נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ארוחת טעימות בלחם בשר נתניה (צילום: באדיבות המקום) חווית אכילה משותפת. ארוחת טעימות של לחם בשר נתניה (צילום: באדיבות המקום)

בקיץ 2012, נפתחה מסעדת לחם בשר בנמל תל אביב, הראשונה ברשת המסעדות שהפכה תוך זמן קצר לפופולארית ביותר, בכל מקום שבו פתחה סניפים. נכון להיום מונה הרשת שמונה סניפים, כשהסניף הנתנייתי, בא לעולם לקראת סוף שנת 2016. הסניף המצליח, שיחגוג בקרוב את יום הולדתו השלישי, משתרע על שטח של כ-350 מ"ר ומתהדר בכשרות בד"ץ בית יוסף.

בדומה ליתר הסניפים, מציעים כאם בלחם בשר בנתניה שילוב מנצח בין לחמים לבשרים או ליתר דיוק בין פוקאצ'ות הנאפות בתנור אבן לראגו בקר. כל זה מבלי להזכיר את הלחמעג'ון המפורסם של לחם בשר, הממולא בבשר כבש טחון, ירקות שורש, פלפל קלוי וזיתי קלמטה.  

נעים להכיר: שף אוראל אורמן
על צוות הטבחים של המקום מנצח ביד רמה השף הצעיר אוראל אורמן, שהחל לחבוש את כובע השף במקום בהיותו 20 בלבד. אורמן הגיע מבית עירקי-סורי-תורכי ומגיל צעיר גילה משיכה למטבח ולבישול. לדבריו, עוד בבית הספר היסודי, בזמן שילדים אחרים דאגו להקליט תכניות אנימציה, הוא היה מבקש מהוריו להקליט לו תכניות בישול, בהן צפה בשקיקה כששב הביתה מהלימודים.

במהלך השירות הצבאי שירת כמנהל מטבח בחטיבת הגולן אך נאלץ להשתחרר בשל בעיה רפואית. בלחם בשר נתניה עבד עוד לפני הגיוס ולאחר השחרור שב למקום כטבח פשוט. תוך מספר שבועות קודם לעמדת השף ובכך הגשים את חלום הילדות שלו. ארוחת הטעימות, הייחודית לסניף הנתנייתי, היא יוזמה פרטית שלו, בדומה לתפריט הספיישלים, הייחודי אף הוא לסניף.

ארוחת טעימות: הפתרון המושלם למי שלא אוהב להתלבט
ארוחת הטעימות של לחם בשר נתניה, תוגש במקום מדי יום חמישי בערב. הארוחה מתאימה כמו כפפה ליד לסועדים שמתקשים דרך קבע להחליט מה להזמין מהתפריט. וכשמדובר בתפריט מגוון ועשיר בכל טוב, הקושי מן הסתם חמור במיוחד.

ארוחת טעימות בלחם בשר נתניה (צילום: באדיבות המקום) דיל משתלם לכולם. ארוחת טעימות של לחם בשר נתניה (צילום: באדיבות המקום)

ארוחת הטעימות תתנהל במתכונת של ארוחת sharing, כשכל המנות יוגשו למרכז השולחן, ליצירת חוויית אכילה משותפת. אין ספק מדובר בדרך הטובה ביותר לחוות מגוון רחב של מנות מהתפריט בארוחה אחת. למעשה אלא אם כן יש לכם קיבולת יוצאת דופן, מדובר בדרך היחידה. זאת כיוון שהמנות של לחם בשר ידועות בין השאר בגודלן המרשים.

אז מה בתפריט?
ארוחת הטעימות החגיגית תתחיל עם פוקאצ'ת הבית, הנאפית בטאבון הלוהט של לחם בשר, כשלמאפה האיטלקי יתלוו ארבעה פינוקי השף: סלט שרי (עם צנוברים, עלי בזיליקום, שמן זית, לימון וחומץ בלסמי), מסבחה חצילים (וגרגירי חומוס) וסלט טבולה הפתעות (בורגול, עדשים שחורות, חמוציות, בצל ירוק, נענע וכוסברה, שמן זית ומיץ לימון טרי) גולת הכותרת של מנות הפתיחה היא ללא ספק המשוויאה: סלט משגע המורכב מחצילים מטוגנים קצוצים ופלפלים חריפים, גמבות, בצלים ועגבניות הנאפים בטאבון. כל היופי הזה מתובל בכמון ופפריקה מתוקה ומתבשל שעות ארוכות על אש נמוכה. 

נכון, זה לא יהיה פשוט, אבל טוב תעשו אם תאכלו ממנות הפתיחה כזית. כי בהמשך צפויות לעלות על שולחנכם לא פחות מארבע מנות ראשונות: לחמעג'ון כבש, כנפיים אפויות בתנור (ומוקפצות בצ'ילי מתוק), עראייס ("פיתה" ממולאת בתערובת בשר כבש ובקר טחון ועשבי תיבול, צרובה על הגריל בליווי טחינה) וסלט איכרים (ירקות גינה טריים חתוכים גס, בתיבול שמן זית, מיץ לימון ועשבי תיבול).

הגענו לעצם העניין
אנחנו מקווים בשבילכם שבשלב הזה עדיין לא תהיו שבעים לחלוטין אלא רק שבעים למחצה. כי בשלב הבא, יגיעו לשולחן המנות העיקריות: אונטריב בבישול ארוך (ברוטב ברביקיו ביתי, על מצע פירה) ופלטת בשרים עשירה הכוללת נתחי פרגית במרינדה אסייאתית, רוסטביף סינטה תוצרת בית, קבב ביתי עסיסי ושיפודי אנטריקוט. וכדי שחלילה לא תרעבו, ידאגו ללוות את העיקריות בתוספת של אורז ושעועית ירוקה מוקפצת. מחיר סעודת המלכים לסועד עומד על 160 שקלים, כך שמדובר בדיל משתלם לכל הדעות.

ארוחת טעימות בלחם בשר נתניה (צילום: באדיבות המקום) נא להשאיר מקום לקינוח. ארוחת טעימות של לחם בשר נתניה (צילום: באדיבות המקום)

לסיים עם משהו מתוק
רוב הסיכויים שאחרי ארוחת הטעימות הנדיבה של לחם בשר, כבר לא יישאר לכם מקום לקינוח. אבל אם במקרה בורכתם בקיבה נפרדת לקינוחים, נמליץ לכם להזמין את מנת המלבי המושקעת (מלבי על בסיס חלב קוקוס עם רוטב מי ורדים, שבבי קוקוס קלוי, שערות קדאיף ועוגית מקרון) או את הקינוח שעונה לשם "גינה טרופית", הכולל מצע של קרמבל דקואז נוגט, קרם פטל, קרם מנגו ורוטב תות מנגו מרענן.

בואו לחגוג עם לחם ובשר
תפריט הספיישלים של לחם בשר נתניה, הייחודי אף הוא לסניף, כולל חמש מנות ראשונות ושלוש עיקריות. בראשונות תמצאו בין השאר פטריות מוקפצות (בשום, יין לבן ושמן שומשום) וכרובית בטמפורה (על מצע טחינה וצ'ילי) ובעיקריות מככבים המבורגר הקצבים (סינטה, אנטריקוט ופילה טחון. מיונז כמהין ורצועות אנטריקוט לצד צ'יפס בטטה) ומנה נדירה של פריים ריב עגל חלב, המגיעה עם תוספת לבחירה.

עוד נציין כי בסניף ניתן להפיק אירועים פרטיים ועסקיים מכל הסוגים בהיקף של עד 40 סועדים בחדר הפרטי והמאובזר או עד 80 סועדים בחלל המסעדה.

לחם בשר - שד' עובד בן עמי 10, נתניה, 053-5495229

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות