נגישות
נגישות

פאפאגאיו כשר במרכז עזריאלי- הזמן של כולם להנות!

נבו כהן הגיע לסניף החדש והמושקע של פאפאגאיו במרכז עזריאלי וחזר נפעם מהעיצוב המוקפד, הנוף המדהים, השירות המקצועי והבשרים המשובחים וכן הכל כשר למהדרין, הייתם מאמינים

מסעדה ביום המסעדות של rest
נבו כהן
נבו כהן
תאריך פרסום: 09/10/2005, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

רמי הוא הפרטנר שלי ברוב מסעותיי מטעם rest, בעבר הכרתם אותו תחת הכינוי ר'. היום הוא כבר חשוף לציבור. הקטע של רמי עם אוכל זה בשר, בעיקר ברזילאי, בעיקר על טהרת הצ'וסקסריה שכן רמי בילה שנים מספר במדינת הכדורגל הקסומה ונכבש בטעמיה.
כשהודעתי לרמי שאנחנו הולכים לבקר בפאפאגאיו, הוא נמלא התרגשות, הצטייד בחולצת פלה צהובה, פיזם כמה שירי קרנבל ובא איתי לקניון עזריאלי.

זהו הסניף החדש של פאפאגאיו, בקניון.
אבל, וזה אבל גדול, המסעדה ממוקמת על המרפסת שצופה על הנוף הכי יפה של ת"א, העיצוב, החלל הפתוח, הבר המעוצב הכל נותן תחושה של מסעדת איכות שהמרחק בינה ובין הפאסט פוד של הקניון רחוק כמו מת"א לברזיל. הבשורה הגדולה של הסניף החדש הוא בכשרות. המקום כשר. מה שאומר שאם נמניתם בעבר על אלו שהיו צריכים להביט בעיניים כלות על החברים שלהם שנהנים ממטעמי התקרובת של פאפאגאיו אז לא עוד!
עכשיו גם אתם יכולים.

המארחת קיבלה את פנינו בשייק אבטיח מרענן ומייד אחריו הוצעו לנו הקוקטיילים האקזוטיים, אני הלכתי על שייק אפרסק סמיך ורמי (איך לא?) בחר בקאיפיריניה- המשקה הברזילאי המסורתי.

את הקרנבל הפרטי שלנו התחלנו בסדרה שלמה של מנות פתיחה שכללו סלטים מרובי סוגים (כרובית, סלק, חצילים), לחם אפוי במקום צמוד לשלישיית רטבים מהממת. וכמובן אמפנדס בשר בשביל הטאצ' הברזילאי.

אני יודע שהפתיחות טעימות, אני יודע שקשה מאוד לעמוד בפיתוי של הלחם, אבל תעשו לעצמכם טובה, תחכו בבקשה לבשר!

ואז זה התחיל...
קלאודיו, רב המלצרים של המקום, נתן לנו תדרוך קל על מה שצפוי לקרות והגיש לנו נקניקיית צ'וריסו שמנמנה ומופלאה.

לא גמרנו את הביס הראשון ומלצר שני הגיע עם פיסות סינטה ושם לנו בצלחת, אח"כ באו הכנפיים, והכבד עוף, וחזה אווז, ופולקע, והאנטריקוט, בואו נתעכב רגע בנושא האנטריקוט:
שיפוד ועליו נתח בגודל של כדורגל, הנתח עסיסי ומפתה, נדמה ששמעתי אותו קורא אליי, ואני בשמחה עונה למי שקורא לי. המלצר פרס לנו פרוסות אדמדמות שטרפנו ברגע, לא נתנו לו ללכת וביקשנו תוספת.

בשלב הזה כבר התחלנו להרגיש שבעים, אבל שיטת השיפוד הרץ של פאפאגאיו מאפשרת לאכול לבלי סוף, אז שאנחנו נצהיר על שובע?

עשינו הפסקה מתודית - הפכנו את שעון החול שעל השולחן מירוק (אני רעב) לאדום (אני נח), צפינו בפקקים שבאיילון ולגמנו בחדווה מכוס היין (רקנאטי מעולה).

אחרי המנוחה סובבנו לירוק וזכינו לגולת הכותרת של המנות: צלעות בשרניות שהמתינו על גריל לוחש 5 שעות ועכשיו לידנו נתנו בהם את הסיפתח. אין צמחוני אחד בעולם שיכול לעמוד מהצד ולא לתת ביס, המנה הזאת היא הסיבה לכך שאלוהים נתן טעם טעים לבשר.

חצי מעולפים הגענו לק,ינוחים. רמי לקח את הוולקנו מוס שוקולד עשיר עם ליבת פירות יער וקרם אינגלז וניל והטעם סופ הדרך, אני לקחתי את מנת הוואוו שהייתה יותר מוואו, משהו מתוק עם שוקולד, מרינג אגוזי לוז וחלומות על הנאה, תנסו.

לסיכום

פאפאגאיו כשר: עכשיו זה הזמן של כולם להנות.

הצלעות: חייבים להשאיר להם מקום.

הקינוחים: 100 $ אם תזהו שזה פרווה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של נבו כהן

שלושה חברים יצאו למיט בול
פתח לתקווה גסטרונומית
בוקר קוסמופוליטי
צ'ירס
אבקת פיות
בלי פוליטיקה
קרם קרמל
פינוק אה-לה-ליונז
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר