נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

נפגשנו כך
את גלעד אני פוגש בערך פעם בשנה. הוא כבר הרבה זמן נע ונד מישראל לאיפה שהעבודה שלו לוקחת אותו. עבר עליו הרבה מאז הפעם האחרונה שנפגשנו, בעיקר הרבה דברים טובים. היין, האוכל והאווירה הנעימה היו כמו כרית נוחה שאפשרה לנו להאזין זה לזה ולהשלים פערים. הוא נהנה מהדניס שלו ואני מהאנטריקוט שלי, וכזו גם החברות שלנו: שונים ורחוקים אבל כשאנחנו נפגשים הכל זורם וטבעי, אמיתי וחזק. אין הרבה מקומות ציבוריים בהם ניתן לקיים מפגש כזה ושמחתי לגלות אחד חדש בדמות הרצל.

בלב ממילא
נראה שבהרצל לא נחים על זרי הדפנה שמאפשר להם מיקומם האידיאלי: בלב - ליבו של אחד ממוקדי התיירות (פנים וחוץ) החדשים והמובילים בירושלים - מתחם ממילא. כך מובטח לבעלים זרם בלתי פוסק כמעט של לקוחות המחפשים מנוחה באמצע, לפני או אחרי מסע שופינג, או כאלו ההולכים אל או מגיעים מסיור במזרח ירושלים. מקומות רבים כגון כמה מהאחרים בקניון הפתוח היו מסתפקים בכך ומציעים מעט מאוד מבחינת סגנון, עיצוב וייחוד, אך בהרצל השקיעו באוכל איכותי ועיצוב מדוקדק הכולל יצירות אמנות ייחודיות התלויות על קירות בית האבןה יפהפה, רהיטי עץ, יינות, מטבח פתוח, ואווירה שבין אירופה הקלאסית לירושלים האותנטית. ניתן לשבת באוויר הירושלמי הנעים בחוץ ולתצפת על העוברים ושבים או לשבת ברוגע בפנים. האפשרות לערוך במקום אירועים, קטנים כגדולים תוך ניצול המטבח המשובח העולה לאין שיעור על קייטרינג האירועים הסטנדרטי, מבטיחה למקום עתיד גם בתחום זה.

ערב רב של אורחים
הרצל עצמו היה מתגאה בערב-רב (במובן החיובי ביותר של המושג) שהתאסף במסעדה הנושאת את שמו: מחובשי כיפה דוברי עברית ואנגלית, לתיירים יפנים ופולנים ועד למשפחות כל-ישראליות תוכלו למצוא שם את כולם. מיקומה המעולה של הרצל כאמור אומר רבות אך על מנת להבטיח שהלקוחות ייכנסו ויישארו דרוש אותו מגע מיוחד בעיצוב המקום, בשירות ובתפריט, המאפשר לכל אדם הבא בשערי המסעדה למצוא את מקומו וחשוב מכך: את מנתו. בין אם את/ה תייר/ת המחפש/ת אוכל ישראלי - מקומי באיכות גבוהה, ובין אם ישראלי/ת הרוצה להתענג על מאכלים מקומיים באיכות בינלאומית, להרצל יש מה להציע לך. יש גם מנות ילדים והנערים האמריקאים שישבו לידנו נראו מרוצים ורגועים במיוחד. אפילו הצמחונים שבינינו  ימצאו עצמם בתוך חגיגת הבשרים שסביב.

מנה מנצחת 
גודלה של מנת פטריות היער המוקפצות הי כמעט כשל מנה עיקרית, בעוד הפטריות נותרו בשרניות ונימוחות כהשום העוקצני השתלב באופן מושלם ברוטב המתקתק בהרמוניה ססגונית ונפלאה. בנוסף אליה ביקנו לנסות את הסיגר הממולא בראגו עוף שהתגלה כהברקה ברמה הקולינרית הגבוהה ביותר כששילבה את כל הטוב שיש למטבח המקומי להציע בדמות בצק הסיגר שדמה מעט לקדאיף ועטף את הראגו העדין. הסלט הקטן בצד איזן את הכבדות המסוימת של שילוב הבצק והבשר והפך את המנה לכזו הנוגעת בגאוניות.

למרות התחכום העדין שבשתי המנות הראשונות המנה המנצחת הייתה חייבת להגיע מכיוון העיקריות ומפאר תפריטו המגוון של המקום - אנטריקוט עסיסי במשקל 300 גרם שהוכן בדיוק מירבי. מדובר בנתח מובחר שנצלה במיומנות ומהסטייקים המשובחים ביותר שניתן למצוא במסעדות כשרות בארץ (בהרצל מתהדרים בהכשר בד"צ בית יוסף).

חשבון בבקשה
מבחר פטריות – 38 ₪
ארטישוק צעיר – 39 ₪
סיגר ממולא ברגו – 39 ₪
אנטריקוט 300 גרם – 129 ₪
פילה דניס – 95 ₪
ונילה – 35 ₪
אספרסו קצר – 10 ש"ח
תה נענע – 12 ₪
7 אפ – 12 ₪
סה"כ:  413 ₪ לא כולל טיפ.

*כתבה פרסומית.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
גיאורגיה של היום
גבריאלה לו ולה
בראש של רוסיניס
פולי –שלווה בבקעה
פולי –שלווה בבקעה
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר