נגישות
נגישות

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

השנה חוגג המוסד "ג'מס" יומולדת 14, גיל מופלג ביחס לענף וזה אם גם לוקחים בחשבון משברים כלכליים מקומיים, מגפה עולמית ובכלל... החיים. מה שהחל במבשלת בירה קטנה בפתח תקווה, כחלק מהגשמת החלום הציוני, הפך עם השנים למוסד של ממש הכולל לא פחות מ-14 סניפים, בין השאר במודיעין, כפר סבא, קיסריה ובאר שבע. סניף הרשת במודיעין, הפך זה מכבר למקום בילוי מועדף על תושבי הסביבה, כי עם בירה מנצחת, אווירה טובה ואוכל מצוין – קשה להתווכח.

מאחורי המותג ג'מס ניצבים דניאל אלון וג'רמי וולפלד, שעלו לישראל מארצות הברית במטרה להקים מבשלת בירה. וולפלד, ציוני נלהב, שעזב משרה נחשקת בבית הלבן שבוושינגטון לטובת חיים בישראל, הפך כאן לחלוץ. למעשה, הוא חתום על מבשלת הבוטיק הראשונה בישראל בייצרה בירה עם כשרות. "ג'מס", כך נכתב באתר האינטרנט של הרשת, "הינו סיפור על מסע ארוך, אהבה ישנה, הגשמת חלומות וחלוציות מודרנית".

ההצלחה של ג'מס נובעת מהתשוקה הגדולה לעשייה מקומית טובה ואיכותית. מאז 2009, אז החלה ג'מס לייצר בירות, היא מקפידה על איכותן וטריותן ולצד זה, לא מפסיקה להתחדש. כיום, לאחר שהמבשלה הפכה למפעל של ממש היושב בפתח תקווה, מיוצרות בו מספר מכובד של בירות ג'מס, בטעמים שונים ובאחוזי אלכוהול כאלה ואחרים, כל הבירות מיוצרות ללא חומרים משמרים. בין השאר, "דארק לאגר", לאגר גרמני כהה בעל טעם חלק ואגוזי עם טעמי קרמל קלים, או "בארי אייל", בירה אייל עם פירות יער בטעמים של פטל ודובדבן. הצוות של סניפי הרשת עובר הדרכות והתמחות בבירות על מנת להתאים לכל לקוח את הבירה שלו.

הבשורה של ג'מס ללקוחות הישראלים הוא בטריות של בירה, המוגשת בסמוך להכנתה ובעובדה שהפאב מגיש בירות שהוא עצמו ייצר, עד ג'מס, לא הכרנו בישראל תופעה שכזו. בג'מס הגדילו לעשות ותפריט האוכל של הסניפים מתבסס על נקניקיות מתוצרת עצמית, הנקניקיות של ג'מס הן רק חלק מתפריט עשיר ומגוון של נשנושים, מנות פתיחה, מנות עיקריות וקינוחים, הבונוס עבור רבים הוא הכשרות. גם כאן, האוכל מבושל במקום, תמיד טרי ואיכותי. "האוכל אצלנו", אומרים בג'מס, "הוא טרי ומוכן כל בוקר במקום. רק את הקטשופ ואת המיונז אנחנו קונים".

מבחינת התפריט באגף הנשנושים, תוכלו למצוא "פופוקרן נאגטס" מפתיע, פוטטוס – תפוחי אדמה מתובלים, או טבעות בצל העשויות מבצק בירה ג'מס. מנות הפתיחה כוללות, בין היתר: קרפצ'ו סינטה, חציל בטחינה, ברוסקטה פטריות וקרם ערמונים ובמנות העיקריות, פרט לנקניקיות, תוכלו לטעום: עראיס נפלא, בורגר ואפילו מאסאדו טבעוני. התפריטים עשויים להשתנות בין הסניפים והרשת מציעה גם ארוחות צהרים עסקיות.

סניף ג'מס במודיעין הפך זה מכבר למקום בילוי מוביל ומועדף על תושבי האזור (וגם מחוצה לו). אירועי הצהריים השמחים, במהלכם ניתן להתפנק במרפסת מקורה באוויר הפתוח, מושכים אליהם מבלים רבים, יחידים, זוגות ומשפחות. במקום גם חדר פרטי לאירועים מיוחדים, חלל לאירועים, זאת בנוסף למרפסת כמובן.

ג'מס, כאמור, הוא לא רק מקום לבילוי לילי, למעשה מדובר במקום המשולם כמעט לכל מפגש או אירוע. בין אם מדובר באחרות צהרים עסקית, או ארוחת צהרים עם החבר'ה, דייט רומנטי ואפילו בילוי משפחתי, כן, כן... ג'מס הוא הפאב האולטימטיבי להביא אליו את הילדים. "אנחנו דוגלים בשירות מקצועי אישי ובגובה העיניים", אומרים בג'מס, והעובדה כי ההצלחה שלכם רק הולכת ומתעצמת עם השנים, היא ההוכחה כי השיטה עובדת.

צילומים: עוז אוחיון

 

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
3
פחות אהבתי
1
Newsletter Icon