נגישות
נגישות

לימאני קיסריה: לחיי הפרטים הקטנים

העיצוב, המוזיקה ותפריט אלגנטי שמתאים לכולם. מסעדת לימאני בקיסריה מציעה את החוויה המושלמת עם מאכלי ים תיכון קלילים וחלל מושלם לאירועים בלתי נשכחים מול הים

המסעדות של rest
נעם פרל
תאריך פרסום: 27/10/2019, 0:00 תאריך עדכון: 28/10/2019, 10:07
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

סביצ'ה בלימאני קיסריה (צילום: באדיבות המקום) ים תיכון בנמל העתיק. סביצ'ה בלימאני קיסריה (צילום: באדיבות המקום)

בטיילת הנמל העתיק בקיסריה, מוקפת במים כחולים ולמרגלות מצודה צלבנית עתיקה בת 2000 שנה יושבת קרוב לשש שנים מסעדת לימאני. משמעות השם לימאני היא "נמל" ביוונית. אבל רגע, לפני שאתם מדמיינים צלחות נשברות, אוזו נשפך לכל עבר ומנות ג'ירוס מתעופפות, הרשו לנו לחדד - מדובר במסעדה ים תיכונית למהדרין ומה לעשות, יוון היא לחלוטין בים התיכון.

כדור בורטה לפתיחה
אז מה כן אוכלים בלימאני המוקפת בים הכחול? ובכן, על התפריט המגוון אחראי השף אבירם שטיינמץ, שמקפיד להתאים את האוכל לנוף המיוחד, למיקום וכן, גם לעיצוב של המסעדה, עם שלל מוטיבים ים תיכוניים. בין המנות הראשונות תוכלו למצוא כדור בורטה על תבשיל מנגולד חמצמץ (44 שקלים), סביצ'ה דג ים עם עשבי תבלין, צנונית, עגבניה, פרי ולבנה לימונית (52), שרימפס בחמאה עם עגבניות מרוסקות, יין לבן, שום וטימין (52 שקלים), קריספי קלאמרי ברוטב טרטר ופלח לימון (44 שקלים) ומגוון סלטים, ביניהם סלט חלומי (54 שקלים) וסלט קינואה ועדשים (48 שקלים).

חריימה טופו עם פאי לימון לקינוח
במסגרת המנות העיקריות, תיפגשו בשלל בשרים, דגים, פירות ים ופסטות, כך שכל אחד יוכל למצוא את עצמו, ועוד איך. בין מנת ניוקי א- לה רומנה עם ארטישוק איטלקי, עגבניות מיובשות, זיתי קלמטה, פטרוזיליה ופרמזן (62 שקלים), למוסקה (64 שקלים), סטייק אנטריקוט מהגריל עם צ'יפס בטטה מתובל בפטרוזיליה וקונפי שום (129 שקלים), או דניס שלם חצי מטוגן חצי על הגריל עם מג'דרה שחורה ועגבניות שרי אפויות (109 שקלים). גם מנת חריימה טופו ושמפיניון טבעונית (64 שקלים) יש כאן. כולם יוכלו למצוא את המנה המדויקת שתעשה להם את הארוחה.

מנה בלימאני קיסריה (צילום: באדיבות המקום) חוויה קלילה ומותאמת לכולם. לימאני קיסריה (צילום: באדיבות המקום)

ומה בדבר קינוחים? האם הכרתם את אהובתו של רוטשילד? לא? ובכן, מדובר בקינוח של בראוניס מצופה בריבת חלב, קרם קפה, חוטי מייפל וגנאש אספרסו (42 שקלים) שעושה חשק עז להכיר, תודו. לאוהבי הז'אנר - גם פאי לימון ומרנג צרפתי יש מן הנמצא (42 שקלים), טירמיסו קלאסי תמיד מתאים (42 שקלים) ולמי שמחפש משהו קליל ואלגנטי יותר לחתום איתו את החוויה יוכל למצוא גם אפואגטו - כדור גלידה וניל טובע בשוט אספרסו חם (19 שקלים).

בלוז, ים ושקיעה
בלימאני משקיעים לא רק במטבח ובשירות, כי אם גם באווירה. את כל המנות המיוחדות הללו, מול הנוף הייחודי הזה, תוכלו לאכול לצלילי מוזיקת בלוז נהדרת המושמעת במקום בכל יום  אחרי הצהריים, בין השעות 16:00-19:00. בשאר היום, תלווה את הארוחה שלכם מוזיקת עולם משתנה, מוזיקה עם נשמה. למה דווקא בלוז? זה התחיל מאהבה אישית של הבעלים, והפך להיות אהבה משותפת לכל הלקוחות שמגיעים בשעות הללו ומתחברים לאווירה הייחודית שנוצרת במקום, בין הערביים, כשהשמש ממשיכה את המסע שלה אל עבר הים.

חלל מנצח לאירוע מושלם
מחפשים איפה לערוך אירוע במחיר מיוחד במהלך החורף? לאן להביא אורחים חשובים מחו''ל? לא יודעים איפה לסגור יום כיף למשרד או אפילו פגישה מחוצה לו? בלימאני מתהדרים בחלל מאוד גדול שמשלים את חווית הלקוח ומאפשר להביא לידי ביטוי גם אם הפן העסקי. "האירועים אצלנו לא רגילים" מספרים במסעדה, "חשוב לנו שיאהבו אותנו גם אחרי האירוע, לכן כל היחס בהתאם". אז בקיץ, המקום ערוך להכיל עד כ-200 איש במיקום המנצח, ובחורף, עד כ-80 מקומות אינטימיים. במקום מערכות תאורה והגברה, מקרן, מנות מיוחדות וכל מה שצריך בשביל אירוע מוצלח.

אירועים בלימאני קיסריה (צילום: באדיבות המקום) חשוב לנו שיאהבו אותנו גם אחרי האירוע. אירועים בלימאני קיסריה (צילום: באדיבות המקום)

אגב, אם תרצו להוסיף קצת ערך מוסף כמו סדנאות יין, זה אפשרי וכמובן מומלץ. לאחרונה נפתח צמוד למסעדה סטודיו לנפחות זכוכית והשניים עורכים לא מעט שיתופי פעולה לסועדים סקרנים ולאורחים שמגיעים לאירועים.

לנקות את הראש בנמל
אם חסרות סיבות למה להגיע לפה - מסעדת לימאני מזמינה את כל מי שצריך קצת אוויר מהמשרד וכל מי שמתחשק לו לצאת ליום עבודה בחוץ, להגיע ולשבת על קפה במסעדה. "יש לנו הרבה מקום, אנחנו אוהבים אנשים ומבחינתנו גם לשבת עם המחשב הנייד וכוס קפה למשך כמה שעות מול הים, זה משהו שנשמח שיקרה" הם מסבירים. טוב, אין ספק שזה שיכנע אותנו סופית, להמשיך ולחזור למקום הקסום הזה, לנקות את הראש אל מול הנוף ובעיקר, למלא את הבטן.

לימאני - Limani - קיסריה, 053-9367364

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי
אריא מציגה: מזרח תיכון חדש
טשקנט: מנפלאות המטבח האוזבקי
רוזה מציגה: אש ותימרות עשן
אמנות הדגים: מסעדת 4SEA בהרצליה פותחת קיץ
בציר 66: הגרסה הצרפתית והכשרה בגליל
פאפי צ'ולו: פיצרייה ואווירה במרכז תל אביב
מסעדת AKLATY חיפה: בואו לאכול איתי בכרמל