נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסגרת. תחשבו על זה, "מסגרת" היא לא רק מילה, מסגרת היא הגדרה, היא תפיסת חיים, דרך חיים ולפעמים המסגרת היא חלק מרשימת ה "עשו" של חייכם. לפעמים היא רק מקום לברוח אליה או רחמנא ליצלן לברוח ממנה. חינכו אותנו לחשוב איך לעבור שלב אחרי שלב, ממסגרת למסגרת, מתיכון לצבא, מצבא ללימודים, מלימודים לקריירה ומקריירה למסגרת אשראי שתמיד, אבל תמיד לא תספיק לנו. אז למה לחיות במסגרת? כי כשיש מסגרת כל כך מפנקת כמו מסעדת פריים ברמת החיל, אתה לא מבין איך אפשר בלעדיה.

חמישי שכזה
יום חמישי או חג חמישי שמח, כפי שאני נוהג לציין אותו בכל שבוע, הגיע מהר מהצפוי והפעם החלטתי לקנח אותו במסעדת ה frame ברמת החייל, באזור מלא המסגרות היומיומיות, אנשי הייטק מעונבים, רופאים מלומדים, נשות החברה הגבוהה, עובדי המסעדות, אנשי הטלוויזיה והריאליטי בשקל ואנשי הפרסום הוואנבי מחוץ למסגרת בטישרט'ס לונדון סטייל. בוהמה זה כאן.

עץ הדקל המואר בכניסה למסעדה הפך להיות מעין נקודת ציון, כשכבר בכניסה השתרך תור של מבלים ורעבתנים שהגיעו כדי לצאת מהמסגרת. גם הם יודעים שמטבח אסייתי מוקפד עם נגיעות של מטבח מערבי, שחוגג כבר 11 שנות קיום, הוא לא דבר של מה בכך. אחרי המתנה קצרה פלסנו דרכנו בין הסועדים והתיישבנו בחלל הפנימי לצד שולחנות עמוסי סועדים, זוגות, וחוגגי יומולדת למיניהם. דודי, בעל המסעדה, מלהטט משולחן לשולחן וחזרה ליושבי הבר מעניק יחס חם ואווירה של בית, עד כמה שאפשר להרגיש בבית מאחד המקומות שסועדיו רק מתרבים.

עוד לא אכלנו עוד לא שתינו
קוקטייל מידורי סאוור לעלמה (49 ₪) וחצי הייניקן מהחבית (31 ₪) בשבילי עשו דרכם לשולחננו כשנוי המלצרית דקלמה את מנות הספיישל. בהמלצתה הזמנו לראשונות את הסביצ'ה דג לבן על מצע קרפצ'יו סלק מושלם (56 ₪) וצונאמי סלמון (או טונה), אספרגוס, מלפפון, מעטפת של סלמון צרוב ושבבי בטטה בליווי מיונז יפני (65 ₪). הצבעים שבלטו מהמנות כמעט וזהרו בחושך וכך גם הטעמים שהקפיצו שוב ושוב את החך וגרמו לו לפזז לצלילי המוסיקה שברקע. אחרי הכל, יום חמישי ואנחנו מבלים.

חכם סיני אמר לי פעם שסוס מנצח לא מחליפים, כך שאחרי שניצחה על הצלחת המנות הראשונות המשכנו להמר על המלצותיה של נוי ובחרנו באנטריקוט 400 גרם לצד פטריית פורטבלו במילוי כבד בליווי פוטאטוס (167 ₪) ומניפת פילה בקר בליווי כבדי אווז צרובים (158 ₪). השילוב בין הפילה לכבד האווז ולאנטריקוט הזכיר לי ערבי על האש משפחתיים וחברתיים בטוויסט גורמה משהו ואז נזכרתי שאנחנו כבר בינואר ואוטוטו קיץ. כמה התגעגעתי.

יין ויאנג
קינוח?! אחרי מסע שכנוע קל מאוד מצד נוי, בחרנו ב frame ברולה - סופלה שוקולד שהוגש על קרם ברולה לצד בננות מקורמלות וקרם שוקולד לבן (52 ₪). אגיד זאת כך, אם אין לכם בעיית בשר ואז חלב אל תמשיכו לבחון את תפריט הקינוחים ותעצרו במנה הזאת, לא מכיר הרבה שלא יתענגו על שוקולד חם וקרם ברולה גם יחד.

התפריט של פריים מאופיין בניגודיות שבו, בדרך בה סושי ואוכל אסייתי משתלבים לצד בשרים, פירות ים וסלטים. קטע מצחיק אם חושבים על זה כי ניגודיות מסמלת את ההיפך המושלם ממסגרות מדויקות, אך זו בדיוק החוויה שרוצים שתקבלו. אז מה למדנו היום? למדנו שמקום שנקרא פריים לא מעיד במאומה על המסגרת בה הוא מתקיים, למדנו שמסגרות טובות לתמונות ולרגעים הטובים אותם ננציח באלבום, על הקיר, בשומר המסך ובעיקר, בראש. למדנו שמסגרת בסופו של דבר מורכבת מקווים המחוברים ביניהם אך כל אחד מהם יכול להוביל אתכם למקום אחר ובעיקר, שלהיכנס ל"פריים" זה לא בהכרח מה שחשבתם.

חשבון בבקשה
1/2 הייניקן - 31 ₪
מידורי סאוור - 49 ₪
סביצ׳ה דג לבן - 56 ₪
צונאמי סלמון - 65 ₪
אנטריקוט - 167 ₪
מניפת פילה בקר - 158 ₪
פריים ברולה - 52 ₪
סה"כ - 578 ₪

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פריים סושי בר בתל אביב
053-9368746

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
להתאהב כמו איטלקי
פאר והדר בהוד השרון: מסעדת מדיסון
הכי בית איטלקי: מסעדת גוסטו
האיטלקיה השמחה
NG מציגה: ארוחת פליאו
צ'ק אין של אחרי מלחמה
צ'ק אין של אחרי מלחמה
נשף אבראג'
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה
חלום בנס ציונה