נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חובבת אלכוהול גדולה מעולם לא הייתי. כשאני יוצאת בערב עם חברות, וצריכה לבחור בין לשבת בפאב חשוך על כוס בירה או קוקטייל לבין לשבת בבית קפה עם כוס שוקו חם עם עוגה טובה – החם והמתוק ינצחו ללא ספק. אך כבר כמה זמן אני שומעת על תפריט אלכוהול חדש ומעניין בפאשה, המסעדה בעלת התפריט התורכי-אורפלי, המדובר בעיר. לקחתי איתי את אבי היקר (שיזכה לחיים ארוכים) ושמנו פעמינו לרחוב הארבעה.

הנגיעות האוריינטליות באות לידי ביטוי בכל. החל מתמונות אותנטיות על הקיר, דרך המנורות והעיצוב המזרחי, וכלה בצלחות המעוטרות והיפות.

למנות ראשונות הזמנו קובה אורפלי (24 ₪) וקובה בשר ברוטב עגבניות, שום ונענע (28 ₪). הקובה אורפלי התגלה כקציצת סולת שמנמנה וחמה ממולאת בבשר, ששטה לה בשלווה בתוך קערת מרק. הקובה בשר ברוטב העגבניות היתה טעימה, בעלת צבעים חזקים ומגוון טעמים שמשתלבים יחד נפלא.

למנות עיקריות הזמנו צלעות טלה (78 ₪) ומדליוני פילה בקר (74 ₪). כתוספת בחרנו באורז צהוב עם ירקות, ולשולחן הוגש גם סלט עגבניות עם בצל ורימונים.

המנות העיקריות הגיעו מהר, הישר מתנור הלבנים הענק שחולש על המסעדה.

במנת הצלעות היו ארבע חתיכות עסיסיות, עם בשר רך ונימוח. העצמות שנותרו עירומות מבשר היו עדות אילמת לכך שאבי נהנה מאד מהמנה שלו.

ארבעת מדליוני הפילה שלי היו רכים, מגירי נוזלים וטעמים עם מעט רוטב יין אדום מעל, שהפך את כל הטעמים לחזקים ומורגשים יותר.

תוספת האורז התגלתה כהברקה. על הצלחת היה מונח לו הר של אורז צהוב, טעים מאד, מאד, ובתוך ההר הזה היו חבויים ירקות הפתעה שונים, שיצרו פסטיבל שלם בפה.

לצד האוכל הוגשו לנו קוקטיילים, כחלק מתפריט האלכוהול החדש והמורחב של פאשה, שהותאמו במיוחד לכל מנה ומנה.

הקוקטייל הראשון היה קוקטייל פאשה, שהוגש בכוס Low ball וכלל קמפרי, אוזו, דריי מרטיני ופסיפלורה טרייה. צונן ומרענן.

הקוקטייל השני הוגש בכוס מרטיני והכיל סטולי קריסטל, ורמוט יבש, מי ורדים, רכז רימונים אמיתי ובמרכז הכוס שט לו אפילו ורד קטן. הוא היה בעל טעם חזק וטעים, מומלץ לאוהבי טעם הורדים.

הקוקטייל השלישי - סיידר תפוחים, קינמון ורום, וגם מקל קינמון לחיזוק וללוק, הוגש בכוס מרגריטה. הוא הוגש חם, והחליק בנעימות הגרון. קליל ומיועד יותר לאוהבי הסיידר.

אם דאגתם, הכשרות של המסעדה ממש לא פוגעת בטעם הבשר. כל הבשרים מטופלים כמו שצריך, ומתומחרים בצורה נמוכה יחסית למקומות אחרים.

הבר מקצועי בשירות ואיכותי בסוגי האלכוהול ובמגוון. תפריט היין בשלבי רענון ושידרוג, והיינות שיוצעו בו יכללו את יקבי בוטיק בזלת הגולן, זינפנדל – יין כשר מארה"ב של הברון הרצוג, יינות עמק האלה ויינות קסטל.

תפריט האלכוהול יורחב גם בתחומי הוויסקי – יותר סוגי וויסקי סינגל מאלט, הוודקה פרימיום כמו גריי גוס, סטולי עלית ועוד.

כל הקוקטיילים מוכנים ממוצרים נבחרים וגם בהם, כמו בכל מנות המסעדה, יש פיוז'ן עם נגיעות אוריינטליות. הקוקטיילים ללא ספק הוסיפו גוון אחר ומיוחד לאוכל השווה, ואבי ואני נהנינו מזמן איכות יחד.  המלצה חמה לסיום: קחו את אבא לדרינק. יהיה שמח

הכותבת היתה אורחת המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של לילך גל

המטרופולין
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר