נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מזה זמן רב חיכיתי להזדמנות לבדוק את טאבולה ולהרגיש קצת איטליה. ואם כבר איטליה, אז הצטיידתי בלבוש הולם - מאופרת, מבושמת, מלאה בסיפורי רכילות על גברברים, מוכנה עם קיבולת לאלכוהול ועם מבט מתאים בעיניים - למקרה שמישהו ימצא חן בעיני.
מתוקף תפקידי כ"אכלנית - כתבנית" הזמנתי את חברתי (ששמה "הדס" יישמר במערכת), אחת מהגרגרניות הגדולות ביותר שמתמחות באוכל איטלקי.

השעה הייתה 12:30, יום שישי של צהריים מלאי שמש, ועם כוס יין, ויסקי ו מרטיני ביד פצחנו בהזמנת האוכל. התפריט עשיר, והפעם אנחנו מתמקדות בארוחה העסקית. היתרון של ארוחות עסקיות ברוב המקרים ובעיקר פה הוא שאם נציב את העלות מול התועלת נקבל דיל משתלם. השאלה העיקרית היא, כמובן, איך האוכל.

המלצת המלצר האדיב והחביב (עם הלוק האיטלקי) למנות הראשונות היתה הפלפלים הקלויים עם השום ופטריות מוקפצות ברוטב פסטו, אין יותר איטלקי מזה. הכל מגיע כמובן יחד עם ג'בטה וחמאה.

אכלנו בתאווה ולגמנו מהיין, השמחה החלה לזרום בעורקינו ובטננו החלה אט אט להתמלא ולהתכונן למנות העיקריות. אלה לא אחרו להגיע. אני הזמנתי רביולי עם רוטב שמנת עגבניות מיובשות וחזה אווז בשילוב עלי בזיליקום - ערבוב מדיוק של המרכיבים בכמות הכי נכונה שיש. נהניתי כל כך, לא רציתי להפסיק את פעולת המזלג אבל הגיע נקודה שבה נאלצתי להפסיק.

חברתי סיפרה לי על מסורת משלה - להחליף מנות באמצע. הסכמית כמעט בחוסר רצון, אחרי הכל, היה לי טעים. בסופו של דבר לא הצטערתי - חזה עוף ברוטב שמנת ופטריות מוגש עם פרוסות דקיקות של בטטה מטוגנת היו חלופה שווה ביותר. הבטטה היוותה את הטוויסט המגניב שפשוט מחמיא למנה ונותן לה את הפיניש הדרוש.

בכדי להירגע מהרגשת איבוס היתר המשכנו לשתות (רק בכדי לשכוח את כמות האוכל שנדחסה לתוכינו). בכל זאת, לא נעים. אז התחלנו לעשות כושר (של בנות). השיחה היא פעילות גופנית הידועה כשימושית בקרב בנות המין היפה. התמזגנו באווירה הנעימה של המסעדה ועם המוזיקה שהתנגנה ברקע. לאחר החלפת מידע לא שימושי בינינו החלטתי שהגיע הזמן לגשת למרכיב העיקרי של הארוחה הידוע בכינויו - קינוח.

הזמנו אחד (הדס אמרה ש"אין לה מקום"... "ואין מצב"... "היא רק תטעום"...."טוב נו חצי מנה") הלכנו על קו הפסיפלורה - כדי להימנע מהשמנת יתר. פשוט טעים, שלוש שכבות מוס כשבין שכבה אחת לשנייה ביסקוויט אגוזים. אין מילים, קינוח ראוי בגודלו (ואומרים שהגודל לא קובע...) ומאוד מאוד איכותי.

 אחרי שלוש שעות עמוסות באלכוהול אוכל משובח והתעמלות וורבאלית חזרנו כל אחת לביתה ישר למצב מאוזן של שנת צהריים כמו שכתוב בספרים. העסקיות בטאבולה מוגשות בין הימים א'-ו' ובין 12:00-17:00. הארוחה כוללת ראשונה, עיקרית, שתייה קלה או חמה וקינוח לבחירה ומחירה נע בין 59-69 ש"ח.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
טאבולה הרצליה בהרצליה
053-4872364

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של קרן כהן

לבקר בטאבולה, להרגיש איטליה!
בלק סטיר- ההיית או חלמתי חלום
בלק סטיר- ההיית או חלמתי חלום
שלוותה
בלק סטיר- ההיית או חלמתי חלום
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר