נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שישי אחר הצהריים במושב. יש משהו יותר מרגיע מזה? האמת היא שיש. שישי אחר הצהריים במושב, רגע לפני ארוחה טובה. את חנדל'ה אני מכירה כבר שנים רבות. מאז ומתמיד, כשהייתי רוצה לברוח למקום רחוק מהעיר, שהאוכל בו לא מאכזב, הייתי שמה פעמיי לכיוון גבעת חן, עוברת את הגשר הצר, פונה אחרי התותים לדרך העפר ומוצאת פנינת חן, חנדל'ה.

מנת הדגל שלי במקום הייתה, וכנראה גם תישאר, שקשוקת תרד ייחודית המוגשת כרביכה עמוסה בשמנת וטעימה ברמות בינלאומיות. הפעם החלטתי ללכת על מנות חדשות, יחד עם ל' שהיה שורץ מוכר במקום בתקופות מוקדמות יותר של חייו. הגענו בשעת אחר צהריים רגועה והמקום היה מלא, נדמה שבעיקר בחיילים שלמזלם, יצאו שבת ובאו לשתות כוס קפה טובה לכבוד המאורע. אל תטעו, המקום מזמין את הצעירים, אבל גם משפחות אוהבות לפקוד אותו.

חנדל'ה היא ללא ספק מקום ה'האנג אאוט' האולטימטיבי של אזור השרון. בפנים האווירה היא יותר 'מסעדתית' ובחוץ במרפסת, נעים לשבת עם הפטריות המחממות. בכל מקרה, בפנים או בחוץ, מדובר על מקום השופע בתחושה של נינוחות, של מושב ושל רוגע לקראת השבת. כל כך רגוע שאם היו מביאים לי מיטה, גם הייתי נשארת לישון.

לקראת כל סוף השבוע, חנדל'ה מוציאה תפריט מיוחדים. החלטנו ללכת עם התפריט והזמנו לראשונה ניוקי סלק ממולא בקממבר ופיסטוק על מצע שמנת (38 ₪). המנה הגיעה, כמצופה מן הסלק, בצבע ורדרד משגע ונראה היה שהשקיעה משתקפת לנו בצלחת. גם מבחינת טעמים, המנה לא אכזבה. מלאה בטעם, מתובלת כמו שצריך והפיסטוק הצליח להעניק שילוב מעניין. לצד הניוקי, הגיעו גלילות חציל ממולאות בגבינת עיזים שנחו ברוטב עגבניות (28 ₪) מעט פיקנטי, אבל כמו שאני אוהבת. כדי להוריד את הפיקנטיות של החציל, מיץ תפוזים (14 ₪) ומיץ גזר (14 ₪) שנסחטו במקום נלגמו בזריזות.

את ההמבורגר של חנדל'ה, כך שמעתי, מגיעים לאכול גם ממקומות רחוקים. כזוג שמשתדל, וגם מצליח, לבחון כל המבורגריה חדשה שנפתחת באזור, הרגשנו צורך מקצועי לטעום. ל' התגייס למשימה ומיד ביקש לו המבורגר 250 גרם (58 ₪) מידת עשייה מדיום, כי אחרת זה מתייבש. אני החלטתי ללכת על משהו רגוע וביקשתי סלט עוף בצ'ילי ותפוז פיקנטי (52 ₪). הסלט היה כל מה שיכולתי לבקש, מתובל היטב, מגוון והכי חשוב, טרי. אמרתי כבר מושב?

הדיון על ההמבורגר היה מתמשך. ביררנו כמה שיותר מידע בעניין: את ההמבורגר מכינים במקום, קוצצים את הבשר הטרי ומתבלים את הקציצה במתכון סודי. אחרי ביסים משולבים שלי ושל ל', החלטנו שבהחלט יש על ההמבורגר, טעים ומושקע כמו שהמבורגר צריך להיות.

לקראת השעה שש בערב המקום כבר התרוקן, כולם פנו לבתים לקראת ארוחות שישי. זה היה בדיוק הזמן הנכון להזמין פעמיים אספרסו (9 ₪) וטירמיסו ביתי (32 ₪). האספרסו, כמו כל המשקאות החמים, מגיע עם עוגייה בצורת לב, וזה אומר הרבה על המקום. ההשקעה ניכרת בפרטים הקטנים, ואנחנו יודעים טוב טוב מי נמצא בפרטים הקטנים.

ישבנו במרפסת, בלב השרון, בין פרדסים ושדות ובשמיים החלו לבצבץ ברקים. עוד מעט ירד גשם. איזה סיום משמח לארוחה דשנה. אז מי שמהאזור ולא מכיר, או מי שכבר מכיר הרבה שנים, חנדל'ה בהחלט שווה ביקור. המקום גם מציע למכירה שמן זית כתית, דבש על פי עונת הרדייה, זיתים טעימים ועוגות לשבת. גם קניות וגם כוס  קפה, אין כמו שתי ציפורים בארוחה אחת, לא?

 

* הכותבת הייתה אורחת המקום.

* רוצים גם אתם לאכול בחנדל'ה? לחצו כאן וקבלו קופון שווה מתנה.

הצטרפו אלינו בפייסבוק, אנחנו דואגים לחברים שלנו.

לדף הפייסבוק של rest לחצו כאן.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ארבע אהבות וברילוצ'ה אחת
פיצה פינו - ותיקה ומטריפה
אין כמו יפו בעולם
פסטה מיאה - האיטלקייה שלי
אוונגרד - חלום אמריקאי
אוונגרד - חלום אמריקאי
בוקר אה-לה בנדיקט
רוטנברג המחשמלת
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה