נגישות
נגישות

חוויה אסיאתית מנצחת במיזו החדשה בראשון לציון

סושי מעולה, אוויר של ים תיכון וקוקטיילים משכרים שעושים חשק לעוד - במסעדת מיזו החדשה תמצאו את השילוש הקדוש שיספק לכם חווית בילוי טעימה ונהדרת. אל תשכחו להשאיר את המצלמה בשלוף

מסעדות במרכז המסעדות של rest
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 27/03/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מגוון מנות וקוקטיילים במיזו ראשון לציון (צלם: עידן גור) יותר מזה נשתגע. קוקטיילים וסושי במיזו ראשון לציון (צלם: עידן גור)

בתחילת מרץ נפתחה להרצה בטיילת של ראשון לציון, מסעדה אסיאתית חדשה העונה לשם מיזו. כבר מהרגע הראשון היה ברור שמדובר במקום שעתיד להרים את הרף הקולינרי באזור באופן משמעותי. למעשה כבר מספר שבועות לפני הפתיחה הרשמית, קהל הפודיז המקומי הכתיר את הסושי שמגישים במקום כ'סושי הטוב ביותר בעיר', לפחות מבחינה פוטוגנית. לא מפתיע, לאור העובדה שהמנות המושקעות שמוגשות במסעדה האסיאתית החדשה, לא רק טעימות במיוחד אלא גם מצטלמות נהדר.

בעידן האינסטגרם, אין ספק שהנראות של המנות משחקת תפקיד מרכזי. הבעיה היא שבמקרים רבים, מרוב יופי לא מרגישים את הטעם. ואם כבר מרגישים, מתאכזבים לפעמים לגלות שהמנה פשוט לא טעימה כמו שהיא נראית. במיזו לעומת זאת אפשר ליהנות מכל העולמות - מנות יפיפיות וסופר פוטוגניות, אבל יותר חשוב מכך - עשירות בטעמים, מרקמים ובעלות ארומות משכרות. וכשמוסיפים לכל זה את הנוף המושלם של הטיילת בראשון לציון עם צליל הים המרגיע שממול, לא קשה להבין את סוד ההצלחה של המקום החדש.

ים של סושי שלא נגמר
תפריט הסושי של מיזו הוא מהעשירים במסעדות העיר, כשבין היתר הוא כולל מנות צמחוניות, סקשן מטוגן ומנות בגרסת השף שניתן להשיג באופן בלעדי רק במיזו - לדוגמה רול צבעוני במיוחד העונה לשם קינג רול שמורכב מסלמון נא, אבוקדו ובטטה, מצופה בסלמון צרוב, רוטב טריאקי וספייסי מיונז, ומעוטר בבטטה קריספי וטוביקו ירוק. השילוב המהפנט בין הירוק, לסגול, לכתום וללבן, יוצר את אחד הרולים היותר אטרקטיביים וצבעוניים שיצא לנו לפגוש בצלחת.  

בתפריט הסושי מופיעים גם מספר דילים מיוחדים המגיעים בדמות מגשי מסיבה מפנקים, כמו זה העונה לשם "דיל הצגה" הכולל 68 יחידות סושי עם שתי כוסות יין או שני קוקטיילים לבחירה.

מגש סושי במסעדת מיזו ראשון לציון (צלם: עידן גור) עם מה להתחיל? מגש מפנק של סושי במיזו ראשון לציון (צלם: עידן גור)

לא על הרול לבדו
במיזו דאגו לפנק גם את  מי שבמקרה לא מתחשק לו להזמין סושי. כך למשל בתפריט המזמין תמצאו לא פחות מ-15 מנות פתיחה, בהן מנות כמו טרטר טונה (טונה אדומה בטריאקי, בתיבול לימון ועל מצע של אבוקדו וטוביקו שחור, ברוטב ג'ינג'ר פונזו), פוקה (קוביות סלמון נא, טונה אדומה, אבוקדו וטמאגו על מצע אורז ובעיטור שערות נורי, טוביקו ירוק ושומשום קלוי), ומרק מיסו צמחוני (אצות וואקמה, טופו, פטריות ובצל ירוק).

תפריט העיקריות כולל מבחר סלטים אסיאתיים מיוחדים כמו סלט סלמון מקורמל (קוביות סלמון ובוטנים בטריאקי על מצע חסה, מלפפון, שרי ובצל סגול), וסלט פפאיה (פפאיה, גזר, שעועית ירוקה, עגבניות שרי, בוטנים, כוסברה וצ'ילי אדום ברוטב סום טאם), לחמניות באן מאודות במילויים שונים, מנות מוקפצות ומגוון מנות פיוז'ן המציעות למשל שילובים בין המטבח היפני והמקסיקני (טאקוס בליווי רוטב פונזו וג'ינ'ר בנגיעות טריאקי).

לחגוג במזרח הרחוק מול הים התיכון
את תפריט האוכל חותמים קינוחים מוקפדים, ובכלל זה מלבי טפיוקה בניחוח מי ורדים ופאדג' שוקולד חם. להשלמת החגיגה יש כמובן תפריט אלכוהול עשיר - מלבד בירות מוכרות יותר כמו קרלסברג, ווינשטפן וטובורג, המוגשות לצד בירות יפניות ותאילנדיות, תמצאו בתפריט גם מבחר קוקטיילים מרעננים כמו סנגריה קרח (גיוורץ, ליצ'י ופירות), פידג' קפוא (ליקר תאנים, ליים ונענע) וקוקטייל נהדר בשם מיזו, המורכב מצ'ויה, מנגו ונענע.

אלכוהול במסעדת מיזו ראשון לציון (צלם: עידן גור) חגיגה אסייאתית. אלכוהול במסעדת מיזו ראשון לציון (צלם: עידן גור)

האווירה במיזו משתנה לאורך היום, כשבשעות הצוהריים המקום מתאים לארוחות משפחתיות ועסקיות, ולקראת הערב המסעדה משנה את פניה ומציעה אווירה של בר-סושי עדכני. כמו כן ניתן להפיק במקום אירועים פרטיים ועסקיים מכל הסוגים בהיקף של עד 80 סועדים.

אז אם אתם מעוניינים להפיק את האירוע הבא שלכם מול הכחול של הים התיכון, לסעוד במקום איכותי במיוחד או פשוט לשדרג את פרופיל האינסטגרם עם תמונות שלא ישאירו את העוקבים שלכם אדישים (ובעיקר רעבים..) זה הזמן שתערכו היכרות עם מסעדת מיזו שבראשון לציון.

לסיום, נעדכן שלמיזו יש אחות - מיזו נתניה, וכי הסניף השלישי כבר נמצא בימים אלה בתכנון, וככול הנראה ייפתח בחודשים הקרובים בצפון הרחוק. אנחנו עם יד על הדופק.

מיזו - Mizu - הטיילת 14, טיילת ראשון לציון, 053-9416996

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא