נגישות
נגישות

בכפיים ובסופלקי: בואו לחוויה יוונית בפלומרי החדשה

הטברנה החדשה ברמת ישי מזמינה אתכם לשקשק אוזו עם קוקטייל משכר, להמשיך לסופלקי עסיסי, לעצור לריקוד קטן בקצב הבלקני ולקנח בכנאפה משובחת ומפתיעה - חגיגה אותנטית אחת גדולה בעמק יזרעאל

מסעדות בצפון המסעדות של rest
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 19/03/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מגוון מנות במסעדת פלומרי רמת ישי (צלם: גלעד הר שלג) לחיים שמחים במיוחד. מגוון מנות מהתפריט בפלומרי רמת ישי (צילום: גלעד הר שלג)

מסעדת פלומרי שבימים אלה ממש נפתחה רשמית אחרי תקופת הרצה מוצלחת, היא האחות הצעירה של פלומרי, שנפתחה בראש פינה במאי 2018. בניגוד לאחות הגדולה, שמגישה תפריט כשר בשרי,בהפלומרי שברמת ישי תמצאו שפע של פירות ים, ומנות כמו מוסקה יוונית, הכוללת שילוב מענג של בשר עגל טחון וגבינת צאן יוונית.

את המסעדה החדשה פתח המסעדן הוותיק משה טיילר (הבעלים של הרשתות הסושיה, פרנג'ליקו ופאפא ג'ונס), את התפריט העשיר הגה השף עידן הלפרין (אחוזת הלפרין, רוטשילד'ס), ועל צוות הטבחים מנצח ביד רמה השף יאיר שטליס (יד ימינו של השף אביב משה). גיא אביטל (רסיטל, הנמל 24), שליווה את ההקמה של פלומרי בראש פינה, מונה גם הפעם על כל נושא השירות והאירוח, ובראש כל המפעל הזה עומדת ירדנה נאמן. ועם כזה צוות מנצח, קל להבין את ההצלחה שממנה נהנה המקום החדש מהיום שבו נפתח להרצה.

לחגוג עם אוזו
פלומרי היא הדבר הקרוב ביותר לטברנה יוונית אותנטית, וכיאה לטברנה אמיתית, היא מתמקדת בשני תחומים עיקריים - אוכל פשוט וטעים שמתומחר בהגינות, ואווירה שמחה במיוחד. בשני התחומים הנ"ל, אפשר לומר שפלומרי שיחקה אותה בגדול. הודות לתמחור ההוגן של המנות ניתן לערוך ארוחת "שרינג" כהלכתה, מבלי לסבול מכאבי ארנק חמורים, ואותם מחירים גם תורמים לכך שקל מאוד להתבסם בפלומרי.

את מפלס השמחה דואגים להעלות בפלומרי, בין היתר, באמצעות מגשי הצ'ייסרים אותם נושאים המלצרים המחויכים - שאין ספק שנהנים להגיע למקום העבודה שלהם. לא פעם אפשר למצוא סועדים הפורצים בריקוד ספונטני על השולחנות, עדות לשמחה האופפת את המקום. בפלומרי ניתן להזמין את כל הקוקטיילים בשלושה גדלים: כוס (29 שקלים), חצי ליטר (35 שקלים) וליטר (55 שקלים). רוצים ללכת עד הסוף? הזמינו את הקוקטייל שלכם עם תוספת אוזו 12 (10 שקלים בלבד), והרגישו את החיוך מתרחב מעצמו. ובנוסף חשוב לדעת שבכל יום חמישי מתקיימת במקום הופעה יוונית, ובימי שלישי מופקים במקום ערבים ים-תיכוניים עם להקה חיה, המסתיימים לא אחת בשעות הקטנות של הלילה.

סקורדליה במסעדת פלומרי רמת ישי (צילום: גלעד הר שלג) גם האוכל עושה שמח. סקורדליה בפלומרי רמת ישי (צילום: גלעד הר שלג)

בטברנה של פלומרי
הכוכב של התפריט הוא שיפוד הסופלקי פרגית שמסתובב על צירו בגאווה במרכז המסעדה. את הסופלקי, בדומה לגירוס, לקבב הצמחוני ולקבב היווני, ניתן להזמין בפיתה רגילה או בפיתה יוונית ב"דוכן היווני" - הבר המקסים שממוקם מחוץ לחלל המרכזי, ממנו אף ניתן להשקיף על המסעדה.

בנוסף תמצאו בתפריט לא מעט מנות מיוחדות כמו ממרח שקדים יווני עם שום (סקורדליה), קציפת ביצי דגים יוונית (טארמה), סרדינים מעושנים (על לחם וממרח לאבנה, עגבניות ופלפל חריף), וכן ברבוניות שלמות טריות וסרדינים שלמים טריים, המטוגנים בשמן עמוק ומוגשים עם חצי לימון וצ'ייסר של אוזו.

לצד המנות הבשריות, ובכלל זה מנת הטיבון טלה, והקדירה היוונית שכוללת שפע של ירקות שורש, מציעים בפלומרי גם מבחר מנות טבעוניות מושקעות. בין השאר מדובר בגלילי חציל במילוי אגוזים טחינה ועסיס רימונים, מנת ממולאים באורז מתובל, יין אדום יווני וחמוציות, ופלפלים חריפים שרופים. מעבר לכל אלה, חלק לא מבוטל מהמנות הצבעוניות בתפריט ניתן להזמין גם בגרסה טבעונית.  

מחבת פירות ים זוגית בפלומרי רמת ישי (צלם: גלעד הר שלג) אחת ממנות הדגל של המקום. מחבת פירות ים זוגית בפלומרי רמת ישי (צילום: גלעד הר שלג)

אפטר עם כנאפה
תפריט הקינוחים של פלומרי כולל בין היתר מלבי ורדים נהדר, עוגת סולת מצוינת (בסבוסה), ומאפה פילאס במילוי גבינה יוונית, דבש ואגוזים, אך את מרכז הבמה תופסת מנת הכנאפה היוונית המלהיבה, שתגרום לכם לשכוח כל מה שחשבתם שאתם יודעים על כנאפה משובחת.

לסיום נגלה לכם שבעתיד הקרוב צפויים להתחיל בפלומרי מסורת של קבלות שבת עם הופעות חיות משתנות, ולפי התחזיות, במהלך השנה יבואו לעולם עוד שני סניפים של הרשת המתפתחת באזור הצפון. יש למה לצפות!

פלומרי - Plomari - אקליפטוס 3, רמת ישי, 053-9346638

    

 

 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי