נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

Mate הוא הסלנג הרשמי של האוסטרלים ל"אחי" השגור כל כך אצלנו. אם תבדקו מורפולוגית ולשונית תמצאו ש"Mate" הוא חבר טוב, זה שלא חושבים פעמיים לפני שמדברים אתו. מהיום כדאי שתתרגלו לזה ש- Mateצריך להיות גם הבית שלכם מחוץ לבית, במיוחד אם החלטתם לצאת לדרינק אחד או שניים או להעביר ערב אולטרה נעים בפאב אקסטרה הוט...

אם תרצו, Mate מבשר את הרנסאנס של רחוב דיזינגוף, זה שפעם היה ביתם של לא מעט פאבים ומוסדות תרבות מצליחים והלך לאיבוד בשנים האחרונות בתהומות הנשייה התל אביביות ובעולם הבוטיקים של דאון טאון. על הנייר Mate מוגדר כפאב שכונתי, וככזה תמצאו אותו חמים ומקצועי, עם מבחר משקאות שעולה בהרבה על זה שתמצאו בפאב השכונתי שלכם (אלא אם אתם גרים מעבר לפינה מהחבר שלנו).

העיצוב חם מאוד עם משחק משמח של חום וגווני אדום, והמקום מציע מספר אופציות בהתאם לאווירה המבוקשת. תוכלו להתרווח בלאונג' הכל כך מפנק למרגלות ספריה מלאה - לאונג' שיזכיר לאלה מביניכם שבקרו באירלנד חצי מהפאבים בדבלין. תוכלו גם להעביר את הערב עם מקל ביד אחת ודרינק בשנייה כשאתם משחקים פול (בכלל הגיע הזמן להחזיר את שולחנות הפול לפאבים באשר הם), או על הבר, מתפעלים מהעושר האלכוהולי שהמקום מציע.

אבל השוס הגדול של ה- Mateהוא החדר הפרטי שמחכה לכם בקצה הבר. שתי ספות עור, ארבע קירות ואינטימיות ללא גבול מחכים לכם בו, יחד עם מסך פלזמה, קונסולת פלייסטיישן וכל הפינוקים שיש למקום להציע (אה כן, אפילו חדר שירותים פרטי). אם בא לכם לראות סרט בחוץ ועדיין להרגיש בפנים, אם אתם רוצים לשחק וליהנות מדרינקים בזמן ש... או אם סתם בא לכם להתפנק ולטעום קצת מהחיים הטובים. ב- Mateכל אחד מכם יכול להיות VIP.

תאמינו או לא אבל 80% מהבר העשיר הוא ויסקי (40% מאלט) ולא פחות מעשרים סוגי בירה מחכים לכם מעבר לבר (תנו צ'אנס לאדלווייס, בירה אוסטרית כל כך מרעננת שלא תוכלו להפסיק. רק 3.9 אחוז אלכוהול ואולי הבירה המשכנעת ביותר עד סוף הקיץ). אסור לקחת כוס גינס מהחבית כדבר מובן מאליו ואם באתם באווירה טרופית, כדאי לדגום את הקוקטיילים שמופקים מפירות טריים מדי ערב. אפרופו, כל האוכל במייט מגיע ממעדניות מובחרות (אפילו לחם עומרים המיוצר במיוחד בשביל המקום).

ארז אושרי וג'וליאן בלום, האנשים שהיו בין הוגי הלבנטיני המצוין, מביאים את בשורת חיי הלילה הכל כך חיובית שלהם לדיזינגוף. אני הולך עם הגל החדש ישן הזה, מה איתכם?

*הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
לאס וגאס במדבר פלורנטין
פסים וכוכבים
פסים וכוכבים
גרוזינית אני מדברת אליך
סובב לו סובב הפינג'אן
מה אתם עושים כשאתם קמים בבוקר?
שבירת מיתוס, במיתוס!
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר