נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פעם, כשחיכיתי בהודו לרכבת עשר שעות, תוך איבוד הדעת, שיחקתי עם חברה משחק שמשחקים כדי לשמור על השפיות: אם הייתה לי בריכה ענקית, במה הייתי רוצה למלא אותה, ואז לצלול לתוכה ולהתענג מכל רגע? אז, בהודו, החלטנו על שוקולד לבן ומילקשייק שוקולד. ביום ראשון האחרון, החלטתי לשנות את ההחלטה, אני רוצה בריכה מלאה ברוטב הולנדייז ולגור בבריכה הזו כל ימי חיי.

בשבוע שעבר, הודיעה לי גלזר, חברה טובה שלי, שהיא  בהריון. איזה אושר. גלזר בהריון. גלזר אגב, נשואה כבר שנתיים אבל אני מסרבת בתוקף לשנות לה את שם המשפחה. ככה שזה כשמרגילים אותי לשם משפחה קליט. אז כדי לחגוג את המאורע יצאנו למקום שהיא אוהבת. הבנדיקט.

חוץ מהסניפים המוכרים בתל אביב, נפתח סניף חדש ומושקע ביותר בהרצליה. הגענו בשעת ערב, רעבות רעבות, וגלזר עוד נושאת תינוקת קטנטנה עם תאבון לא קטן מזה של אמא שלה. המקום מעוצב מקסים. מאוד מושקע ומאוד מטופח. הבר מעוצב כאילו הוא מרפסת מצלילי המוזיקה, בה גרטל ובחיר ליבה מרקדים "אני בן שבע עשרה, אני בת שש עשרה..." והמקום כולו מרוצף במרצפות של הגינות של פעם. קשה להסביר אבל יפה להתעלף.

אחרי שבורכנו בברכת "בוקר טוב" מצוות המלצרים, התיישבנו ומיד התנפלה עלינו סלסלת לחמים שקשה ובלתי אפשרי (והאמת גם לא כל כך התאמצנו) לעמוד בפניה. לחמניות בריוש טריות ולחמניות דגנים להרגשה יותר טובה אחרי הזלילה. ממרח נוטלה, ריבה וחמאה התחילו להתחסל בקצב הממבו.

כדי להרגיע את הרעב המתקדם הלכנו על שתי ראשונות שהיו מוצלחות לגמרי: פטריות פורטובלו בשמן זית, שום, טימין וגבינת עיזים (24 ₪) ותרד מאודה ברוטב שמנת לצד בריוש קלוי (16 ₪). בחיי שווה כל שקל, כבר סימנו בינגו. בין ביס לביס גלזר לגמה מיץ תפוזים סחוט במקום (11 ₪) בשם הבריאות, ואני לגמתי בליני, קוקטייל של שמפניה ומונין אפרסק (28 ₪) בשם הנהנתנות.

קרצו לי מהתפריט מנות הגריל של הבנדיקט. אפשר למצוא שם המבורגרים קטנים, סטייק אנטרקוט, פילה סלמון ואפילו סטייק האם. אני בחרתי בבוקר הסקנדינבי (96 ₪) שהציע פילה סלמון על מצע לביבת רושטי עם אספרגוס על הגריל, והכי חשוב, כל המנה נעטפה טוב טוב ברוטב הולנדייז + סלט ירוק. אני לא יכולה לתאר את ההרגשה אבל השילוב של הטעמים ביחד, אמריקה, לא סקנדינביה.

גולת הכותרת בכל הסיפור, היא ללא ספק הרוטב. איזה רוטב. כמה עשיר, כמה זורם נכון על הלשון, כמה מיוחד, כמה משמין,  כמה אסור לגלזר כי היא בהריון. ניגבתי את כל הרוטב בעצמי מהצלחת ואז נזכרתי בסיפור הרכבת מהודו. אני מוכנה לשחות גם אלף בריכות בבריכת הולנדייז.

לקראת עשר כבר היינו גמורות ולא היינו מסוגלות לחשוב על עוד פחמימות בצורת קינוח כמו פרנץ' טוסט או פנקייק. הלכנו על עוגת שוקולד מיני (9 ₪) - ריבוע קטנטן של עוגת שוקולד עם דובדבנים, וגם את זה לא ממש הצלחנו לסיים.

הבנדיקט מציע ארוחות בוקר מפנקות לגמרי. אפשר למצוא שם כמעט הכל, מסלט דיאטטי ועד ארוחת בוקר מושחתת עתירת פחמימות, כמו שלפעמים מתחשק. המקום מעוצב ללא רבב והאווירה הכללית בהחלט מזמינה אותי לחזור ולבקר שוב. כל הכבוד. ובוקר טוב.

 

* הכותבת הייתה אורחת המקום.

הצטרפו אלינו בפייסבוק, אנחנו דואגים לחברים שלנו.

לדף הפייסבוק של rest לחצו כאן.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ארבע אהבות וברילוצ'ה אחת
פיצה פינו - ותיקה ומטריפה
אין כמו יפו בעולם
פסטה מיאה - האיטלקייה שלי
אוונגרד - חלום אמריקאי
אוונגרד - חלום אמריקאי
רוטנברג המחשמלת
פנינת חנדל'ה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר