נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יש יש יש חגיגה

כבר זמן מה שאנו מחפשים מקום בתל אביב המסוגל לאכלס כמות נכבדת של אנשים מבלי להפסיק את פעילותו השוטפת או להידחס לחדר פרטי. יום ההולדת של האהוב בפתח ולכבוד המאורע החלו רשמית החיפושים אחר מקום שכזה המאפשר לחגוג במינגלינג עם אנשים אחרים ולא בחדר מבודד. יש לנו מספיק חדרים מבודדים בבית.

 

במסגרת אותם חיפושים קדחתניים העלו חברים את השם, או בעצם את שלושת השמות - "ויקי כריסטינה ברצלונה". למרבה הבושה שנינו לא היינו שם מעולם למרות שפעמים רבות נשבענו להגיע ולחוות ממקור ראשון את הקסם והאווירה המרגיעה שכל מי שהיה שם מכיר. בהתאם לכך החלטנו לחגוג במקום טרום יומולדת, כדי להחליט האם את יום ההולדת האמיתי נרצה לחגוג בלב מתחם התחנה.

 

ויקי או כריסטינה

עם הגיענו למסעדה ניצבה בפנינו דילמה לא פשוטה: מתחם הוויקי הוא למעשה מסעדה עם שולחנות נפרדים, בעוד כריסטינה עוטה חזות יותר מסיבתית מציגה שולחנות משותפים ובר עצום ושמח במרכזה. מאחר ששמחה וגיל הוא שמנו השני והשלישי, בחרנו לשבת בחיקה השוקק של כריסטינה ולשמוע המלצות על התפריט החדש והמיוחד, המיועד לחגיגות קבוצתיות כמו אלו המתוכננות לנו בקרוב.

 

בעקבות תחושת החגיגיות שאפפה אותנו וככל הנראה לא פסחה גם על וויקי וגם על כריסטינה, מפנקות הבנות המפורסמות בתפריט חדש המיועד בעיקר לקבוצות החל מחמישה אנשים ועד כעשרים. התפריט החדש שהופק במיוחד עבור אלו שרוצים להגיע בחבורות הוא תפריט ריפיל, דהיינו אכול ושתה עד אין קץ, הקונספט האהוב עלינו. כן, כן, גם אלכוהול. מתוך 14 הטאפאסים שבתפריט ניתן לבחור תשע כשהחלק המרגש ממש הוא שסנגריה, יין לבן, יין אדום ובירה – כולם חופשי על הבר, במלוא מובן המילה. התענוג הנ"ל יעלה לכם 200 ₪ לאדם, אבל היי, 4 כוסות יין יכולות בהחלט להגיע למחיר שכזה בלי להניד עפעף. מישהו אמר חלום רטוב ולא קיבל?

 

טאפאס לכל דורש

ראשית התרגשנו מכך שהטאפאסים שונים בגודלם מאלו המוכרים לכם והם בעצם מנות גדולות ומשביעות, ולא כשמם - דוגמיות קטנות ומציקות. או אז החל מצעד הטאפאסים המצטיינים כשבראשו מככבת מנת אנסלדה דה אסקרולה - סירות אנדיב עם גבינת בושה ושקדים מעושנים. מי היה מאמין שחסה, או בשמה היפה - סירות אנדיב - יכולה להיות בסיס למנה כה מקורית ומעניינת. סירות האנדיב החזיקו בבטנן את גושי הגבינה הנפלאים והעזים בטעמם והשקדים שפוזרו מעל שידרגו את כל העסק בכמה רמות. מיד אחריה הגיע טאפאס קולי פלור - סלט קר של פרחי כרובית מטוגנת ברוטב קיסר ואנשובי. אז נכון שכרובית מככבת בכל טאפאס אפשרי אבל זו הייתה מקורית ומעניינת. טעם האנשובי היה נעים לחיך ומסתבר שכששני אלו נפגשים הזוגיות פשוט עובדת.

 

עוד היו שם שרימפס ולנסיה - שרימפסים טריים שהוקפצו במחבת בחמאת עגבניות, כשאת הרוטב ההורס ניגבנו עם פאן קון טומאטה (או לחם הבית הפריך המוגש עם עגבניות, שמן זית ושום, בשבילכם) גם מנת השרימפס הייתה גדולה למדי וכל קשר בינה לבין טאפאס הינו מקרי בהחלט. את המצעד סוגרת מנת המיני המבורגסה שבאמת משאירה טעם של עוד. המבורגר קטן וחמדמד עם איולי שום, בצל מקורמל ופרמזן. מעכשיו אני רוצה את כל ההמבורגרים שלי סטייל המבורגסה: קטנים, נימוחים, עם לחמנייה איכותית תוצרת בית וקציצה נפלאה שהבצל המקורמל עושה לה רק טוב. הכיף הכי גדול הוא לצאת מארוחה כזו מבלי להרגיש מפוצצים ולהמשיך בכיף לעבר ערב לוהט.

 

צ'ירס וויקי

עם כל הכבוד לאוכל, אנחנו כאן כדי להשיק כוסיות. אני כמובן בחרתי בסנגרייה אהובת, שאינני יכולה להעביר ארוחת טאפאסים בלעדיה ואם היא בריפיל – מדובר באחת הנשים המאושרות יותר במתחם התחנה ובתל אביב בכלל. האהוב דגם יין אדום צ'יטרה מונטיפיליצ'יאנו דה אברצו והיה מרוצה עד הגג. למרות הריפיל נתתי לו לטעום רק מעט מהסנגרייה. שיסתפק במועט, עדיין לא הגיע יום ההולדת.

 

חשבון בבקשה

כאמור, ארוחת טאפאסים ואלכוהול ללא תחתית שכזאת תעלה 200 ₪ לאדם, אך מי שחשקה נפשו באפשרויות אחרות כגון ארוחת טעימות בשרית או מלוא תפריט הטאפאסים שבמקום- יכול להגיע ולקבל תפריט מלא ומתומחר. אנחנו אהבנו מאוד את קונספט הריפיל שענה לצרכינו ויתאים בקלות למסיבות יום ההולדת העתידיות. צ'ירס ויקי כריסטינה, נתראה שוב ממש בקרוב.

 

*כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברוינתא: לחגוג אירוע קצת אחרת
ליגת האלופות במועדון הקריוקי PLUG IN בכפר סבא
אוכל מהיר לכל כיס – מאוכל רחוב ועד ביסטרו צרפתי
מסעדות רומנטיות – מביסטרו בגדרה ועד למרתף יין בזכרון
הכל מהכל - מסעדות שוות לכל מצב רוח
מדרום לצפון - מסעדות לכל המשפחה לשבת הקרובה
 מסעדות איטלקיות שתמיד כיף לחזור אליהן
אוכל משובח ואירוח בוטיק במסעדות לאירועים שבמרכז
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר