נגישות
נגישות

פיצה פרגו מציגה: משולש הפיצה הגדול בישראל

מתברר שיש מי שאוהב להכין אוכל, ויש מי שאוהב להכין ה-ר-ב-ה אוכל. רגע לפני שתוכלו להזמין הביתה את משולש הפיצה הכי גדול בישראל (ותודה לפיצה פרגו), נזכרנו בכמה שיאים של אנשים עם קיבה גדולה במיוחד

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 24/12/2018, 10:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 מאחד בין כולם. מגש פיצה בפרגו (צילום:אור בנימין)

פיצה היא ללא ספק אחד מהמאכלים האהובים ביותר בעולם, והיא מאחדת בין ילדים, בני נוער ומבוגרים. ולמרות שמדובר במנה איטלקית, נדמה שבישראל היא כבר הפכה כמעט למאכל לאומי. "פיצה היא לא עוד מאכל", מסביר דוד אלבז, מנהל רשת פיצה פרגו, שהוקמה לפני כמעט שלושה עשורים ומונה 22 סניפים בכל רחבי הארץ. "כשמזמינים פיצה הביתה או לעבודה, לילדים, לחברים או למשפחה, כולם מתכנסים סביבה. זה מיוחד בעיקר באמצע השבוע, אז פחות נהוג לאכול ארוחות משותפות, אבל כשהפיצה מגיעה, כולם אוכלים יחד". בשביל אלבז מדובר במלאכת קודש של ממש, והקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. "כל הפרודוקטים של הרשת מיוצרים ברשת עצמה", הוא מדגיש, "למעט הגבינה (100 אחוז מוצרלה איכותית) שמיוצרת עבור הרשת ב'גד'. בעצם סוד קסמה של הרשת הוא בעובדה שהיא ישראלית במלוא מובן המילה. התחלנו בעיר חולון וגדלנו עם המדינה, אנחנו הרשת הישראלית הגדולה ביותר וטעם הפיצה שלנו מותאם לחיך הישראלי".

אז תכלס, מה הפיצה שהישראלים הכי אוהבים?
"אנחנו מוכרים עשרות אלפי פיצות בחודש, והפופולרית ביותר שבהן היא פיצה עם זיתים ירוקים. הרחק מאחוריה פטריות ובצל".

אם בשלב הזה לא בא לכם פיצה עם זיתים אתם כנראה לא שפויים. אנחנו, שכבר התחלנו לפנטז על בצק, מצפים במיוחד למבצע הבא: בשבועיים הקרובים רשת פיצה פרגו הולכת למכור בכל סניפיה את משולש הפיצה הגדול ביותר בישראל, במחיר של 25 שקלים. ומה אתם צריכים לעשות? אז קודם כל לאכול וליהנות, ולא סתם לאכול וליהנות אלא ממשולש הפיצה הענקי שבמבצע. רגע לפני, צלמו את עצמכם עם המשולש הענק, העלו את התמונה לאינסטגרם ותייגו את פיצה פרגו. על הדרך, סמנו עוקב לעמוד של פיצה פרגו. התמונה שתזכה להכי הרבה מעורבות – תזכה את מי שצילם והעלה אתה בחופשה זוגית באירופה. כן, כן, אתם קוראים נכון: אתם צריכים לאכול, ליהנות, לצלם, לעקוב ואולי לזכות. שווה נכון? בזמן שאתם מנשנשים בתיאבון, הנה כמה עובדות מסקרנות שגילינו על אנשים אחרים שאוהבים לאכול. כל כך אוהבים לאכול שהם אפילו שוברים שיאי אוכל מרשימים!
 הכי גדול בישראל. משולש פיצה בפרגו (צילום: עמית קידר)

4000 איש נהנו מהבייגל הגדול ביותר בעולם
ב-2004, בניו יורק, נאפה לו בייגל עצום ממדים במשקל 393 קילוגרמים על ידי רשת Brueggers Bagels האמריקאית. הכיף הזה אגב כלל למעלה מחצי טון בצק. תשעה אנשים עמלו על הכנת הבייגל במשך לילה שלם, ואפו אותו במשך לא פחות מ-10 שעות רצוף. למעשה מדובר בבייגל שמכיל כמות זהה של 4000 בייגלים סטנדרטים! את הבייגל הענקי חתכו וחילקו לבאי יריד האוכל בסירקיוז, ניו יורק, שם הוא הוצג ובתמורה הסועדים תרמו כסף לנזקקים.

הרבה גבינת שמנת צריך כאן:


ההמבורגר הגדול ביותר בעולם שוקל כמו... דינוזאור!
ההמבורגר הגדול ביותר שאי פעם הוכן, הוגש ב-2011 בקליפורניה על ידי מסעדת הבשר הידועה Juicy's LLC, שהכינה המבורגר עתיר ממדים במשקל של 270 קילוגרם! וזה עוד לא הכל, כי גם הלחמנייה הענקית שקלה 50 קילו ותוספת הירקות (מלפפונים, חסה ובצל) שקלו אף הם עוד כמעט 80 קילוגרם. סך הכל כמעט 400 קילוגרם, שהם משקלו של דינוזאור. אגב, את השיא הקודם של ההמבורגר הגדול בעולם כבשו הקנדים כמה שנים קודם לכן, מה שהעניק לאמריקאים את המוטיבציה להחזיר את כבוד המאכל האמריקני המזוהה כל כך עימם והם עשו זאת בתאריך מזוהה אף יותר – ב-4 ביולי.

האם נמצא המתחרה?

הפיצה הגדולה ביותר בעולם
Norwood Pick 'n Pay Hypermarket רשת הפיצה מדרום אפריקה הצליחה בשנת 1990 להכין פיצה ששקלה 1250 קילו – שיא שאף רשת לא הצליחה לשבור עד היום, שזה לבדו כבר שיא נוסף. 5000 איש זללו בהנאה מהפיצה שהורכבה מכמויות אדירות של קמח (500 קילו), גבינה (800 קילו) ורוטב עגבניות עשיר (900 קילו).

דמיינו את זה, אבל בענק

סלט יווני בכיכר האדומה במוסקבה
הכיכר האדומה במוסקבה כבר שברה כמה שיאים, אבל הייתם מאמינים שדווקא שם הוכן והוגש הסלט הגדול ביותר בעולם במשקל של, חכו לזה, למעלה מ-20 טון קילוגרם? הסלט שובר השיאים הוגש ב-2016 והיה למעשה סלט יווני שכלל עגבניות, מלפפונים, בצל, זיתים, פלפלים וגבינת פטה ותובל בשמן זית, אורגנו ומלח.

לא תאמינו מי הכינו את הפסטה הארוכה ביותר בעולם
כנראה שלאיטלקים לא דחוף לשבור שיאים. בעוד שהיפנים הם כידוע מומחים בסושי אבל את הפסטה הארוכה ביותר בעולם דווקא הם הצליחו ליצור פסטה באורך 3776 מטרים שייצרה חברת LAWSON INC ב-2010, שיא שמאז לא נשבר. אגב, את שיא קערת הפסטה הגדולה ביותר שברו דווקא 40 שפים פולנים שחברו למסעדת מאגילו שבקרקוב והכינו יחד פסטה במשך כעשרים שעות פסטה בולונז במשקל 7900 קילו שהוגשה בקערת עץ בקוטר של כ-5 מטרים ואותה אכלו 10 אלף האצנים שהשתתפו בחצי מרתון שהתקיים באותה עת בעיר.

ועכשיו תדמיינו את זה בגודל של בניין

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פיצה פרגו  בתל אביב
053-9372592
פיצה פרגו בראשון לציון
053-9372865
פיצה פרגו בהרצליה
053-9366896
פיצה פרגו  בתל אביב
053-8092893

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום