נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ימים יגידו אם הסצנה הקולינרית בחולון נמצאת במגמת צמיחה מבורכת או שמא הגענו כבר לשיא ומכאן אפשר רק לרדת. אך דבר אחד בטוח: נכון להיום פועלות בחולון מספר מסעדות שהופכות את הנסיעה לעיר הגדולה לצורך בילוי קולינרי, מיותרת. אז בין אם מתחשק לכם פסטרה טרייה, בראנץ' מפנק או דרינק לעת הערב - עברו על ההצעות הבאות ולכו ליהנות במסעדות הכי שוות של חולון.

מסעדות נוספות בחולון
הקינוחים הכי מושחתים שתמצאו במסעדות
5 בראנצ'ים מומלצים למתקדמים

בלנה

בקיץ 2016, נפתחה מסעדת בלנה ב"פיאצה" שליד מתחם המדיטק, במבנה שבעבר שירת את טיפו הזכורה לטוב, שפעלה בו יותר מעשור. אותם המקצוענים שתפעלו את טיפו, אוחזים במושכות גם היום והכוונה היא כמובן לאהרון, יגאל ואמנון נאמני. בניגוד לטיפו, שהתפזרה על פני מגוון מטבחים, בלנה היא מסעדה איטלקית שבה הפסטות מיוצרות במקום, הפיצות נאפות בטאבון לוהט, בו הן מקבלות קראסט מדויק וטעים והירקות הטריים מגיעים מגינת הירק הפרטית של המקום. בזכות המקצועיות, השירות והתפריט העשיר שהרכיב השף ברק אלופר, בלנה היא נכון להיום בין המסעדות הבודדות שמצדיקות נסיעה מיוחדת לחולון מהעיר הגדולה.
אסור לפספס: פיצה מיוחדת במינה - ספינצ'י, מוצרלה מעושנת וביצה הכוללת גם ריקוטה פרסקה וצ'ילי, שמדגימה שגם בתחום התוספות תמיד ניתן לחדש ולהפתיע.
בלנה – גולדה מאיר 6, חולון 053-9442868

Balena-pizza-715אל תפספסו אותה. פיצה בבלנה (צילום: באדיבות המקום)

סילו

כשנה לפני שנפתחה בלנה, נפתחה בחולון מסעדת סילו, שבאה לענות על הביקוש הגובר למסעדות איכותיות באמת בעיר. השף המפורסם רובי פורטנוי (מאנטה ריי, פיקאסו, פרי הארץ והרשימה עוד ארוכה), היה אמור במקור לספק ייעוץ קולינרי בלבד. בסופו של דבר, פורטנוי וברנרדו בלחוביץ' (קפה גן סיפור, פיצה מטר) התחבבו זה על זה ופורטוני הפך לשותף במסעדה. למרות זאת, סילו היא לא מסעדת שף, אלא מסעדה איטלקית עם השפעות ים תיכוניות על גבול המזרחיות. בנוסף לתפריט הרגיל של המסעדה, הכולל את כל החשודים המיידיים, מגישים במקום גם תפריט בראנץ' בוקר בימים חמישי עד שבת בסגנון בופה הכולל בין היתר ביצת עין עם קרם שמנת ותרד טורקי עם גבינת פטה, מגוון קישים, פוקצ'ות וטפנדים ופרנץ' טוסט לא פחות מחלומי, הכולל חלת בריוש צרובה בחמאה, שמוגשת עם קרמל שוקולד חלב, קציפת מסקרפונה, קרם אנגלז ואננס טרי.
אסור לפספס: טורטליני ציידים - טורטליני במילוי בשר בקר שבושל שעות ארוכות ביין אדום. הטורטליני מוגשים ברוטב של ציר בקר, בצלים, שום, פטריות, יין אדום, עלי בזיליקום, טימין ושמנת. למרבה ההפתעה, המנה העדינה הזו לא תגרום לכם לחוש כבדות בסופה.
סילו – שדרות ירושלים 210 (פארק פרס), חולון 053-9380488


Silo - pasta - 715פסטה בסילו (בצילום: אדיבות המקום)

גורדוס

מסעדת גורדוס החולונית, המתמחה בהמבורגרים לא שגרתיים, מזכירה לנו בכל פעם מחדש את הג'ינגל שליווה את מסע הפרסום של החטיף המיתולוגי "מוגזם" מבית "ורד הגליל", שהצליח להישאר בתודעה שלנו הרבה יותר זמן מהחטיף עצמו. אז מה כל כך מוגזם בגורדוס? ובכן, התשובה היא בפשטות: הכול. הכול מוגזם בגורדוס. ואנחנו מתכוונים לזה במובן המושחת והטוב ביותר של המילה. אנחנו לא רוצים להרוס לכם את ההפתעה אבל כדי להבין פחות או יותר מה קורה בגורדוס, מספיק לקרוא את שמות המנות בתפריט. בין היתר מדובר על קיסריה / סלט קיסר ענקקקקק (כך במקור), ימבה / מומלץ לכנופיות - מנה של טבעות בצל, נקניקיות בקר, חזה אווז, רצועות עוף, כנפיים, צ'יפס וצ'ילי מתוק ודאבל אקסטרה ספיישל גורדו שהוא המבורגר במשקל 440 גרם. אך עם כל הכבוד להמבורגרים המופלאים של גורדוס, את ההצגה מצליחים לגנוב הקינוחים שמגישים במקום כמו אותו מילקשייק שוקולד וחמאת בוטנים מפורסם, ערימת פנקייקים או אטומיום - הר וואפל בלגי.
אסור לפספס: דאבל טראבל / פפרוני בורגר / פעמיים 120 גרם - מנה הכוללת שני המבורגרים של 120 גרם עם מלא מלא גבינת צ'דר, הנתונים בין שני סלייסים של פיצה בורגר. מישהו אמר epicmealtime?
גורדוס – שדרות ירושלים 222 (פארק פרס), חולון 053-4273744

Gordos-burgerארוחה בגורדוס (צילום: באדיבות המקום)

מרלי בר קפה

מרלי בר קפה שברחוב קראוזה, הוא בית קפה שכונתי המתפקד גם על תקן ספורט באר בערבים שבהם מתקיימים משחקים חשובים. בתפריט הכשר (חלבי) של מרלי תמצאו ארוחות בוקר המוגשות במקום לאורך כל שעות הפעילות, כריכים וטוסטים פשוטים, מדויקים וטובים, מבחר סלטים מרעננים ושפע ראשונות ועיקריות מושקעות כמו פילה לברק המוגש עם אנטיפסטי ותפוחי אדמה ברוזמרין או חציל בטמפורה המוקרם עם מוצרלה ומוגש בליווי רוטב עגבניות עשיר. לטבעונים שביניכם, נמליץ ללכת על השקשוקה הטבעונית, שמהווה תחליף ראוי לדבר האמיתי.
אסור לפספס: קציצות דגים ועשבי תיבול היא מנה קלילה ומעודנת שמתאימה כמו כפפה ליד לאחר צהריים רגוע וטעים.
מרלי בר קפה – קראוזה 43, חולון  053-6130809

marley-cafeמרלי בר קפה (צילום: באדיבות המקום)

סעידה בפארק

ביום האחרון של 2016 נפתחה מסעדת סעידה בפארק, ממש על שפת האגם הפסטורלי שבמתחם לה פארק בפארק פרס. בסעידה בפארק מגישים שישה סוגי בירה מהחבית, כשללקוחות המקום יש אפשרות לבחור בין כוס (שליש ליטר), קנקן קטן (900 מ"ל) וקנקן גדול (1.8 ליטר). כמו כן ניתן להזמין במקום קנקן של וויסקי או רום בתוספת קולה, קנקן ג'ין עם תוספת של טוניק, קנקן של קמפרי עם תוספת תפוזים או סודה ועוד מגוון של משקאות אחרים בקנקנים. בנוסף מגישים במקום מנות שמהוות בנות לוויה מושלמות לאלכוהול כמו עראיס, לחמעג'ון, ג'חנון, מלאווח וחומוס לא רע בכלל, בלשון המעטה.
אסור לפספס: פותחים שולחן היא מיני חלה המוגשת עם שלושה, חמישה או שבעה מאזטים, כשבין השאר מדובר בטחינה, חומוס, קרם פלפלים, טחינה עמבה, טאבולה ועריסה. טעימות קטנות מכל הטוב שיש לסעידה להציע.
סעידה בפארק – שדרות ירושלים 220 (פארק פרס), חולון  053-4247656 

saida-parkסעידה בפארק (צילום: באדיבות המקום)

ביסטרו 45

ביסטרו 45 היא מסעדת הבשרים הראשונה שנפתחה בחולון. מיומה הראשון הגישה תפריט כשר, אך בשלב מסוים החליטה לעלות מדרגה וכיום התפריט כשר למהדרין בהשגחת בד"ץ יוסף. שינוי דרגת הכשרות שימח כמובן עד מאוד את חברי הקהילה החרדית המקומית המתרחבת, שבשעה טובה יכולים לסעוד את ליבם במקום. ביסטרו 45 מגישה תפריט ביסטרו-דיינר הכולל מגוון המבורגרים מצוינים (ואפילו המבורגר טבעוני אחד) ושלל מנות הנחשבות במחוזותינו ל"חביבות הקהל" כמו פילה בקר ביין אדום, שיפודי קבב בתיבול מזרחי, פוקצ'ה שווארמה, פטה כבד עוף וקרפצ'יו פילה בקר.
אסור לפספס: המבורגר ה-4 ביולי (220 גרם) הוא המבורגר משובח עם תוספת של אבוקדו, חציל ובצל מטוגן (ישנה אפשרות להוסיף ביצה עלומה). שילוב מנצח.
ביסטרו 45 – שדרות קוגל 45, חולון 053-9443502

bistro 45ביסטרו 45 (צילום: באדיבות המקום)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
בלנה בחולון
053-9442868
סילו בחולון
053-9380488
גורדוס בחולון
053-4273744
מרלי בר קפה בחולון
053-6130809

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא