נגישות
נגישות

קבלו את קייקנט: שירות חדש שטעים להכיר

רוצים לחגוג בבית עם המשפחה המורחבת אבל אין לכם זמן להכין מטעמים? מעוניינים לשלוח עוגה לאדם היקר לכם מכל? זקוקים למגשי אירוח לאירוע החברה הקרוב? כל הפתרונות תחת קורת גג אחת

מסעדות במרכז המסעדות של rest
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 02/12/2018, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 קינוחים עד הבית. עוגת גבינת פירורים בקייקנט (צילום: באדיבות המקום)

רונן שלו עבד כאיש שיווק ברשתות ענק בתחום הקונדיטוריה במשך שניים וחצי עשורים. החיבה שלו לעולם האי קומרס, הובילה אותו ללימודי מסחר אלקטרוני ובמהלך הלימודים החליט לבצע שינוי ולהשיק שירות חדש ומהפכני. לעסק החדש שלו הוא קרא "קייקנט" וכבר כמה חודשים שהוא מספק שירות לתושבי המרכז - מרעננה וכפר סבא בצפון ועד ראשון לציון בדרום:

"קייקנט בא לעולם לאחר שזיהיתי ביקוש לשירות מקיף שכולל הזמנת מוצרי קונדיטוריה במשלוח עד הבית. בדרך כלל כשאנחנו זקוקים למשל לעוגות לשבת, אנחנו צריכים לצאת מהבית, להיכנס לרכב, לנסוע, לחפש חנייה, לעמוד בתור ולהשקיע לא מעט זמן ואנרגיה. היתרון המשמעותי של קייקנט, בא לידי ביטוי בכך שהיום ניתן לקצר תהליכים ופשוט להזמין כל מה שצריכים ישירות מהספק, מבלי לעזוב את הבית או המשרד".

מה בתפריט?
דרך קייקנט ניתן להזמין שורה ארוכה של מוצרים ובכלל זה מבחר מרשים של סלטים עשירים ומגשי אירוח כשבין היתר מדובר במגשי קרואסון מלוח במגוון מילויים, מקלות גבינה, מיני קישים, פלטת דגים וים, מגש פירות העונה, מגש ירקות גינה, סלט אייסברג, סלט יווני ועוד. בנוסף אפשר לרכוש דרך האתר מגוון עוגות ובהן עוגות בחושות, עוגות יום הולדת, עוגות חמאה, עוגות פרווה, עוגות שמרים ועוגיות חמאה. כמו כן ניתן להזמין באתר מבחר מסנוור של מארזי מיני קפקייקס (6 או 12 יחידות במארז) כמו גבינה פירורים, וניל, אוראו (טבעוני), מארס קרמל מלוח, קרמבו, קוקיז אנד קרים ועוד. מעבר לכל זה ניתן להזמין שפע של מוצרים ללא גלוטן, לרבות מוצרי טף ללא גלוטן: החל מעוגיות מעמול תמרים ואגוזים, דרך עוגות מוס וקראמבל וכלה ברוגלך, בורקס ולחמים. עוד נציין כי כל המוצרים של קייקנט כשרים ושכל הספקים והיצרנים נבחרו בפינצטה להבטחת איכות המוצרים.

לא על המבחר לבדו
יתרון חשוב נוסף העומד לצד קייקנט, מתבטא בתהליך שעובר המוצר מרגע הייצור ועד שהוא מגיע לבית הלקוח. רונן מסביר: "כל המוצרים שאנחנו רגילים לרכוש במאפיות ובקונדיטוריות, עוברים דרך מאוד ארוכה מאולם הייצור ועד למטבח הפרטי שלנו. רבים מהם עוברים הקפאה, כולם עוברים דרך לא קצרה מפס הייצור ועד לקונדיטוריה ולאחר מכן עוד מבלים זמן מה על המדפים לפני שהם מגיעים לבית הלקוח. בקייקנט הקונספט שונה לחלוטין: המוצרים מיוצרים לפי הזמנה בלבד ומגיעים לבית הלקוח היישר מפס הייצור. למעשה אין כיום אפשרות להשיג מוצרים טריים יותר ובמהירות גבוהה יותר".
 לא רק קינוחים. מגש גבינות בקייקנט (צילום: באדיבות המקום)

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?
כולנו רגילים להזמין את הגאדג'טים שלנו אונליין ובשנים האחרונות רבים מאתנו גם רוכשים בגדים, מוצרי טיפוח ואיפור ומובן שגם מוצרי מזון דרך הרשת. זה לקח אמנם לא מעט זמן אבל היום זה נראה אפילו מוזר ללכת לחנות פרחים כדי לרכוש זר חגיגי לאדם אהוב. לפי ההימור שלנו, קייקנט צפויה לחולל מהפכה גם בתחום הקינוחים, הלחמים ומגשי האירוח: במקום להתרוצץ בין ספקים ולעמוד בתורים, נכנסים לאתר בזמנכם הפנוי ופשוט... מזמינים.

Cakenet - טלפון:  053-9383007

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
קייק - נייט בכפר יונה
053-9383007

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא