נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אוזני המן בברמן
פורים בקונדיטורית ברמן עם אוזני המן מבצק פריך או מבצק קקאו במילויים שונים: חבלה נוגט, אגוזים פריכים, תמרים, קרם שוקולד בלגי ועוד.

אוזני המן ביגה
אוזני ההמן של ביגה מגיעים במגוון מילויים – פרג ללא סוכר, שקדים לימון, פקאן ועוד. מחיר: מארז של 320 גרם - 33 שקלים. להשיג בכל סניפי רשת ביגה.

פורים בקפה גן סיפור
לכבוד חג פורים שתי מסעדות קפה גן סיפור ייכנסו לאווירת החג: מסעדת קפה גן סיפור תלבש תפאורה של המערב הפרוע ומסעדת קפה גן סיפור בחולון תחזור לימי הסיקטיז העליזים, והעובדים במקום יתחפשו לילדי הפרחים של שנות ה60. יוגש במקום קינוח חגיגי לילדים: מוס שוקולד מושקע. מחיר: 35 שקלים.

מסיבת פורים באורה בורה
הביסטרו בר אורה בורה בירושלים יקיים מסיבת פורים בצהרי שישי ברוח מסיבות הרחוב, עם דוכני אוכל, בירות ישראליות מהחבית, סיידר אלכוהולי, וגם קוקטיילים ובאקטים של חצי ליטר כמו בתאילנד. די ג'יי ינגן ותהיה גם תחרות תחפושות נושאת פרסים. יום שישי, 25.3, החל מהשעה 12:00. כניסה חופשית.
אורה בורה. צילום: דנה בר און
שלישיית מה קשור בסוהו
בפורים השנה תקיים מסעדת סוהו בראשון לציון את מסיבת התחפושות המסורתית, וגולת הכותרת של הערב תהיה הופעה של ההרכב המצליח והאהוב "מה קשור". המסיבה השנה תהיה בנושא ערפדים, ותתקיים בערב פורים, יום ה' 24 במרץ, החל מהשעה 22:30 ועד השעות הקטנות של הלילה. במהלך הערב יתקיים מופע שירה מוסיקלי הומוריסטי של שלישיית "מה קשור".

סומוח בראשן לציון
מסעדת סומוח, שנפתחה לפני כחודש בראשון לציון, מזמינה את הקהל לחגוג עמה את חג הפורים. ביום חמישי, 24.3, תושק במסעדה מנת ילדים חדשה במחיר מיוחד: מנת פלאפל, צ'יפס, חומוס, כוס שתיה והפתעה ב-20 שקלים בלבד.

פורים בטוצ'קה
טוצ'קה, קונדיטוריית בוטיק ובית קפה, מציעה לכבוד פורים 2016 אוזני המן במגוון מילויים, שיימכרו בסניפי הרשת בפתח תקווה, תל אביב רעננה וראשון לציון. מחיר: 37 ₪ למארז במשקל 250 גרם / 4.5 ₪ ליחידה. אוזני ההמן עשויים מבצק פריך שקדים או בצק פריך שוקולד-שקדים, ובמילויים כמו נוטלה, אגוזים קרמי, פרג ועוד.

טוצ'קה. צילום: מאיר בולקה
עדלאידע בדלתון
במרכז המבקרים של יקב דלתון יחגגו את פורים עם יין ואוזני המן, בימים חמישי ושישי 24-25 במרץ. במהלך חגיגת פורים ביקב דלתון יוכלו המבקרים לשתות מיינות היקב מסדרת דלתון ללא הגבלה, בעלות של 50 שקלים. אוזני המן יחולקו, וניתן יהיה לרכוש מתוקים ומאפים גליליים לחג.

חגיגת פורים ספרדית במובידה

מובידה, מסעדת הטאפאס החדשה בירושלים של השף קובי קטני, עורכת חגיגה ספרדית עם ארוחה הכוללת: פאייה, צ'ורוס וסנגריה במחיר הפאייה. משלוחי מנות ספרדיים יחולקו לסועדים, מבצעים על המשקאות והקוקטיילים על הבר, תחרות תחפושות ו-DJ שינגן מוסיקה לטינית אל תוך הלילה.
מובידה. צילום: יחסי ציבור

קרקס על גחלים
יקב תבור, חוות צוק-המעדנייה ובר היין ברוט, מציגים את מסיבת "קרקס על גחלים", אשר תתקיים בפעם השלישית ב-25.3, והפעם בכרם 'רמת סירין' של יקב תבור, בכפר תבור. האירוע יתקיים בסימן חג הפורים ותחילת עונת האביב, בניצוח אנשי קולינריה ויין מובילים, אשר חברו ליצירת חוויה ייחודית של אוכל, אלכוהול ומוזיקה עד דלא ידע. תפריט האירוע יכלול טלאים וירקות מחוות צוק, לצד עופות, דגים ושלל עשבי בר ותבלינים טריים מעמק האלה, וילווה ביינות סדרת אדמה של יקב תבור. 25 במרץ, יום שישי, החל מ-11:00 בבוקר עד השקיעה, בכרם רמת סירין. מחיר לאדם (הכל כלול): 290 שקלים; ילד עד גיל 12: 120 שקלים, ילד עד גיל 6: חינם.

אווירה פורימית בארומה
לכבוד פורים משיקה רשת ארומה ישראל כוסות מעוצבות באווירה פורימית בתחפושות של זורו, קאובוי, חיפושית ופיראט. הכוסות "המחופשות" יחליפו את כוסות ה-take away הקבועות של הרשת, החל מהשבוע, עד לחג ובמהלכו. 
ארומה. צילום: יחסי ציבור
פורים במדיטה והחצר
כמדי שנה בשושן פורים, 25.03.2016, השף מוטי אוחנה מזמין את הסועדים למסיבת פורים המסורתית במדיטה והחצר. מלבד המנות המוכרות, בתפריט ארוחת טעימות חגיגית במחיר 195 שקלים לסועד, בר משקאות וקוקטיילים שנרקחו במיוחד לחג. את מסיבת הפורים המסורתית יפתח DJ שינגן מוסיקה לתוך הלילה ותחרות תחפושות עם פרס לתחפושת המקורית.

תמונה בראש הכתבה ותמונה חיצונית: מאפיית ברמן. צילום: אסף אמברם

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
יום הפלאפל הבינלאומי – עשרת הפלאפליות הכי שוות שיש
מנות האורז הכי שוות שאסור לפספס!
פורים 2023 - איפה אוכלים אחרי העדלאידע?