נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

על אף שביהדות מעוגן טקס הברית בהולדתו של בן זכר בלבד, כבר בימי הביניים הבינו כמה חשוב לחגוג את הגעתן של בנות לעולם. בקהילות יהודיות שונות נהגו לערוך טקסים המציינים את הולדת הבת והצטרפותה למעגל המשפחה והקהילה, תוך הכרזת שמה ומתן ברכה מיוחדת. היום, עמוק בתוך שנות ה- 2000 גדושות הבחירות והכוח הנשי, יותר ויותר הורים מאושרים חוגגים את הולדת בתם בבריתה משמחת לפי בחירתם. מסעדת אנגוס הייתה הבחירה של רונה.

סיבה לחייך
כששחר נולדה, החליטה אמה רונה דוד, לחגוג את האירוע המרגש לצד משפחתה והחברים הקרובים באווירה לבנה. בחירת המקום הייתה פשוטה, שכן את מסעדת אנגוס - מסעדת השף המעוצבת והידועה במטעמיה, בפארק המדע ברחובות, הכירה עוד מיום הפתיחה. עד כדי כך סמכה רונה על הבעלים, שחרגה ממנהגה לדאוג לכל פרט במו ידיה והפקידה את בניית התפריט בידיהם הנאמנות של הצוות המוכשר.

בקשותיה היחידות היו נגעו לעיצוב מלא האווירה ולמוסיקה. "הכרנו את המקום עוד קודם לכן וכשאמיר הקים את המסעדה, הגענו לפתיחה וישר התאהבנו. המסעדה מעוצבת בצורה מיוחדת שפשוט גורמת לך לשכוח מכל מה שמתרחש בחוץ", מספרת רונה. "מכיוון שאני גרפיקאית, אני הייתי אחראית להזמנות וביקשתי שהעיצוב הכולל יהיה על טהרת הצבע הלבן." לטענתה, אמיר, הבעלים, הבין מיד את כיוונה והעביר את המסר עד לאחרון העוזרים בעיצוב האולם. כך היה גם בבחירת המוסיקה שליוותה את האירוע המשמח ולא היה פגם אחד במהלכו. "כל שיר, המנות הטעימות, התאורה, הכל היה במקום ובדיוק רב".
משפחת דוד המאושרת. צילום פוזיטיב

כיד המלך
האירוע נקבע לערב יפה בתחילת מאי במזג אוויר מושלם שאפשר לחוגגים ליהנות מגודלה של המסעדה. 120 המוזמנים הושבו לצד שולחנות עטורי מפות לבנות ועליהן, סידור פרחים מסחלבים ובלונים לבנים. מבין שני סוגי התפריטים האפשריים לאירוע (תפריט הגשה ותפריט מזנונים), בחרה רונה בתפריט ההגשה שכלל מנות פתיחה בדמות לחם הבית (פרנה) וסלטים שונים, 3 מנות ראשונות לבחירה למרכז השולחן, מנות עיקריות לבחירה בעלות של 165 ₪ ו- 185 ₪ לסועד, מנות מיוחדות לבחירה בתוספת של 25 ₪, 2 תוספות לבחירה, מנות צמחוניות ומנות ילדים, מבחר מתוקים למרכז השולחן, בר משקאות קרים, חמים ואלכוהוליים ובר קבלת פנים או בר יפני (בתוספת של 20 ₪).

את פני האורחים קיבל בר יפני שכלל סושי וכיסוני גיוזה לצד רטבים אסייתיים מקוריים, שהוגשו ע"י מלצרים חייכניים ואדיבים. לאחר קבלת הפנים החמימה, הוגשו לשולחנות המנות הראשונות, שכללו כאמור את סלטי הבית והפרנה המרוקאית לצד קבבוני טלה על מקלות קינמון. לחגיגה הצטרף גם רול ממולא באנטרקוט וירקות מוקפצים, "שהקפיץ בטעמו גם את האורחים." מעבר לאוכל שיבחה רונה את צוות המלצרים שדאגו לכל סועד וסועד ולא מיהרו לעזוב את השולחנות. על השולחן הוצבו שתייה מוגזת וטבעית, לצד בירות תוצרת הארץ ותוצרת חוץ, שמפניה, למברוסקו, קאווה ומבחר יינות.
אנגוס. צילום פוזיטיב מצטיינים באיכות 
בין המנות העיקריות הצטיינה לטובה מנת ורד הצלע - סטייק אנטרקוט משובח שהאורחים, מספרת רונה, לא הפסיקו לשבח. בלבד המעדנים הקולינריים, זכו האורחים להופעה חיה של להקת  FAWA, שהומלצה ע״י המסעדה. "רציתי מוסיקה שתנעים את האוזן ותזכיר נשכחות - שירים רגועים בלועזית, שנות ה- 70 וקצת עכשווי ורגוע. האורחים כל כך נהנו מהאווירה, מחאו כפיים ושרו עד חצות." את האווירה חיממו התאורה המעומעמת, שאפשרה ל- 120 המוזמנים להרגיש אינטימיות וקרבה וכן הקינוחים שהוגשו בצלחות ארוכות וכוסות אישיות מפנקות. "לסיכום, לא הפסיקו להחמיא לנו על האירוע עוד שבועות לאחר מכן ורבות דובר על האירוע. הבחירה באנגוס הייתה הבחירה הכי טובה שעשינו ומבחינתנו היה פשוט אירוע מושלם!"
להקת FAWA. צילום פוזיטיב

מקום: מסעדת אנגוס בנס ציונה
כמות מוזמנים: 120 איש
מחיר למנה באירוע: משתנה בהתאם לבחירת התפריט
חנייה: במקום.

צילום: ספי יוסף - ״צילום פוזיטיב״, גדרה.

 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
בריתה לֶבָנה
קדימה פר דרייר
ערב רומנטי בהחלט
על השוק מול הים
לה שוק -טעימה מזמן אחר
דקה מגן עדן
הברברים באים ל-NG
קרוב רחוק
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת