נגישות
נגישות

כשרה ואטרקטיבית

מחפשים דייט לוהט? מה דעתכם על איטלקייה כשרה, עשירה ומגוונת, שגם יודעת לפנק בארוחות רומנטיות? נשמע טוב? אז חפשו את אלפרדו בפתח תקווה, אין הרבה סיכוי, אבל אולי היא עדיין פנויה

מסעדה ביום המסעדות של rest
רונית ארנון
רונית ארנון
תאריך פרסום: 27/03/2006, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

איטלקייה אלגנטית, שומרת כשרות, מציעה ארוחות רומנטיות... נשמע שידוך מושלם, לרגע אפשר לחשוב שאולי לא מדובר בכלל במסעדה. אבל האמת, האיטלקייה המפתה הזו, מסתתרת במתחם פארק אזורים בפתח תקווה. בלב אזור ההיי טק, בואכה קריית אריה, דרך כביש אם המושבות. כבר בכניסה למתחם המסעדה, מקבל את פני הבאים מפל מים ואגם קטן, שיוצרים אווירה משכרת של מרחבים ורוגע, ואלה משתלטים עליך, ככה, פתאום בצהרי היום, ללא כל התראה מוקדמת.

אלפרדו שומרת על כשרות למען הקהל המקומי שבעיקרו שומר מסורת; קהל שמגיע מאזור השומרון, בני ברק, ראשון לציון ופתח תקווה כמובן. במוצאי שבת אי אפשר להכניס סיכה למקום. הכל תפוס ומוזמן. למרות שמדובר במקום גדול מאוד שיכול להכיל מעל 200 סועדים, מתברר שאפשר לשוחח במקום ואפילו לשמוע אחד את השני חזק וברור בלי רעשי לוואי. ההסבר לפלא הגיע מבעלי המקום, שניסיונם הרב במסעדנות, גרם להם להשקיע בתקרה אקוסטית מיוחדת, כזו המאפיינת אולמות קונצרטים, רק כדי שסועדי המקום יוכלו ליהנות משיחה, ללא בליל של רעשים ולחשושים הגורמים לכאב ראש בסוף ארוחה. אלפרדו אכן מצדיקה את התקרה וההשקעה, ונותנת קונצרט של טעמים, מעוררי חושים ונטולי רעשי לוואי.

עם מקדמי פתיחה כה טובים מה שנשאר זה לגשת לתפריט. ואכן, באלפרדו אין חשש לאכזבות. הוכחה קטנה לכך שהמקום לא מתפשר, ניתן למצוא בכך שכל פריטי המסעדה יובאו במיוחד מאיטליה. אבל האוכל הוא העיקר, והוא מצידו לא מאכזב. הפסטות במקום מיוצרות בעבודת יד, דגי הים טריים יום יום, הלחם והפיצות נאפים בתנור האבן ללא הפסקה, והמבחר פשוט עצום.

בבקרים אפשר להתענג על ארוחות בוקר עשירות, כולל פריטטה דה ספינצ' (חביתת תרד), 42 ₪. בשעות אחרות כדאי לטעום מנות ראשונות מומלצות כמו גלילת חצילים, או פטריות בטמפורה 26 ₪; מגוון לחמים, פוקאצות, לחם שום, פניני (לחם שחור מחיטה מלאה), ועוד מגוון של לחמים טריים ופיצות הנאפים במקום.

מחירי הפיצות נעים בין 41 ₪ ל-45 ₪, והמבחר גדול ומגוון למשל פיצת פונגי ברוטב אלפרדו, פסטו, ועוד. מנות הפסטה עשירות גם הן ומוגשות אל דנטה, ברטבים נהדרים. פסטת פנה ארביאטה ("כועסת" באיטלקית) היתה עשויה באופן מעורר השתאות. רוטב עוקצני ומתקתק עם נגיעות של חריפות קלה 46 ₪. רביולי הבטטה היה משובח 45 ₪, ומנות נוספות של פסטה ברוטב אלפרדו, טורטליני תרד, ניוקי במבחר רטבים, פסטו, בטטה, סלסה רוזה ועוד (46 ₪). מבחר הדגים כולל דניס (74 ₪), פורל ואמנון (68 ₪) טריים ובריאים; מנות הקינוחים מדהימות ובין המנות המתוקות והמשכרות ניתן למצוא קרם ברולה (24 ₪) והימלאיה - שכנראה קרויה ככה בגלל ההיי שעושה לך המתוק - מנה המורכבת ממרנג קוקוס, מוס שוקולד חלב, טירמיסו, מוס קרמל ופרלין בציפוי גנאש שוקולד. פשוט להתעלף מרוב מתיקות.

אז ללא רעשים מיותרים וללא גינוני כבוד מיותרים, באלגנטיות מרשימה, מתנהלת לה מסעדת אלפרדו בפתח תקווה, מושכת אליה קהל רב: בצהרים את אנשי ההיי טק באזור, בערב את שומרי המסורת מהסביבה, ובמוצאי שבת את אנשי ישובי השומרון הקרוב, עם פסטות ביתיות טריות, לחמים ופיצות, ומה לא. רק להגיע ולקוות שיהיה מקום.

 *הכותב היה אורח המסעדה.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אלפרדו בפתח תקווה
053-9441289

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של רונית ארנון

לא נפסיק לקנטר
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר