדים של כיופים בין השאר מהופעות של נגני בוזוקי, ערבי בלדות איטלקיות, ערבים של מוזיקה ישראלית חיה והרצאות של אנשי מקצוע שונים, החל מנטורופתים וכלה באנשי תקשורת מובילים. הגינות של כיופים הן פינות קסומות וירוקות שבהן יכולים המבוגרים ליהנות מארוחה טובה בחיק הטבע לקול ציוץ הציפורים, בזמן שהילדים משתוללים במשחקייה המושקעת שבמקום.

לפתוח את הבוקר בטבע של פתח תקווה
תושבי האזור מכירים היטב את ארוחות הבוקר השוות המוגשות בכיופים בימי חול עד השעה 12:30 למשל ארוחת בוקר טבעונית (אומלט מקמח חומוס, סלט ירקות מתובל, פלטות מטבלים, לחם דגנים, ריבת הבית, משקה קל ומשקה חם – 57 שקלים) ושקשוקה פיקנטית (מוגשת עם לחם דגנים, סלט ירקות מתובל, פלטות גבינות ומטבלים, משקה קל ומשקה חם – 60 שקלים).

מה שרבים עדיין לא מודעים אליו זה שלאחרונה החלו להגיש במקום גם ארוחות בופה בימי שישי (בין 12:30-8:30) ושבת (בין 12:30-9:30). מזנון הבופה של כיופים הוא מהעשירים ביותר באזור, כשבין השאר תמצאו בו מגוון מסנוור של פשטידות, לזניות, סלטים, קינוחים ואפילו ג'חנונים לתפארת. בנוסף, בכיופים החליטו לשדרג את ארוחות הבופה עם שף מיומן שמכין חביתות אישיות מכל הסוגים לפי הזמנה. כל העושר הזה מוצע במחיר של 69 שקלים בלבד.

קינוחים במסעדת כיופים, פתח תקווה (צילום: באדיבות המקום) קינוחים במסעדת כיופים, פתח תקווה (צילום: עידן גור)

עסקיות או לא להיות
לאחר ארוחות הבוקר, בימים ראשון עד חמישי בין השעות 17:00-12:30, מציעים בכיופים ארוחות עסקיות משתלמות ביותר. הארוחות העסקיות כוללות משקה קל או חם, מנה ראשונה ומנה עיקרית ומגיעות בשתי דרגות מחיר (69 ו-89 שקלים). בין השאר הלקוחות יכולים ליהנות בארוחה העסקית ממנות ראשונות כמו מרק בצל צרפתי (עם מוצרלה וקרוטונים), חציל קלוי בתנור (עם טחינה וסלסת עגבניות, מוגש עם צנימים) או פטה כבד עוף (מוגש בליווי בצל ירוק, ריבת בצל וצנימים) וממנות עיקריות כמו קבב טלה (על פוקצ'ה עם בצל, עגבנייה בגריל וטחינה ירוקה בתוספת מג'דרה – 89 שקלים) או לזנייה בשרית (מוקרמת במוצרלה ומוגשת בליווי סלט ירוק – 69 שקלים).  

שווה להיות חברים של כיופים
ב-25 השנים האחרונות מסעדת כיופים מפעילה מועדון לקוחות שמונה כבר עשרות אלפי חברים, הנהנים ממגוון הטבות והנחות. ההטבות משתנות מעת לעת וההצטרפות למועדון היא בחינם. מעניין לציין שהמועדון כולל כבר לא מעט לקוחות שהגיעו למקום עם הוריהם כילדים ואילו כיום מגיעים למקום עם בני הדור השלישי.

ואם בילדים עסקינן, נציין כי בנוסף למשחקייה עשירה במתקנים, משחקים וצעצועים, מציעים בכיופים גם ארוחות ילדים מושקעות (48 שקלים לארוחה) שכוללות בין היתר גלידה וכוס שתייה.

כיופים - Center - הירקונים 58, פתח תקווה, 053-9442956

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
כיופים  בפתח תקווה
053-9442956

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא