נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדת לילית חוגגת שנה להתמקמות במשכנה החדש בבית אסיה וממשיכה במסורת "שפים מתארחים", אותה חנך השף חיים כהן. במהלך החודשים הקרובים יתארחו במסעדה, אחת לחודש, שפים מובילים ותתקיימנה ארוחות שמהוות הזדמנות מצוינת לטעום ממטבחם של טובי השפים וליהנות מפרויקט קולינארי כשר, חברתי ומרתק.

לילית, השייכת לעמותת על"ם, היא פרויקט קולנארי-חברתי ותיק יחסית, שפונה לבני נוער בסיכון, כאלה שלא זכו להיוולד עם כפית כסף בפה (ואפילו לא עם ציפוי כסף) ומעניקה להם מסגרת ואת האפשרות להשתלב בעתיד בחברה ולרכוש מקצוע. במסגרת הפרויקט המיוחד עובדים בני הנוער במטבח של לילית במשך למעלה משנה ורוכשים הכשרה קולינארית מקיפה. במקביל, הם מקבלים ייעוץ, טיפול פסיכולוגי והכוונה מקצועית. לדברי ענבר פלמור, מנהלת הפרויקט מטעם על"ם, כ-60 בני נוער סיימו את הפרויקט ורבים מהם עובדים במסעדות המובילות בישראל.

החל מהחודש תארח המסעדה אחת לחודש שף שיבשל ארוחת טעימות חד פעמית עם שף מסעדת לילית, עומר בן גל, כאשר כל הכנסות הארוחה יועברו לפרויקט על"ם בלילית. כל ארוחה תתבסס על טעמי הים התיכון ותציג את המטבח הישראלי במיטבו, תחת פרשנותו האישית והשקפת עולמו הקולינארית של כל אחד מהשפים.

את נבחרת החלומות מרכיבים השף דניאל זך מכרמלה בנחלה (יום שני, 5 בפברואר), מאיר אדוני ממסעדת כתית (יום שני, 5 במרץ), ניצן רז (סושי סמבה), חיים כהן, ארז קומורובסקי (לחם ארז), אבי קונפורטי (צ'ימיצ'נגה), יונתן רושפלד, דוחו'ל (דיאנה), ערן שרויטמן (אורקה), ויקטור גלוגר (קלואליס), רועי סופר (גבריאל) ועמית קאופמן.

את הארוחה הראשונה במסגרת החגיגות יחנוך השף ישראל אהרוני, ב-9 בינואר (שלישי) בשעה 20:00. אהרוני ובן גל יצרו לכבוד האירוע תפריט מפתיע ומרגש עם טעמים ישראלים, אותו הם יבשלו יחד עם נערי עמותת "עלם" העובדים במטבח של לילית. בתפריט הארוחה תוכלו למצוא, בין היתר, מנות ראשונות כמו מטבוחה מעגבניות טרופות וסרדינים ממולאים, או דושפרה עם דובדבנים חמוצים, חומוס ושאלוט. ומנות עיקריות כמו חצי עופיון צלוי על הגריל עם לימון, כורכום וזיתים או צוואר טלה וקוסקוס עם סלסת רימונים, תמרים וכוסברה. מחיר הארוחה: 250 ₪ לאדם, כולל מנה ראשונה, מנת ביניים, מנה עיקרית וקינוח לבחירה. יש להזמין מקומת מראש.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר