נגישות
נגישות

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

רחובות הפכה בשנים האחרונות למוקד של מבלים רבים מאזור השפלה. אזור פארק המדע מארח: ברים, מסעדות ומקומות בילוי אינספור, אך מעטים משתווים לסניף המקומי של ג'מס, באיכות האוכל, בטיב הבירה, (והאלכוהול בכלל) ובאווירה הטובה.

נתחיל מכמה מילים על המוסד המדובר. רשת ג'מס, החלה את דרכה בשנת 2009 כמבשלת בירה עצמאית וכשרה בפתח תקווה, מייסדיה, דניאל אלון וג'רמי וולפלד, עלו לישראל מארה"ב כאקט חלוצי והקימו את מבשלת הבוטיק הראשונה, שייצרה בירה עם כשרות. בהמשך, הקימו פאב ליד המבשלה שהפכה למפעל ולאחר מכן נוספו עוד ועוד סניפים לרשת. כיום מונה הרשת 14 סניפים, פרט לרחובות, ניתן ליהנות מבירה ג'מס גם במודיעין, כפר סבא ופתח תקווה.

בערב חול החלטנו, חברתי ואנוכי, לצאת לבילוי והמקום שנבחר – ג'מס רחובות. חברתי, שעובדת באזור פארק המדע, המליצה על המקום, שמוכר את הבירות שהוא מייצר, לצד אוכל טרי שמוכן גם הוא במקום, כן, כן... כולל הנקניקיות. אז השארנו את בני הזוג בבית והגענו לג'מס, הצוות קיבל אותנו בחיוך אדיב בכניסה.

הגענו בשעת לילה מוקדמת והתאורה במקום הייתה בהתאם, ישבנו בשולחן צדדי והרגשנו חו"ל. תפריט הבירות של ג'מס הוא כאמור בייצור עצמי, המלצר שלנו הסביר לנו באדיבות גדולה על הסוגים השונים של הבירות, שאל להעדפותינו ואף הביא טעימות של הבירות השונות, הכל על מנת להתאים את הבירות אלינו. התברר לנו כי צוות ג'מס, בכל הסניפים, עובר הדרכות והתמחות בבירות כדי להתאים לכל לקוח את הבירה שלו והדבר אכן ניכר, הבירות עצמן הן טריות וללא חומרים משמרים. למעשה, כל בירה מגיעה לאחרון הלקוחות כחודש וחצי לאחר שבושלה. אני, כמי שמעדיפה בירה בהירה, הזמנתי את IPA, אייל ישראלי בעל צבע זהוב, במרירות בינונית ארומטית. חברתי, בעלת שורשים בריטיים, העדיפה את WHEAT – אייל אירי בצבע שחור עם מרקם קטיפתי. בהקשר של הבירות ניתן לציין כי אכן הן היו טעימות במיוחד, ניתן לחוש בטריות שלהן והצוות אכן כיוון אותנו לטעמים המתאימים לנו.

לצד הבירה, איך אפשר בלי קצת מזון לנשמה. אז הזמנו טבעות בצל, שהיו פריכות ביותר, העובדה כי בושלו בבצק של בירה ג'מס הייתה ניכרת והוסיפה לה טוויסט ייחודי. בנוסף, הזמנו סלט קיסר ונקניקיות דיאבלו חריפות מבשר אנטריקוט, כבש ופלפלים חריפים, כל הטעמים השתלבו בצורה מושלמת עם הבירה, ועם האווירה כולה. חו"ל, כבר אמרנו.

אנחנו אמנם הגענו לג'מס באמצע השבוע, אולם צוות המקום עדכן אותנו כי בכל יום ראשון יש הופעות חיות במקום, באווירה שמחה ונעימה.

בנוסף, הסניף הרחובותי של ג'מס מכיל חלל גדול והוא כולל גם חדר אירועים פרטי לכל אירוע שתרצו. למי שמחפש מקום ייחודי לבילוי משפחתי, בילוי עם חברים או בילוי עסקי – ג'מס רחובות הוא הבחירה הנכונה. אתם עוד תודו לי.

צילומים: עוז אוחיון

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
2
פחות אהבתי
1
Newsletter Icon