נגישות
נגישות

ביף בר: מסעדת בשרים אמיתית בנתניה

עם יחס מלכים לכל נתח ונתח, כבר קרוב לחמש שנים, שמסעדת ביף בר הנתנייתית, פועלת כמעט ללא יחסי ציבור ומסתמכת על העובדה שמי צריך לדעת – יודע. גילינו את הסטייק האוס הכי אמריקאי באזור

חדשות האוכל המסעדות של rest
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 14/07/2019, 0:00 תאריך עדכון: 28/07/2019, 11:52
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 מנות לאמיצים. All In בביף בר נתניה (צילום: באדיבות המקום)

בנובמבר הקרוב תחגוג מסעדת ביף בר שבנתניה, את יום הולדתה החמישי, וזה לא יפתיע בכלל, אם קברניטי המקום יבחרו להמשיך כרגיל מבלי לחגוג את נקודת הציון באירוע מיוחד. בביף בר לא מאמינים בחגיגות מתוקשרות ובאירועים נוצצים אלא רק בבשר משובח וכמה שיותר ממנו - לפי הפילוסופיה של המקום, את כל המשאבים יש להשקיע באיכות האוכל וברמת השירות, כשכל הקישוטים שמסביב, הרבה פחות חשובים.

ההשקעה מורגשת היטב כבר ברגע שבו נכנסים לחלל המעוצב. במיוחד כשבוחנים את הבר הארוך, את ויטרינת הבשרים המרשימה ואת שפע הפריטים הדקורטיביים, שיוצרים במקום אווירה של סטייק האוס אמריקאי לתפארת.

לגלות את אמריקה
הזיקה לאמריקה, לא מסתיימת בעיצוב הפנים. בכל רחבי ארצות הברית פועלות מסעדות המזמינות את הלקוחות שלהן להתנסות בצ'לנג' - אתגר הכולל אכילת מנה מפלצתית בגודלה בפרק זמן קצוב. בישראל הצ'לנג'ים נדירים ביותר, וביף בר היא מהמסעדות הבודדות שמזמינות את הסועדים שלהן להשתתף באתגר.

במקרה הזה, המבורגר אימתני במשקל שני ק"ג (וליתר דיוק זוג קציצות במשקל 1 ק"ג כל אחת), הנתון בלחמניית המבורגר ענקית ומוגש לצד ק"ג צ'יפס. ולפני שתשאלו, נעדכן שכדי להשלים את האתגר ולזכות בפרס, יש לסיים גם את כל ערימת הצ'יפס, עד הצ'יפ האחרון. עד כה 27 סועדים נענו לאתגר, שישה בלבד הצליחו לסיים את כל הטעים טעים הזה תוך פחות מ-60 דקות. הגיבורים שהצליחו לנצח את המנה הענקית, קיבלו את הטרמינייטור על חשבון הבית וכובע מתנה. אלו שכשלו במשימה, נאלצו לשלם על התענוג מחיר מלא (580 שקלים למקרה שתהיתם).

ההמבורגר העצום נקרא טרמינייטור ובימים כתיקונם הוא מתאים לארבעה אנשים. כאשר המנה מגיעה לשולחן, היא מחולקת בנחישות באמצעות סכין גדולה על ידי השף לארבע חתיכות בטקס רב רושם וגם במקרה הזה, כל אחת מהמנות עשויה להוות אתגר בפני עצמה. אחרי הכול, מדובר בחצי ק"ג בשר...

פטה כבד בביף בר נתניה (צילום: באדיבות המקום) לא רק סטייקים. פטה כבד בביף בר נתניה (צילום: באדיבות המקום)

עושים כבוד להמבורגרים
אמנם הטרמינייטור הוא ללא ספק המרשים ביותר בנבחרת ההמבורגרים של ביף בר, אבל הוא לא לבד. לא נגזים אם נכתוב כי בביף בר מעניקים להמבורגרים את אותו היחס שמעניקים במסעדות אחרות לסטייקים איכותיים. למעשה ההמבורגרים של ביף בר החלו את דרכם כנתחים מובחרים, כשבין היתר תמצאו בתפריט המבורגר המיוצר מנתח אנטריקוט טחון, המבורגר מבשר צלעות בקר והמבורגר מבשר טלה משובח.

כמו כן בממלכת ההמבורגרים של ביף בר, מצאנו מספר המבורגרים שטרם יצא לנו לפגוש במקומות אחרים. הכוונה היא למשל לקר חם בורגר (המבורגר 160 גרם עטוף בשמיכת קרפצ'יו פילה בקר), מרקש (המבורגר טלה 220 גרם, מוגש עם איולי אריסה וכוסברה) וברסרי (המבורגר ברוטב יין אדום המוגש על מצע פירה עם בצל מטוגן וללא לחמנייה).

עדות לכך שמדובר במסעדה שלוקחת את ההמבורגרים שלה ברצינות תהומית, ניתן למצוא בעובדה שבביף בר פיתחו לחמניית המבורגר מיוחדת, שיכולה להכיל כמות בלתי נתפסת של בשר מבלי להתפרק או לגלות סימני עייפות. הודות לכך, תמצאו בתפריט גם מנה העונה לשם All In - המבורגר, סטייק אנטריקוט, פרגית וכבד אווז, הנתונים בלחמניית המבורגר אמיצה אחת.

לא על ההמבורגר לבדו
התפריט העשיר של ביף בר כולל גם מגוון נתחים המוצגים לראווה בוויטרינה שבמרכז המסעדה. בין היתר תמצאו בו סטייק על העצם מפרה מבכירה מרמת הגולן, אנטריקוט מעגלות שגדלו ברמת הגולן, סינטה שמיובאת למקום מנברסקה ועוד הרבה הפתעות טעימות ומעלות ריר. בנוסף כולל התפריט של ביף בר גם מנות עוף, דגים, ראשונות, כריכים ומבחר לא רע בכלל של מנות צמחוניות וטבעוניות. בין השאר מדובר בהמבורגר הצמחוני שעשוי מטופו, פטריות יער, מיקס אגוזים ועדשים שחורות ובסטייק הטופו, המוגש על מצע של פירה ורוטב יין. אנחנו גם אהבנו במיוחד את מנת פטריות היער ופטריות הפורטובלו המוקפצות עם בצלים סגולים ועגבניות שרי ומוגשות על מצע של חסה רומנה.

בשישי בצוהריים העישון מותר (ואף רצוי)
הלקוחות הנאמנים שכבר מכירים את התפריט מאחור ומלפנים, ישמחו לדעת כי מדי יום שישי בצוהריים, ניתן ליהנות ממגוון מנות מיוחדות, שלא מופיעות בתפריט. לכבוד סוף השבוע, בשעה 10:30 בדיוק, המעשנה של ביף בר מובלת אחר כבוד למתחם החנייה רחב הידיים ומתחילה לשחרר בקצב מסחרר נתחים שבילו בה במשך שעות ארוכות. במשך ארבע שעות בלבד (עד השעה 14:30) ניתן להתענג על אונטר ריב, בריסקט, שפונדרה, שייטל, צ'וריסו, פקנייה ועוד רבים אחרים, בצלחת או בכריך וליהנות מניחוחות העשן שמדגדגים בנחיריים ועושים טוב על הלב.

קינג קונג בביף בר נתניה (צילום: באדיבות המקום) אתגר הצ'לנג'. קינג קונג בביף בר נתניה (צילום: באדיבות המקום)

את המעשנה אגב, ניתן גם להזמין לאירועים פרטיים - כל עוד יש לכם חצר פרטית ומדובר באירוע בהיקף של עד 70 איש, הצוות של ביף בר ישמח להגיע אליכם עד הבית ולספק לכם את כל טוב המעשנה. גם בחדר ה-V.I.P של המקום, ניתן לערוך ארוחות פרטיות ובהיקף של עד עשרה אנשים בלבד.

למכורים לנפנוף
אם אתם לא בונים על ישיבה מסביב לשולחן במסעדה ומעוניינים לעשות על האש בטבע או בחצר, בביף בר ניתן גם לרכוש מגוון עצום של נתחים ומוצרי בשר פרמיום, החל מאנטריקוט אנגוס ופריים ריב מרמת הגולן, דרך צלעות טלה וכבד אווז וכלה בהמבורגרים מאנטריקוט אנגוס, בשר צלעות או מכסה אנטריקוט. כול הבשרים נבחרים בקפידה ועוברים במקום יישון בשיטות מסורתיות, לרבות הבשרים המיועדים לטחינה. בהזמנה מראש, ניתן גם להזמין נתחים למעשנה.

ביף בר סטייק האוס אמריקאי אמיתי וכשר - BEEF BAR - בני גאון 8, נתניה, 053-9367552

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ