נגישות
נגישות

קאזה דו ברזיל - מהומות בשר בדרום

צביקה פישר אגר לעצמו כמויות רעב בלתי נדלות בכדי להצליח להתמודד עם כמויות הבשרים שחשק בהן בקאזה דו-ברזיל. מהראשונות ועד לאחרונות, הוא חווה אקסטזת בלגאן קרניבורית באילת הדרומית.

מסעדה ביום המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 09/10/2005, 11:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אני מתחיל בדרך כלל כתבות על מסעדות בתיאורים שלא קשורים בהכרח לאוכל, אבל אחרי הארוחה האחרונה בקאזה דו-ברזיל באילת אני מרגיש שזו תהיה טעות לא לכתוב מיד על האוכל. אני חושש שאם אתחיל, כמו תמיד, בתיאור העיצוב (דרום אמריקאי קלאסי), האווירה (ברזילאית אמיתית) או הצוות (השף המפורסם בעל הצמה הלבנה), שהמטרה העיקרית שלי תיפגע. והמטרה שלי היא לספר לכם על האוכל שבקאזה. או יותר נכון- על הבשר. גם אם אתחיל בפירוט המנות הראשונות, תיפגע המטרה העליונה שהיא, כאמור, הבשר.

רק מכיוון שכל ה-"מסביב" עושה את חווית אכילת הבשר לטובה עוד יותר, אני אפרט בקצרה גם עליו. בקאזה דו-ברזיל תשלמו מחיר קבוע לארוחה. המחיר תלוי בסוג הארוחה שתבחרו, כלומר, במספר סוגי הבשר שעליהם תרצו להתענג. אם הגעתם בזמן הארוחה העסקית. המחיר יכלול את כל המנות הראשונות ובשרים ללא הפסקה. המנות הראשונות כוללות לחם ברזילאי מגניב ממולא בשר טחון עם מבחר ממרחים, תבשיל צ'ילי קון-קרנה, סלט ירקות חי, תפוחי אדמה בעשבי תיבול, ומכל זה תוכלו לאכול כפי יכולתכם.

אחרי שתרגיעו את הקיבה שלכם, הזועקת "בשר בשר" (וכדאי שתגיעו רעבים. מאוד רעבים), יתחיל הבלגאן האמיתי. ולבלגאן הזה יש רק שם אחד - בשר. מנות בשר חם מהאש, מסוגים שונים, ומכל קצוות הבקר והעוף יגיעו לשולחן. ישר מהשיפוד- טעימות קטנות, שלא יתקרר וחלילה שלא ניסתם, כי אחרי כל סוג בשר על שיפוד, מגיע אחד אחר.

מתחילים (ואצלנו גם מסיימים) עם סטייק אנטריקוט מצוין, רך ומתובל בדיוק מדהים- מלח ופלפל, ותו לא. מי שירצה יוכל להוסיף מרוטב הצ'ימיצ'ורי. אחרי הסטייק- כבד בקר ברוטב פרובנסל. לא כבד העוף הרגיל שאתם מכירים, כי אם כבד בעל טעם חזק ומתובל בהתאם. הבוליניו  (קציצת בשר ברזילאית) וכנפי העוף הצעיר הלכו טוב מאוד עם רוטב הברביקיו. לעומתם, הפרגיות, שהושרו במרינדת דבש וסויה לא נזקקו לשום דבר נוסף כדי לשמור על הרכות והטעם המיוחד שלהן, כמו גם הסינטה בשום ולבבות העוף ביין אדום.

רק בשלב הזה נזכרתי שבתחילת הארוחה הגיעו תוספות לשולחן ולא נגעתי בהם, רק נגסתי בהן בהתחלה. טעימות מאוד, רק חבל שגם הן לא היו עשויות מבשר.

היינו יכולנו להמשיך ככה לנצח, אבל הבשר במסעדה נגמר. טוב, לא באמת נגמר, אבל כשנגמרה לנו הבירה, היינו מוכנים להודות בתבוסה- נגמר לנו המקום הרבה לפני שנגמר הבשר. אבל אז, כאילו כדי לרכך את האגו הגברי הפגוע, הגיעו הקינוחים. הקינוחים של הקאזה לא מגיעים מהמטבח אלא מהקומה מעל. שם למעלה יושב לו השף-קונדיטור החדש של המסעדה ומכין את כל הקינוחים והמאפים. אחרי בחינה מדוקדקת של תפריט הקינוחים, אני שמח לדווח שטעינו. הזמנו שני קינוחים בלי שוקולד. ועל הטעות הזאת הקונדיטור לא היה מוכן לעבור בשתיקה, אז הוא נתן לנו לטעום גם מהטריקולד. ככה יצא שאכלנו מוס מנגו ושוקולד לבן וטריקולד- מוס שוקולד בשלוש שכבות, שניהם אווריריים כל כך. בדיוק כמו שתמיד רוצים אחרי ארוחה שכזאת. קינוח מרענן נוסף שטעמנו היה מרק הדרים בתיבול אניס וקינמון עם סורבה קמפרי. כל כך מרענן שרציתי לצלול פנימה (40 מעלות מחוץ למסעדה).

את כל הארוחה הזאת, או דומות לה, תוכלו לקבל בקאזה דו-ברזיל בעסקיות שעולות 49 ₪, 69 ₪ או 74 ₪, או בארוחה לא עסקית שמחירה הוא 108 ₪. לכל זאת תוכלו תמיד להוסיף סכום מסוים לטובת מנות מיוחדות נוספות (כבד אווז לדוגמה). הקינוחים, אם עוד לא הבנתם, הם מאסט.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר