נגישות
נגישות

המטרופולין

יטבתה בעיר, על כל סניפיה, ממשיכה לתפקד במשך 24 שעות ביממה, למרות גילה המתקדם (18 שנים לא הולכות ברגל). לילך גל יצאה לבדוק מה קורה בסניף הטיילת וגילתה רוח ים, פסטות נדיבות וקינוחים מתוקים במיוחד

מסעדה ביום המסעדות של rest
לילך גל
לילך גל
תאריך פרסום: 24/11/2005, 14:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בצהרי יום גשום במיוחד השבוע החלטנו מאיה, חברתי משכבר הימים ואני לסעוד את ליבנו ביטבתה. עברו שנתיים לערך מאז ששתינו ביקרנו במקום, והתחשק לנו לבדוק מה חדש. כמובן שבחרנו בסניף הטיילת. השילוב של אוכל טעים, רוח של ים ומראה הגלים המתנפצים עושים את שלהם בכל פעם מחדש. סניף הטיילת הוא אחד משמונה סניפים שקיימים ברשת הזו, שקיימת כבר 18 שנים, והוא פועל 24 שעות ביממה.

למנה ראשונה לקחנו מנה הנקראת פיצטות – פוקצ'ות קטנות עם גבינה בולגרית, חצילים, פלפלים ובצל על מצע סלט ירוק (26). למנה עיקרית הזמינה מאיה רביולי בטטה אך בהמשך נאמר לה שהוא נגמר, ובמקומו היא הזמינה רביולי פטריות (47). אני הזמנתי קיש בטטה (39).

כל המנות הגיעו יחד אמנם, אך היו טעימות ועשירות, מה שפיצה על כך. הפיצטות היו חמימות, והוגשו עם רוטב שהזכיר מעט רוטב לפיצה. נשנשנו מהן מעט ועברנו לגולת הכותרת. למרות שחברתי התבאסה מעט בתחילה על כך שהמנה שרצתה נגמרה, היא הבינה במהרה שהכל קורה לטובה ואכלה את הרביולי פטריות שלה עד תום. המנה היתה עשירה, בניגוד למקומות שמגישים ארבע חתיכות רביולי, נחות להן על הצלחת. אין ספק שהטבח השקיע ונתן באהבה.

הקיש שלי היה נפלא, מוכן בדיוק כמו שצריך. הרגשתי את טעמן של מספר גבינות שהשתלבו בהרמוניה עם הבטטות המתוקות ויחד יצרו מאפה טעים ומשביע. כל המנות לווו בסלט ירקות עשיר.

לקינוח הזמנו חובבות שוקולד נצחיות שכמותנו, עוגת שוקולד חמה עם שני כדורי גלידה (31) שהיתה סיום הולם לארוחה דשנה שכזו. ייחודה של העוגה היה דווקא בכדורי הגלידה שליוו אותה – ריבת חלב וקוקוס ובצימוקים,דובדבנים וגרנולה שהיו חבויים בצלחת והתמזגו עם השוקולד והגלידה.

תפריט הרשת עצמו בנוי תוך הקפדה על מוצרי חלב איכותיים ומיטב מוצרי השדה. לחובבי הדגים מביניכם, יטבתה מציעה ארוחה עסקית הכוללת דג עם שתי תוספות ושתייה (119 ₪ לזוג) וארוחות בוקר עשירות (79 ₪ לזוג). תפאורת הטיילת נדמית כהמשך מוצלח לארוחות שעניינן דגים או תיאבון לעת בוקר.

לא היה סיום מושלם יותר לארוחה הזו מאשר הרוח הקרירה שנשבה מהים על פנינו בדרכנו חזרה, והבטחנו זו לזו להיפגש בקרוב, ולדון בעניינים ברומו של עולם (גברים, לימודים ועבודה), כמו תמיד.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של לילך גל

רטרו פרה-מנדטורי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר