נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יממה לאחר ההפגנה על יוקר הדיור והמחיה בישראל נסענו למסעדת דיאבלו. הסמיכות בין שני האירועים נוצרה אמנם במקרה, כי את מועד הגעתנו למסעדה קבענו עוד לפני שהמחאה פשטה כמו אש בשדה קוצים, אבל מבחינתי לא הייתה יכולה להיות שעה טובה יותר לסעוד בה. יממה אחרי שכמעט נרמסתי על ידי פרש משטרה (זו לא הפעם הראשונה שאני עובר מפגש טראומטי עם סוס, בעבר אחר כמעט נגס באוזני כשהמתנתי בתור למשחק כדורגל). אחרי שנאבקתי בדוחק ובלחות התל-אביבית בניסיון לשנות את דרכיה של הממשלה, יצאתי למרחבים, לטבע, להרים, לאוויר נטול הלחות המעיקה - למסעדת דיאבלו ברעות. לא היה פרטנר טוב יותר למסע מאבי, המתמצא בדרכי המדינה ובמשעוליה והביאנו בדרך הכי קצרה למחוז חפצנו.

בשעת צהריים מוקדמת הגענו אליה, לצידה שוכן פארק מים שאף נשקף ממנה. דיאבלו הינה מסעדה גדולה ומרווחת עם מרפסת נעימה. התפריט מציע מבחר נרחב של מנות ראשונות ועיקריות, כאשר בין השעות 12:00-17:00 מוגשות ארוחות עסקיות במחירה של המנה העיקרית.

אחרי שהתמקמנו על ספת המסעדה, התרווחנו והרווינו את צימאוננו במים צוננים, דגמנו את המנות הראשונות, בלאדי (29 ₪) - חציל קלוי באש עם עגבניות ושום ברוטב יוגורט וזעפרן וסינטה קריספי (25 ₪) - רצועות סינטה בציפוי רוטב צ'ילי וסויה מתקתק על צ'יפס בטטה. הופתענו לטובה כשהחציל, בניגוד למקומות אחרים, הגיע כמחית, כאשר מעליו טופטף בצד יוגורט. יחד עם השום האפוי נוצרה מנה טעימה שנוגבה בקפידה מן הצלחת. אהבנו מאוד גם את המנה השנייה, שגם היא הייתה מקורית כשהסינטה נעטפה בתוך ציפוי והוגשה בצורה של שניצלונים קטנים, פריכים ומתקתקים. הלחם הלוהט שנאפה במקום והוגש עם מטבלים, השלים סדרה של מנות ראשונות שהשאירו אותנו עם טעם של עוד ובציפייה לקראת הבאות. בין לבין לגמנו מוחיטו אגס (36 ₪) שביום חם עשה את העבודה בצורה מצוינת והכניס בנו מימד של רעננות.

למנה עיקרית הזמנו בייבי ריבס (88 ₪) - צלעות ברוטב ברביקיו על מצע פירה תפוחי אדמה. הצלעות היו מתובלות בצורה טובה והושחמו בגריל עד למראה יפה, אם כי היו קצת סיביות ומאסיביות, מה שפגם בעסיסיות המנה. מנה נוספת הייתה פרגיות ברוטב מרסלה (75 ₪) שהוגשו אף הן על מצע של פירה עם פטרוזיליה בפנים ושבבי צ'יפס קטנטים ממעל. הפרגיות היו נימוחות, עסיסיות ושטו ברוטב מרוכז ומתקתק ששיווה להן טעם מצוין. יש לציין גם את הפירה של שתי המנות, ממנו מאוד התרשמנו ונהנינו. מבחינת היציבות הוא היה מושלם, כשלא היה רך מדי ולא קשה מדי, בקיצור כזה שאוכלים עד שהכל נגמר. המנות הגדולות מאוד כמעט והכריעו אותנו, כאשר עוד לפנינו נותרו מנות הקינוחים.

כשאנו מלאים ועגלגלים הגענו אל המנות האחרונות. במטרה לחזור הביתה כשאנו מסוגלים להמשיך את יום העבודה, הזמנו רק קינוח אחד. רצינו שוקולד והתלבטנו בין פאדג' לסופלה. כששאלנו לדעתה של המלצרית, היא המליצה ללא ספקות על הפאדג' ואין חכם מבעל ניסיון. עוד מנה גדולה ונדיבה הגיחה לפתחנו - הפאדג' (33 ₪) שהוגש חם עם פירות יער וקצפת, גרם לנו להרגיש מצוין מבחינת הטעם אבל קצת פחות טוב מבחינת הקלוריות. את המתקתקות איזנה החמיצות של פירות היער והמרירות של האספרסו הקצר (10 ₪).

אחרי כשעה וחצי יצאנו מרוצים ושבעים מאוד מדיאבלו. מסתבר שהדרך חזרה לתל אביב נראית הרבה יותר קצרה כשהקיבה מלאה. אין ספק שאנשי יישובי האזור - רעות, מכבים, מודיעין והשאר יכולים ליהנות מארוחה איכותית בדיאבלו. כשדיאבלו חוגגת כעת חמש שנים להיווסדה ומשיקה תפריט חדש וספיישלים, שווה בהחלט לנסות ולבדוק אותה. כשהערב יורד על האזור בלילות הקיץ והאוויר משייט בקלילות בין ההרים, ארוחה בדיאבלו יכולה להפוך ערב שגרתי לאירוע טעים במיוחד.

 

* הכתב היה אורח במקום.

* להזמנת שולחן בדיאבלו לחצו כאן.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
התרגיל של הגיל
הקנקן של FISH
בת-ים שלא הכרתם
בהרצליה על המים
לוקחת אליפות
כמו ספידי גונזלס
בפטרה התנהג כלבנוני
השרון שטרם חוויתם
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה