נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדת בוקריה שנמצאת במתחם Y Center באזור התעשייה של פתח תקווה פעילה כבר כשנה וחצי. בבוקריה תוכלו לאכול ארוחות בוקר במשך כל היום – מהבופה וגם מהמנות הנוספות שבתפריט. 
כבר ברגע הכניסה למסעדה זה עוטף אותך. השפע, השמחה, החיוך שמגיע כמעט ללא שליטה. הגענו בארבע וחצי, בדיוק התפר שבין הבופה המפנק לשלב ארוחות הערב (שהן בעצם ארוחת בוקר רק בשעות הערב). זכינו לטעום גם מהבופה וגם ממספר מנות מהתפריט, והתוצאה הייתה רצף חוויות וטעמים של הנאה מתמשכת. 
אגז בנדיקט של בוקריה

עולם שלם של מנות בוקר
הבופה מעוצב בסגנון כפרי עם נגיעה ספרדית, וקשה לנחש שבחוץ נמצא אזור תעשייה ישראלי לחלוטין. על שלוש עמדות של עגלות עץ נאות מסודר שפע של כל מה שאפשר לדמיין, וקשור בצורה כזאת או אחרת לארוחת בוקר.

בעמדה אחת מצאנו לפחות חמישה סוגי לחמים טריים וחמים, לידם מחכים ממרחים כמו פסטו, טפנד זיתים וטפנד עגבניות, וגם מבחר ריבות נפלאות תוצרת בית כמו ריבת אפרסקים, ריבת תפוחים, ריבת תות וריבת תאנים. לצד הלחמים והממרחים עמד לו סיר מרק מבעבע שגרם לנו לתהות מהו הסדר הנכון של הארוחה עבורנו, אבל בכל זאת החלטנו לבדוק לפני כן את שתי עגלות העץ הנוספות. 

באופן אקראי ניגשנו לאחת מהן, ושם כבר איבדנו לחלוטין כל יכולת החלטה. אותה עמדה כללה מגוון של לפחות חמישה-עשר סוגי מנות המבוססות על ירקות טריים, קישים, מאפים, דגים ועוד. הגיוון במקום רב כל כך, אבל בין כל המנות המפנקות אפשר לציין את שניצל החציל הפריך, קיש הירקות העשיר, הגראטן, סרדינים, דג מלוח, מספר סוגי פסטות וקינואה, סלט קולסלאו, ובאמת שזאת רק ההתחלה.

למרות שכבר בשתי עמדות אלה הבנו שרעבים לא נצא מכאן, עצרנו את עצמנו מהתנפלות מיידית על המנות, וניגשנו לבדוק את העמדה השלישית. שם גילינו לפחות עשרים סוגי גבינות, יוגורטים וממרחים שכל אחד מהם נראה מזמין יותר מזה שלפניו, כמו למשל שלושה סוגים של גבינות גאודה (למשל: "גאודה-כמון"), קממבר, גבינות לבנות וצהובות מגוונות, רוטבי איולי צ'ילי וסחוג, ויניגרט, ממרח קישואים ואגוזים, טונה, גבינות יווניות מלוחות, איקרה, טחינה... פשוט שפע מדהים. 
הפולנטה של בוקריה

פלוס שתי מנות וקוקטיילים
הופתענו מאוד כאשר הבנו שפרט לבופה הבלתי נגמר, קיבלנו מהמלצרית המלצה להזמין עוד שתי מנות שמחוץ לבופה. כאשר מזמינים את הבופה, ניתנת האפשרות להזמנת מנות נוספות במחירים אטרקטיביים של 20-30 שקלים, ולכן קיבלנו את ההמלצה. הזמנו פולנטה פטריות וכמובן אגז בנדיקט, וגם שני קוקטיילים: Adar Style (על שם אדר המלצרית), המורכב מוודקה קוקוס, מונין תות וקסיס, ו"רינתון ברגטון" שזה קוקטייל על בסיס וודקה אננס, פסיפלורה ותפוזים.

הגבינות והמאפים היו מופלאים, הדגים טריים ומרעננים, המרק הכתום יוצא דופן, כל הסלטים, הפסטות והתוספות למיניהן היו מתובלים באופן עדין ונעים, והקוקטיילים אפשרו מעבר חלק בין כל הטעמים שנעו בין מתוק למלוח, ובין חמצמץ לחריף. מעל הכול עמדו שתי המנות המיוחדות שהזמנו: אגז בנדיקט עם עלי תרד, רוטב הולנדז וביצים עלומות "ללקק את האצבעות", ופולנטה פטריות עם פרמז'ן וביצה עלומה, שאי אפשר היה להפסיק לאכול ממנה, למרות שזה כנראה בא על חשבון חלק מהבופה.

לקינוח המתקנו עם מנת פנקייק בוקריה, שבה פנקייקים עבים ועסיסיים עם רטבים וגלידה.

פנקייקים עבים ועסיסיים. בוקריה

לסיכום, החוויה שלנו בבוקריה הייתה באמת בלתי נשכחת. העיצוב המקסים והשירות המסור השרו אווירה נפלאה, והדבר החשוב ביותר – האוכל בשפע רב, איכות וגיוון שהופכים את הביקור ללא פחות מחובה.

חשבון בבקשה:
בופה הבראנץ' של בוקריה – 59 שקלים לסועד
פולנטה פטריות – 20 שקלים בהזמנת בופה
אגז בנדיקט – 20 שקלים בהזמנת בופה
קוקטייל Adar style – 29 שקלים
קוקטייל רינטון ברנטון – 29 שקלים
פנקייק בוקריה – 29 שקלים
סה"כ 245 שקלים לזוג

בוקריה, Y center, דרך יצחק רבין 17, פתח תקווה. 053-9385192

* הכותבים היו אורחי המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
בוקריה בפתח תקווה
053-9385192

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא