נגישות
נגישות

סרט אילם

אייל דרורי קיווה להגשים חלום ישן במקום מהסרטים, בר קריוקי כשר ומזמר בת"א. למרות חיזוקים אלכוהוליים, חרדת ביצוע של הרגע האחרון גזלה ממנו את התהילה, וכך מצא עצמו מתנחם בקבבונים ובתהילתם של אחרים

מסעדה ביום המסעדות של rest
אייל דרורי
אייל דרורי
תאריך פרסום: 26/06/2008, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בתזמון מושלם עם העונה החדשה של כוכב נולד, כשכל עולל מגלגל על שפתיו שמות של מועמדים אפשריים לנבחרת העונה, בעודו צופה במרתון האודישנים בעיניים טרוטות עד לשעות הקטנות של הלילה, אני ואדומת השיער נקלענו ל'מקום מהסרטים', שממוקם באחד העם בתל אביב.

הקונספט, בר-מסעדה כשר עם במת מופעים מצ'וכללת לחובבנים ומקצוענים כאחד, קסם לי מיד וידעתי שזו תהיה הזדמנות פז בלתי חוזרת להראות לעולם את מה שאני יודע כבר מזמן - אני ראוי. מצאנו מקום על הבר הקטן שנמתח מהכניסה, מה שהותיר אותנו עם גבנו אל החלל הראשי של המסעדה, שקירותיו מעוטרים בציורים מדויקים להפליא של שחקנים וזמרים כאלו ואחרים (משום מה, גם מקומו של דידי הררי לא נפקד). עם זאת, שמחנו לראות שלא הופקרנו לחלוטין ומולנו ממוקם אחד משני מסכי ענק עליהם מוקרנים קליפים. אלה שהתקשו להתמודד עם המופע האור קולי וביקשו להם קצת שקט, או שסתם העדיפו לבהות בפלא הארכיטקטוני שנקרא מגדל שלום, בחרו באפשרות של ישיבה במרפסת שמשקיפה לרחוב אחד העם.

בזמן שהתרשמנו מהמקום וחככנו בדעתנו בנושא המנות הראשונות, ביקרנו באגף המנצ'יז. סלסלת דוריטוס בתוספת רוטב סלסה פיקנטית (18 ₪) וצלחת חמוצים (15 ₪), היו הבחירות המתבקשות. מגזרת האלכוהול הזמנו קוקטייל 'מקום מהסרטים' עבורי (אני חייב להשתחרר לפני העלייה לבמה) וכוס יין אדום מרלו של גמלא (35 ₪) לאדומת השיער (כדי לעמעם את יכולת השיפוט שלה). הקוקטייל היה מורכב בעיקר מאלכוהול מתקתק - מידורי, פיג'לינג, וודקה תפוח, שנאפס אפרסק וטיפה אשכוליות (48 ₪) ועשה את העבודה. המנות הראשונות הגיעו: קרפצ'יו פילה בקר בזילוף שמן זית וחומץ בלסמי, שהוגש עם לחם חם וטרי (45 ₪) והיה עשוי לעילא, וחציל בלאדי מושחם בגריל, עם טחינה, שמן זית ולימון (32 ₪), שהיה פשוט וטעים.

מסביבנו הערב התחמם כשהמיקרופון נכנס לפעולה ואחת המלצריות עשתה את הסיפתח והתחילה לשיר. במקביל הגיעו המנות העיקריות: קבבוני טלה בליווי טחינה וסלסת עגבניות חמה, בתוספת סלט (56 ₪) ואנטרקוט מיושן בליווי רוטב ציר בקר ויין אדום ובתוספת צ'יפס (92 ₪). כוס הערק-אשכוליות אדומות (36 ₪) שהחזקתי ביד שמאל והמזלג העמוס ביד ימין, מנעו ממני לחטוף את המיקרופון הנכסף מהמלצרית שהגיעה, למזלה. עדכנו אותי שהמקום עתיר מצלמות שיקרינו בקלוז אפ את רגעי השיא שלי על המסכים הגדולים, אבל עכשיו מספר המלצריות האוחזות במיקרופון עלה לשתיים (או שאולי זה הערק?) והן פצחו בדואט ששווה חסינות ולי שווה הדחה. צופה בתהילתי המתרחקת, אגב כרסום אבטיח מתוק וקר (28 ₪), התנחמתי בעובדה שעוד לא כלו כל הקיצין וגם לי תהיה עוד הזדמנות. יאללה השרדות!


*הכותב היה אורח המקום.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של אייל דרורי

על כף המאזניים
נווה-טוסקנה
לאכול טורקי ולנוח
רווקות מדומה
מטביעה חותם
איש גדול ושמן שאוהב לארח
סופר מהיר
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר