נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מזה זמן שאנו עדים למהפכה אמיתית בתחום הקולינרי בארצנו מוכת המסעדות, אין הכוונה לגל גסטרונומי זה או אחר או לסוג מטבח שמשלב בין תאילנדי מקפץ, ספרדי מטאפס וצרפתי מעופף, המהפכה של שנות ה-2000 היא העיצוב.

אחרי שערים כמו רחובות וראשון כבר אמצו את הקו החדשני ואין היום כל צורך להצפין לעיר הגדולה, גם בפ"ת תפסו את הטריק. מתחמי היי טק כבר יש זה מכבר, אוכלוסייה שחובבת אוכל זה דבר "בילד אין" עם התלושים מהחברה והמאזדה מהליסינג, ולכן אין זו כלל הפתעה לגלות שאם יש ביקוש יש גם היצע. פ"ת תהיה ההפתעה הגדולה של שנת 2007 בתחום המסעדות, דומה למה שראשון הביאה לנו ב-2005-2006.

בארולו היא מאפיין מדויק לגל הנוכחי, מכל פינה הקירות זועקים אליך שתשים אליהם לב, סטנד יין עד התקרה, מראות בסגנון דאלי, נברשות משתלשלות, ובאמצע כל העסק - המהות של המסעדה - הבר. הבר הוא העוגן שמחבר את כל החוויה שלנו, מסביבו אנחנו שותים את האפריטיף ומנשנשים את מנות הבר, מסביבו אנחנו בודקים את השטח וכן גם אוכלים.

יאיר (הגיסלי) ואני סיימנו את סיבוב ההתפעלות ומעמדה נוחה זו התחילה שרשרת של מנות הבארולו (שזה סוג של יין). אין הרבה הפתעות בגזרה, אבל הרי כבר נאמר שבאנו בשביל החוויה, המטבח מכיל את כל מה שהייתם מצפים לקבל ממקום שעלויות ההקמה שלו נמדדות במאות אלפי דולרים, יש קרפצ'יו ויש ברוסקאטה, טבעות פילה בקר ומבחר דגי ים.

האוכל מוקפד ומדויק, סלסלת לחם טרי עם מטבל סלסה נותנת ראשונה בראש ואחריה מנות הפתיח שלמרבה השמחה לא באות בקערות ענק אלא בצלוחיות מדודות בשביל שעוד יישאר לכם מקום לעיקריות. צ'יקן מרסלה בשביל הגיסלי וסטייק אנטריקוט בשבילי, עמדו בדיוק בציפיות. חלקנו בינינו כנען של דלתון שזרם מצוין עם התקרובת.

מנות אחרונות עונות גם הן בדיוק על ההגדרה של מקום שיודע בדיוק מה קהל היעד שלו מחפש, קרם ברולה וסופלה שוקולד שהם מאסט בכל מקום חדש הגיעו מיד אל השולחן, הגיסלי ואני ציינו בסיפוק שאחרי ארוחה כזאת פ"ת על המפה.

*הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
ברולו בפתח תקווה
053-9444033

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של נבו כהן

שלושה חברים יצאו למיט בול
בוקר קוסמופוליטי
צ'ירס
אבקת פיות
בלי פוליטיקה
קרם קרמל
פינוק אה-לה-ליונז
הבהלה לזהב
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר