נגישות
נגישות

אלורה עד הבית: המלצות משלוח שוות

ארוחה רומנטית, משחק עם חברים או סתם ערב סגרירי? אתם ממש לא חייבים לצאת מהבית. צללנו לתפריט המשלוחים של מסעדת אלורה ומצאנו הכול מהכול. להתרווח, להזמין ולשבוע

מסעדות במרכז המסעדות של rest
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 08/01/2020, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדת אלורה תל אביב (צילום: דרור ורשבסקי) מסעדת אלורה תל אביב (צילום: דרור ורשבסקי)

מסעדת אלורה בשדרות בן גוריון התל אביבית היא בין המקומות שיותר נעים לשבת בהם בסביבה. במיוחד בימים אלה, לאחר סגירת המרפסת החיצונית שהייתה עד כה חשופה לרוחות החורף הקרירות. הבעיה היא שלפעמים אין ממש חשק לעטות את מיטב המחלצות, להיפרד מארבעת הקירות ולעשות את הדרך למסעדה.

לרעב יש חוקים משלו והתיאבון לא תמיד מתחשב ברמות האנרגיה - אם אפשר להזמין הכול אלינו אז למה לא? כל הכוכבים הגדולים בתפריט המשלוחים המנצח של אלורה.

אלורה - כל הפרטים
להזמנת משלוח במסעדת אלורה
העסקיות השוות של תל אביב

רביולי די נוצ'י – פתיח מושלם לארוחה רומנטית בבית

רביולי די נוצ'י (58 שקלים) היא המנה האולטימטיבית לפתיחת הארוחה הרומנטית הביתית הבאה שלכם. את הרביולי מכינים באלורה בעבודת יד, כשכל רביולי ממולא אחר כבוד בתערובת של גבינת מסקרפונה, עלי בזיליקום טריים ואגוזי מלך קצוצים. הרביולי עטופים ברוטב שמנת קטיפתי עם ארומות עדינות של מרווה ועל כל הטעים טעים הזה, מפוזרים בצלצלי שאלוט מטוגנים ושיני שום קונפי. המנה כוללת שלושה רביולי ואין מחווה רומנטית יותר מלוותר על הרביולו האחרון ולפרגן לאדם שאתם אוהבים יותר מכול אדם אחר.   

רביולי של מסעדת אלורה (צילום: דרור ורשבסקי) רביולי של מסעדת אלורה (צילום: דרור ורשבסקי) 

לזנייה עגל  - כשהרעב קשה מנשוא

הרביולי העדינים הם אכן יופי של מנת פתיחה. אבל אם במקרה הגעתם הביתה מורעבים ואין לכם חשק לביסים קטנים, כדאי אולי שתלכו על מנה עם נוכחות דומיננטית יותר. לזניית העגל של אלורה למשל (73 שקלים), היא המנה האידיאלית לרגעים שבהם אפילו השכנים יכולים לשמוע את קרקורי הבטן שלכם. בין שכבות דפי הפסטה תמצאו תערובת מדויקת של בשר עגל, עגבניות טריות, ירקות שורש ותערובת גבינות, כשהמנה עצמה שוחה בתוך אגם טעים של רוטב רוזה משובח. גם אם לא אכלתם כלום מהבוקר והשעה כבר 20:00, רוב הסיכויים שאחרי המנה הזו, כבר לא יישאר לכם מקום לקינוח.

פיצה לאנשים שלא אוהבים לחלוק

מדי ערב (למעט ימי שישי) מזמינים קברניטי מסעדת אלורה את לקוחותיהם למבצע של 1+1 על כל סוגי הפיצות (בישיבה במסעדה בלבד) - הפיצות של אלורה אמנם גדולות יותר מפיצות אישיות אך רוב הסיכויים שאת הפיצה שלכם, לא תמהרו לחלוק עם אף אחד אחר. מוצאים את עצמכם עם מבט חרד בכל פעם שיד זרה נשלחת לכיוון משולש נוסף? אם כך אז טוב תעשו אם תציעו לחבר שהגיע לראות את המשחק החשוב, לבחור לעצמו פיצה מעניינת ואל תשכחו לעשות את אותו הדבר בעצמכם.

בין הפיצות החביבות עלינו במיוחד פיצת גבינת העיזים והעגבניות המיובשות (63 שקלים), פיצת הבייקון שמגיעה עם ביצה עלומה, ארוגולה ופרמז'ן (67 שקלים) ואת האלפרדו כמהין, שבה את רוטב העגבניות מחליף רוטב שמנת כמהין ייחודי (הפיצה מגיעה עם טופינג של פטריות וארטישוק – 69 שקלים).

פיצת בייקון של אלורה (צילום: דרור ורשבסקי) פיצת בייקון של אלורה (צילום: דרור ורשבסקי)

סלט אנדיב וגורגונזולה – לרגעים שזקוקים לתוספת רצינית של טעם

אם היה לכם יום אפור במיוחד ואתם זקוקים למנה שתוסיף לכם הרבה טעם לחיים, שתזרוק אתכם לכיוונים מנוגדים ושלא תעלה לכם ביותר מדי קלוריות, הרשו לנו להמליץ לכם על סלט האנדיב והגורגונזולה של אלורה (58 שקלים). המרירות של עלי האנדיב, המתיקות של פרוסות האגסים והפקאנים המסוכרים, העוקצנות של הבצל הסגול והחמיצות של וויניגרט השמפניה – כל אלה הופכים את המנה העשירה והצבעונית לכזו שתמיד מחזירה את הצבע ללחיים, גם בתום ימים לא פשוטים במיוחד.

סלט אנדיב וגורגונזולה של אלורה (צילום: דרור ורשבסקי) סלט אנדיב וגורגונזולה של אלורה (צילום: דרור ורשבסקי)

מולים ברוטב רוזה אניס - כשנמאס כבר מפיצוח גרעינים     

אם נמאס לכם לפצח גרעינים שחורים מול מסך הטלוויזיה ומתחשק לכם להשתדרג, זה הזמן להזמין את מנת המולים הקנדיים של אלורה (48 שקלים). המולים השחורים עטופים ברוטב שמנת עגבניות עם ארומות מיוחדות של סמבוקה, כוכב אניס ופרמז'ן. מדובר אגב במנה שתודה לכם מקרב צדף, אם תואילו ללוות אותה בכוסית של ערק.  

מולים ברוטב רוזה אניס של אלורה (צילום: דרור ורשבסקי) מולים ברוטב רוזה אניס של אלורה (צילום: דרור ורשבסקי)

לסיים עם משהו מתוק  

גם את הקינוחים המושקעים של אלורה המיוצרים במקום בעבודת יד, ניתן להזמין עד הבית במשלוח. באלורה מציעים שלושה קינוחים קלאסיים - סופלה שוקולד עשיר (מגיע קר – 38 שקלים), עוגת גבינה לא אפויה עם רוטב פירות יער (38 שקלים) וטירמיסו מסורתי (36 שקלים). שלושתם מבוצעים בקפידה ומהווים את אקורד הסיום המושלם לכל ארוחה שהיא.

אלורה - בית איטלקי - שד' בן גוריון 39, תל אביב, 053-9380568

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא