נגישות
נגישות

Medzzo - לעבור את הקיץ בשלום

מתן טלמור חמק מהקיץ התל אביבי הלוהט אל גדותיה הצוננים של מרינה הרצליה. במסעדת Medzzo הוא הרוויח לצד האוויר גם מנות משובחות שהציתו בו מחדש את האש הפנימית

ביקור בית המסעדות של rest
מתן טלמור
תאריך פרסום: 28/06/2011, 11:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אם יש משהו גרוע בקיץ התל אביבי, זו ההליכה בערב חם ברחובות העיר תוך צייד אינסופי אחר רמז כלשהו למשב רוח קל, בריזה מחיית נפש. כשהצרפתי נאנח מחום ותשישות בפעם הרביעית באותו ערב על אף שעורו האירופי היה סמוק כאילו צוות הווי ובידור אילתי עשה לו 'אגדודו' ידעתי שהגיעה השעה להשתמש בתותחים הכבדים. "בוא" אמרתי, "הולכים למרינה".

למסעדת Medzzo שני סניפים - האחד בן שמונה השנים שוכן במרינה הרצליה, והשני בן שבעת החודשים שוכן בהוד השרון. היות ואנשי בריזה אנחנו, התייצבנו במרינה הרצליה.  Medzzo ידועה כבר שנים באחת הארוחות המשתלמות באזור.  אני מדבר כמובן על ארוחת פילה אנגוס, הכוללת מנה ראשונה, סטייק אנגוס במשקל 300 גרם, תוספת ומנה אחרונה במחיר המגוחך של 148 ₪. לי היה ברור שעל אף הארוחה המשתלמת אנחנו הולכים לנסות הערב גישה אחרת. 

כבר בהגיענו הרגשנו את אוויר הים הצונן על פנינו ונמלאנו אנחת רווחה. אור הירח על הים והיאכטות המטלטלות על גלים היוו תחליף מעולה לפיח ולצפירת המכוניות של רחובות העיר הסואנת. לאור האווירה הרגועה החלטנו להתפנק במנות ראשונות. מתפריט הראשונות בלט סופלה כמהין (52 ₪).  בנוסף הוזמנו קרפצ'יו פילה בקר (49 ₪) וטרטר סלמון (48 ₪). סופלה פטריות הכמהין התגלה כעננה רכה וחמימה אשר במרכזה עבר פס לבן של גבינת עיזים. סלט עלים ירוקים חמצמץ ומוצלח מאוד ליווה בצורה מושלמת את רוטב המנה, רוטב של שמנת ועירית. על צלחת צחורה נחו פיסות דקות של פילה בקר, מעליו שמן זית וחומץ בלסמי וכן עלי רוקט ושבבי פרמזן שהיה מוצלח להפליא.  מנת הטרטר סלמון, מנה של קוביות סלמון מתובלות קלות בג'ינג'ר על אבוקדו רך הייתה מצוינת.  הג'ינג'ר הדגיש את טעמי הדג והאבוקדו עטף את המנה והחליק אותה בגרון. מאחר וגניבת קרדיטים היא דבר שעשוי לפגוע באמון אני מוכרח להודות כי חלק ניכר מההזמנה נעשה בהמלצת צוות המקום המקצועי. וכמו שמיד תראו, האמון הוכיח עצמו היטב.   

בטרם הזמנו את העיקריות הסב הצרפתי את תשומת ליבי לשולחן לידנו אליו הוגשה מנת דניס על הפלנצ'ה ברוטב מונייר עם עלי מנגולד ובטטה. וכאן מגיע רגע הוידוי, הביקור הנוכחי ב- Medzzo אינו הביקור הראשון שלי ולכן, כפי שאמרתי לצרפתי, טעמתי את המנה בעבר והיא אכן מנה מצוינת אך חובתי העיתונאית האמיצה היא לטעום מנות שעדיין לא טעמתי כדי להשביע את דעת הקוראים. 

חדורי מוטיבציה ותחושת שליחות הזמנו את המנות העיקריות, ניוקי פילה בקר (69 ₪) עבורי ושרימפס קלמרי ברוטב חרדל (88 ₪) לצרפתי. ניוקי פילה הבקר הגיע עם פטריות שמפיניון ברוטב יין מרסלה מצומצם ולמנה כולה הייתה תחושה קדרתית ומחממת, מהסוג שמצית בך אש פנימית ומרגיע אותך שעוד יש מנות שראויות להיקרא מזון נשמה. מנה שכללה שרימפס וקלמרי ברוטב חרדל דיז'ון, שמנת ובצלי שאלוט זכתה בתואר המנה המבריקה של הערב. שילוב החרדל והשמנת החמיא למנה, השרימפס והקלמרי היו עשויים בדיוק במידה הנכונה. מנה קלילה לערב חמים. שתי כוסות יין גוורצטרמינר ירדן 2009 של יקבי רמת הגולן (32 ₪ לכוס) היוו ליווי נעים על גבול המושלם למנות ולתחושה האוורירית של הערב. 

בתום העיקריות, לאחר סיגריה, עת כרסנו מלאה, אזרנו אומץ ובהמלצת הצוות הוזמנו לשולחן קינוח.  קוביית רוזמרי (34 ₪) - שכבות שוקולד עם שוקולד לבן מגורר מעל, התגלתה למרבה ההפתעה כקינוח שוקולדי אך, וזה אך גדול לקינוח על טהרת השוקולד, לא מכביד כלל. שתי כוסות של מוסקט ירדן 2009 של יקבי רמת הגולן (12 ₪ לכוס)  היוו אקורד סיום מתוק במיוחד. כשיצאנו החוצה נשמנו עוד נשימה אחת עמוקה של אוויר ים טהור, אחת שתספיק לעוד כמה שבועות, וחזרנו הביתה.

 

* הכותב היה אורח המקום.

* רוצים גם אתם לאכול ב- Medzzo הרצליה? לחצו כאן וקבלו קופון שווה במיוחד.

* להזמנת מקום במסעדה לחצו כאן.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יחי ההרגלים הטובים
הפתעה איטלקית בת"א
מתנת יום הולדת
קיץ במקסיקו
הסוד ללבה של נערה
על ג'ויה ושמחות אחרות
טאפאס בנוסח פליקנו
פריים יוצאת מהמסגרת
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה