נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מגש פיצה בפיצה פרגו (צילום: באדיבות המקום) המשולש מנצח. מגש פיצה בפרגו (צילום: באדיבות המקום)

רשת פרגו החלה את דרכה לפני קרוב לשלושה עשורים, אי אז בתחילת שנות ה-90 העליזות. בחור צעיר בשם ניקי אריה, פתח פיצרייה משפחתית קטנה בחולון. תוך שלוש שנים המקום האינטימי הצליח ליצור לעצמו עדת מעריצים של ממש, ובעקבות ההצלחה והביקוש החליט המסעדן הצעיר לפתוח סניף נוסף של פרגו, בראשון לציון. קצרה היריעה מלתאר את השתלשלות העניינים מאז ועד היום, כי נכון לכתיבת שורות אלה אותה פיצרייה משפחתית מונה 24 סניפים בפריסה ארצית. מדוע נכון לכתיבת שורות אלה? כי רק עכשיו שלושה סניפים חדשים כבר נמצאים בהקמה.

להמציא את המשולש מחדש
כדי להצליח לשגשג במשך שלושה עשורים, חוץ מפיצה איכותית חשוב גם לשמור על רמת עניין גבוהה באופן בלתי פוסק. ברשת פרגו מצליחים פעם אחר פעם להמציא את המשולש מחדש. הרשת הוותיקה היא זו שאחראית בין היתר למשולש הגדול בישראל - משולש פיצה ענק שמגיע בקופסת קרטון מעוצבת, הנקרא כמתבקש: "ג'מבו פרגו". בנוסף בפרגו אחראים גם לאחד הקינוחים המדליקים ביותר שנתקלנו בהם - זיוה שוקולד, שמציע את השילוב המושלם והממכר בין בצק עלים לנוטלה.

סלט בפיצה פרגו (צילום: באדיבות המקום) פינת הבריאות. סלט עשיר בפיצה פרגו (צילום: באדיבות המקום)

פיצה מנצחת בטעמים חדשים
הלהיטים החדשים מבית היוצר של הרשת הם מגוון הבצקים שהצטרפו לתפריט. אחרי הטרנדים הוותיקים ששידרגו את הפיצה עצמה  כמו פיצה עם קראסט ממולא בגבינה או פיצה עם בצק דק מנייר, הפעם החליטו בפרגו להוסיף טעם לבצק עצמו. ועכשיו עם יד על הלב: האם אי פעם יצא לכם לאכול פיצה מבצק כורכום?

מעבר לכך שכורכום הוא בין התבלינים הבריאים ביותר שישנם, הצבע הצהוב מהדהד את הסכם החסות שנחתם בין הרשת המצליחה לבין מכבי תל אביב בכדורגל בתחילת 2017. בנוסף לבצק הכורכום, השיקה הרשת גם בצק מחיטה מלאה וכן בצק עם צ'ילי חריף שלא ניתן להישאר אדיש אליו. הבצקים החדשים היו אמורים לככב בתפריט הרשת לזמן קצר בלבד כמהדורה מוגבלת, אך לאור ההצלחה ההיסטרית, הם לא הולכים להיעלם לשום מקום בעתיד הנראה לעין. הבצק הסטנדרטי של הפיצות אגב, מיוצר עדיין לפי המתכון המקורי שפיתח ניקי לפני כשלושה עשורים, כי פיצה מנצחת, לא מחליפים.     

אמור לי מי חבריך ואומר לך במה זכית
בחודשים האחרונים מזמינה הרשת את לקוחותיה הנאמנים להוריד את אפליקציית ההזמנות של פרגו ולהצטרף למועדון החברים ההולך ומתרחב שלה. חברי המועדון נהנים באופן קבוע ממגוון רחב של הטבות. כך לדוגמה, כל חבר מועדון חדש מקבל בהזמנה הראשונה קינוח על חשבון הבית כמתנת הצטרפות. ובכל הזמנה דרך האפליקציה, מקבלים חברי המועדון כרטיס גירוד וירטואלי שמעניק להם מנה במתנה בהזמנה הבאה. 

אם כל זה לא מספיק, נעדכן שבכל קנייה צוברים חברי המועדון נקודות שניתן להמיר למנות, וכי בימי חול מוצעת לחברי המועדון מדי יום מנה אחרת בהנחה של 40%, החל מפיצות משפחתיות וכלה בקינוחים. לאור כל זה אין שום דבר מפתיע בכך שכבר היום, חודשים ספורים בלבד מפתיחת המועדון, חברים בו יותר מ-30,000 חברים. ההצטרפות אגב, ללא עלות.  

מגש פיצה בפיצה פרגו (צילום: באדיבות המקום) מגש מנצח. מגש פיצה ברשת פרגו (צילום: באדיבות המקום)

לא על הפיצה לבדה
רשת פרגו למי שלא מכיר מציעה הרבה יותר מפיצרייה. בין היתר התפריט העשיר כולל מבחר סוגי זיוה (כמו זיוה תוניסאית עם חצילים, גבינה בולגרית, זיתי קלמטה ופטרוזיליה), מגוון סוגי מלאווח (כמו יווני מגולגל עם ביצה קשה, בולגרית, זיתי קלמטה, בצל, זעתר ורסק עגבניות), ובנוסף גם שלל מנות פסטה, סלטים עשירים, בייגל טוסט, קישים, פוקאצ'ות ואפילו שקשוקה מצוינת וג'חנון מעולה.  

המנות האיכותיות של פיצה פרגו הן דוגמה מצוינת לתמחור הוגן ורוחב לב אמיתי, כשחלק ניכר מהן ניתן להזמין גם בגרסה טבעונית. בחודשים הקרובים צפוי להיפתח סניף נוסף של פיצה פרגו בארנה One Ice, המוקמת בימים אלה ממש במושב תנובות. מבטיחים לעדכן בהתפתחויות.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פיצה פרגו  בראשון לציון
053-8092728
פיצה פרגו  בחולון
053-8092731

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ