נגישות
נגישות

נגיסה: הסושי הכשר הגיע לכבוש את גבעת שמואל

בתוך הקניון ההומה של גבעת שמואל מחכה לכם חווית בילוי שלווה בחלל מעוצב, מגוון רחב במיוחד של מנות סושי ומטבח אסיאתי טרי וטעים שכל המשפחה תאהב - בואו לבקר בסניף נגיסה החדש

מסעדות במרכז המסעדות של rest
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 15/04/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מגוון מנות בנגיסה גבעת שמואל (צלם: דרור ורשבסקי) כולם יוצאים מרוצים. מבחר מנות במסעדת נגיסה גבעת שמואל (צלם: דרור ורשבסקי)

נתחיל מארבעה ציוני דרך משמעותיים בעיר גבעת שמואל: את דרכה החלה בשנות ה-40 כשכונה בבני ברק; בשנת 1949 היא הוכרזה כמועצה מקומית; רק כשבעה עשורים מאוחר יותר בשלהי 2007, היא הוכרזה כעיר וב-2019 נפתח בה הסניף החדש של רשת המסעדות האסיאתיות, נגיסה בקניון עופר הגבעה.

אז אם טרם יצא לכם להכיר, נגיסה החלה את דרכה ב-2008 כמסעדה בודדת ותוך עשור הפכה לרשת משגשגת עם עשרה סניפים הפועלים בין היתר ברמת גן, תל אביב, רעננה, עפולה, לוד וראש העין, והסניף הצעיר של הרשת שנפתח כאמור בתחילת 2019 בגבעת שמואל. הוא כולל 65 מקומות ישיבה, מתפרש על שטח של כ-200 מ"ר, וניכר שבעיצוב הפנים שלו הושקעה מחשבה רבה – הוא אמנם פועל בתוך קניון הומה, אך העיצוב החמים ובמיוחד השימוש בקורות העץ הארוכות שכאילו מגוננות על הסועדים, יוצרים אווירה שלווה ורגועה של מפלט שקט ומרוחק מהבלי היומיום.  

הרבה יותר מסושי
די במבט חטוף בתפריט הסושי העשיר של נגיסה כדי להבין מדוע רבים מזהים את הרשת דווקא עם מנות הסושי. גם בסניף גבעת שמואל תמצאו בתפריט הסושי בין היתר מבחר קומבינציות משתלמות, מגוון סוגים של סנדביץ' סושי, ושלל מנות מיוחדות של ספיישל סושי כמו אקא טונה רול (דניס, אבוקדו, בוטנים ושיטאקה, עטוף בטונה אדומה עם שבבי סלמון טמפורה בליווי ספייסי מיונז, טריאקי ובצל ירוק), או סה קנה לימון (סלמון, שיטאקה, ספייסי מיונז, אבוקדו ועירית, עטוף בטונה אדומה וריבועי לימון טרי).

אך מעבר לרולים הרבים שצדים את העין, מומלץ לתת צ'אנס גם למנות האחרות. לצד המטבח היפני תמצאו בתפריט של נגיסה גם מנות הודיות (קוקו קארי פלייקס), מנות תאילנדיות (פאד קפאו) ומנות מהמטבח הסיני (בקר סצ'ואן). סך הכול בתפריט האינסופי של נגיסה גבעת שמואל תמצאו לא פחות מח"י מנות ראשונות, חמישה סלטים אסיאתיים שונים, 14 מוקפצים ובנוסף גם מרקים, מנות עיקריות, ארוחות ילדים וקינוחים.

פס סושי נגיסה קראנץ' (צלם: דרור ורשבסקי) רק לנגוס. נגיסה קראנץ' במסעדת נגיסה גבעת שמואל (צלם: דרור ורשבסקי)

אין מי שיוצא רעב
אין ספק שכל סועד יוכל למצוא את עצמו בתפריט של נגיסה. אמנם הבקר, העוף והדגים בהחלט מככבים בתפריט, אך גם הטבעונים לא מקופחים בסניף החדש. זאת בין היתר הודות למנות כמו הטבעונית הירוקה - מנה פיקנטית ועשירה במיוחד המורכבת מקוביות טופו מוקפצות עם גלילי אטריות אורז, תרד, אפונה, ברוקולי, בצל לבן, בצל ירוק ופטריות ברוטב חלב קוקוס וקארי ירוק. או בקיצור - חגיגה ירוקה של טריות וטעמים בצלחת.  

בנוסף, תמצאו בתפריט מנות ללא גלוטן כמו פאד-תאי לימון (עוף, טופו או בקר, אטריות אורז, סויה, כרוב, לימון נבטים ובצל ירוק), וכן מנות מיוחדות למכורים לחריף כמו ספייסי צ'יקן (מיקס של פרגית וחזה עוף, בצל לבן, תירס ננסי, בצל ירוק, פלפל חריף ופטריות ברוטב נגיסה עם אורז או נודלס), או ספייסי ביף (אטריות אורז, נתחי בקר, מיקס פטריות, בוטנים, בצל ירוק ונטיפי ביצה מוקפצים ברוטב נגיסה).

חגיגת סושי כשרה למהדרין
הסניף החדש של נגיסה בגבעת שמואל מתגאה בתעודת כשרות מטעם בד"ץ בית יוסף. מדובר מן הסתם בבשורה משמחת במיוחד עבור תושבי העיר, לאור העובדה שבעשורים האחרונים התפתחה בגבעת שמואל קהילה דתית לאומית גדולה. יש גם לציין כי בסניף החדש ניתן לחגוג אירועים פרטיים ועסקיים מכל הסוגים בהיקף של 40-30 סועדים.

חלל מסעדת נגיסה גבעת שמואל (צלם: דרור ורשבסקי) אווירה של טבע בעיר. מסעדת נגיסה גבעת שמואל (צלם: דרור ורשבסקי)

לסיום, נעדכן שבסניף החדש מגישים תפריט עסקיות משתלם ביותר בימים ראשון עד חמישי (בין השעות 17:00-11:30), וכן יש שירותי משלוחים לאזור גבעת שמואל ופתח תקווה (עד השעה 17:00). מתפריט העסקיות אגב, ניתן ליהנות גם במשלוחים. אז שיהיה המון הצלחה לקברניטי הסניף, והרבה מזל טוב (ובתיאבון) לתושבי גבעת שמואל והסביבה.

נגיסה - יוני נתניהו 25, גבעת שמואל, 053-9349878

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא